Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som en ok driver denne 10.4 Preview Hotfix, kanskje littebitt raskere i f.eks. Heaven 2.0 enn den jeg la ut tidligere idag. BC2 så brukbart ut, både load og FPS.. Også er den jo ikke noen pre. beta/alfa etc. som den andre med bugget idle ved klokking, keepers så langt.... Legger ved versjonen for Win7/Vista :

post-72177-1271288827,5567_thumb.jpg

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Ta Express avinstallering av all ATI software først via ATI Installmanager, så installer ny driver.. Du mister ingenting av profiler eller innstillinger, alt du taper er en ekstra reboot. Fordelene kan diskuteres, men når man ser hvor mye knot enkelte har med drivere, så er det greit å ha en god rutine..

At enkelte avogtil smeller til med CCleaner og Driversweeper, som jeg gjør, så er dette ofte overkill, men greit når man tester betadrivere ofte..

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Prøv 10.4 du, så ser du om det hjelper... Eller var du på denne? Mener å huske du sa du kjørte 10.X driveren, denne er ikke trygg på idleklokk/volt...

innstallerte 10.5 så den 10.4 greia.

har ikke bencha i heaven enda, får ta det når jeg kommer hjem.

fikk nesten 1600 i heaven med den 10.5 850/1100 på 5970

Lenke til kommentar
Og der krasjet driveren i 2D igjen...........

Helvete heller, jeg gir faen opp dette snart.

Beste fiksen er som jeg har nevnt tidligere og lage egen xml 2d profil i catalyst, jeg vet ikke hva som kan være så jeskla vansklig med dette for ATI men uansett har jeg aldrig dette problemet lenger så lenge jeg har 2d profilen aktiv i catalyst.

Om du ikke er sikker på hvordan tar det ikke så lang til å lære seg, finner nok lett en enkel gjennomføring med noen google søk. Sitter på jobb så har ikke tilgang til filene.

Lenke til kommentar

Testet 8.74 beta driveren som ble linket til her i går. Var også først inne runde etter runde i går i BC2.

På Isla Inocentes eller hva det heter så rekker man å hoppe i et helikopter og så fly over og armere en bombsite i "rush" før noen andre har spawna.. Ganske kuult.

En annen ting.

Dere som har prøvd 58xx i kombinasjon med et nvidia kort for physx, hvordan fungerer dette?

Vurderer å putte i et 8800gt kort for å teste physx i Metro 2033.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar
Og der krasjet driveren i 2D igjen...........

Helvete heller, jeg gir faen opp dette snart.

Beste fiksen er som jeg har nevnt tidligere og lage egen xml 2d profil i catalyst, jeg vet ikke hva som kan være så jeskla vansklig med dette for ATI men uansett har jeg aldrig dette problemet lenger så lenge jeg har 2d profilen aktiv i catalyst.

Om du ikke er sikker på hvordan tar det ikke så lang til å lære seg, finner nok lett en enkel gjennomføring med noen google søk. Sitter på jobb så har ikke tilgang til filene.

Dette var jeg ikke klar over. Antar at jeg ikke har noe hastverk, det ser ikke ut til å skje så ofte som det gjorde før.

Hvis du kunne linket til denne filen når du kommer hjem hadde det vært strålende.

@physx

Tror dere et gammelt 8800GTX 640 versjonen, vil være noe tess i physx? Eller vil det rett og slett være for dårlig?

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Da var 5970'n kommet, og da er det bare å bite i det sure eplet og fyre opp Windows 7 etter at kortet er montert.

Tåler ikke holdningen til det OSet der, sutrer og behandler deg alt for mye som en idiot mens du i 90% av tilfellene vet mer enn OSet.

Men merket forresten av Sapphire kortet er en OC edition? Fabrikklokket er ulåst BIOS?

Lenke til kommentar

5970 OC edition skal du få med en lapp som forteller deg hvordan du får tillgang til OC Volt programm. Dette fungerer forøvrig ikke hos meg, suprise (mange som har problemer med den linken). Men har stort sett driti i all OC på gpu og er nå mest konsentrert om å få pcen stabil med cpu OC på 4 blank.

Videre fikk jeg et Demo kort til fullpris av mpx, mulig det er grunnen til at ikke jeg får liv i linken lenger.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...