Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Har ett Asus 5850 og ett XFX 5850 Black. Har kun testet OC på Asus'en da jeg fikk det andre etterpå. Kjørte 900/1200 1,149v 24/7 og 1050/1200 1,262v ved benching.

Av en eller annen grunn får jeg ikke OC kortene i CF med 10.4 preview og Afterburner 1.6 beta 4. Noen som har noen løsning ?

(Vi burde vel egentlig prate om dette i OC og ytelses tråden?)

Endret av lars_era
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Exclusive: XFX Radeon 5970 Video Card w/ 4GB of Memory

XFX_5970_4GB_gpu.jpg

XFX also informed Legit Reviews that they have designed a special shipping crate that is the plastic gun that is seen in the image above. When you get one of these limited edition graphics cards it will come in the spiffy little carrying case that looks like an FNH P90 at first glance.

XFX told us that this card will have six mini-DisplayPort connectors, which makes it different than any other Radeon HD 5970 4GB design that will be coming out as it will support Eyefinity 6.

mbounce.gif

Er ikke det samme kortet jeg linket til for over 2 uker siden? :S

Garantert! Nyheten er jo minst 3-4 uker gammel.

Lenke til kommentar

Hei folkens.. et lite spørsmål.

Er det mulig å lage to profiler hvor jeg har primer skjerm + klonet TV på den ene og primær skjerm + utvidet på skjerm nr 2 (og 3)?

Maskinen min står i stuen og er derfor koblet til TV, og 2 skjermer (3 kommer neste uke). Da vil det ikke være mulig å ha alle aktive på likt og må byttes. Finnes det noe enkel måte å gjøre dette bytte?(hotkey hadde vært megatøft!)

Lenke til kommentar

Exclusive: XFX Radeon 5970 Video Card w/ 4GB of Memory

XFX told us that this card will have six mini-DisplayPort connectors, which makes it different than any other Radeon HD 5970 4GB design that will be coming out as it will support Eyefinity 6.

mbounce.gif

Er ikke det samme kortet jeg linket til for over 2 uker siden? :S

Garantert! Nyheten er jo minst 3-4 uker gammel.

Jeg som ofte er innom her...ikke fått med det oops.gifsorry.gif

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Sånn, fått 8800GT til å virke som physx kort sammen med 5870. Ufattelig tungvindt måte.

Dustete av nvidia og blokkere for physx om man har ati kort i maskinen.

Egentlig så burde de lage en egen driverpakke kun for physx, som gjør et gfx til et dedikert physx kort.

Får teste et eller annet physx spill her da.

Lenke til kommentar

Sånn, fått 8800GT til å virke som physx kort sammen med 5870. Ufattelig tungvindt måte.

Dustete av nvidia og blokkere for physx om man har ati kort i maskinen.

Egentlig så burde de lage en egen driverpakke kun for physx, som gjør et gfx til et dedikert physx kort.

Får teste et eller annet physx spill her da.

Physx kort gir ikke noe økt ytelse i vanlige spill sant? Det gir kun økt ytelse i spill som har physx grafikkegenskaper?

Så vidt jeg har fått med meg er det vel bare en håndfull med spill som har slik støtte. men det skal visst være en del å tjene på physx kort i de spillene.

Lenke til kommentar

Tester litt div her. Batman ble faktisk ganke mye bedre med physx.

Det virker som 8800gt holder i massevis, satt physx til high i batman.

Skal teste Cryostasis nå(mener jeg har prøvd dette spillet før altså).

Er spennt på mirrors edge egentlig, digga dette spillet når det kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...