Rakken Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har en liten case her.... Når jeg kjøpte ny pc i forrige uke, så hadde jeg tenkt å fremdeles kunne bruke de to gamle skjermkorta mine ( 2stk 3870x2) fram til de nye geforce-korta kom. Men siden det bare fulgte med en kort crossfire-bro med skjermkorta, og at det ikke fulgte med en lang med hovedkortet (Gigabyte GA-X58A-UD3R), så satt jeg plutselig i saksa. Det er jo litt teit av meg å ikke sjekke avstanden mellom pci-e spora på forhånd før jeg handler, men handla delene litt spontant Derfor gjorde jeg det fornuftige og henta et Powercolor 5970 dagen etter. Det jeg egentlig lurer på er... om hvor jeg får tak i lang crossfire-bro? (tar sikkert på meg sløsebuksene og kjøper et kort til iløpet av sommer'n) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Du må nok på ebay Eller legge ut anonnse. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Spør hos en nettbutikk. Fikk en poste nesten full av sli bridges av MPX når jeg trengte Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Ja, får det er lett og få tak i 10cm lange CF-bruer. Sli-bruer er faktisk mye lettere og få tak i;) Mye av grunnen til det er at det følger med lange Sli-bruer til de fleste X58 hkene i dag, man får kjøpt det på nettbutikker...lange CF-bruer så gjør det ikke det. Av en god del hk nå så var det bare et hk det fulgte med lange CF-bruer på. Og det var et Msi X58 kort. Endret 20. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Rakken Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Akkurat det som var tilfellet her. Fulgte med lang SLI-bro, men kun kort CF-bro. Ikke det at jeg helt ser logikken i det. Er vel like ofte at folk kjører 2 stk ati-kort i cf enn at folk kjører 2-veis SLI?. Det er jo to pci-e spor rett vedsidenav hverandre på kortet mitt, men det blir så horetrangt siden korta har dobbel kjøler (noe nesten -alle- kort har nå om dagen?) Syns det er litt dårlig at det ikke følger med lang cf-bro også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er desverre det som ofte er tilfellet Rakken:( Men hvis noen vet om en plass som selger 10cm CF-bruer så er det nok av de som leter. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) @ Rakkern Hvor lang er den broa fra topp til tå??. Altså måle lengde på båndet.. Edit-1: Den er sikkert 7.3mmca totalt. ser jo att komplett har 10cm bruer + ett par til. dem er 107mm står det. Om jeg ikke tar heilt feil http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=586924 Endret 20. april 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
Rakken Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Bedøm selv edit: Bildet kom ikke med Ser ut til å stemme rimelig bra det, ja! Endret 20. april 2010 av Rakken Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 For det kommer vel i ca 7cm og ca 10cm av dem "nyere typen. Dem gammle kommer kanskje i litt lengere versjon. Dem er vel laget etter standar fra hovedkort sikkert. Lenke til kommentar
Rakken Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) De burde iallefall være det Den burde bli lang nok den da. Det blir digg med litt pusterom imellom korta iallefall. Takker så mye alle sammen! Endret 20. april 2010 av Rakken Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ikke nå problem. Sjekka mine 3-4 broer, men standar typen + en på rundt 8. sikkert sli det? Lenke til kommentar
Rakken Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Du ville sett forskjell på "pluggene" iallefall. De er ganske forskjellige. Ser ut for meg som om det er nesten dobbelt så mange "pinner" på CF-broa i forhold til SLI-broa. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Turbo: Genialt funnet;) Har sjekket noen ganger før på komplett, men uten hell:( edit: Målte de lange jeg har og de er 10,7:) Endret 20. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 @Rakken Jeg har fortsatt noen lange CF-bruer liggende ubrukte her, bare å si i fra om du vil ha en. Lenke til kommentar
smy Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) jeg kjøpt 2 lang cf bruer av komplett ,enkle å fiks med en telefon Endret 21. april 2010 av smy Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 SLi og CF Broer er forskjellige ja. CF broen er bredere kontra SLi broen og kan derfor ikke benyttes ved SLi akkurat som en SLi bro ikke kan brukes for CF. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 noen som vet lanseringsdatoen for disse xfx 5970 korta med 4gb ram? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Nei, tror de ikke har kommet ut med noen lanseringsdato. Men er det noen som vet om det finnes noen sexy backplates til HD5870, har prøvd å finne det, men finner ingen! Evga har jo laget det til noen av sine kort, men finnes ikke noe til HD5870. Blæh Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva er en sexy backplate og hvorfor trenger du det? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er selv spent på det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå