Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rflair er vel den "offisielle lekkasjen" for ATI, og leser du tråden jeg linker til, ser du noen gode sammenligninger av driverne den siste tiden, disse ser meget bra ut i så måte. BC2 loadetiden og forbedringen av denne, er uansett det viktigste med disse imho, da jeg neppe tror det er noe spesiellt revolusjonerende med disse på andre områder, så spiller du ikke dette, er det bare å la være å laste :thumbup:

Når det gjelder størrelsen, så kommer den med alt av drivere til AMD/ATI i tillegg, og er derfor ganske stor, det var slik de leverte betadrivere engang i tiden til betatestere, og sikkert gjør det fremdeles..

Har strippet litt flesk fra den, og håper det virker som det skal da jeg ikke har testet den, men ville forundre meg om den ikke har det som trengs og mer til. Så da kan den lastes herfra, tilbakemeldinger hadde vært fint, og min er da kun Win7 32/64, mens den på megaupload/guru3d er alle OS...

Går det å bruke denne på 5970? er det noen forbedringer fra 10.3b som du la ut her for et par dager siden?

Lenke til kommentar

Uten å vite det kan det virke som det er håp for at den også løser kjente 2D problemer på 5970.

Hadde store problemer med dette tidligere, men har ikke hatt noe med denne driveren enda.

Time will show I guess...

trodde og håpte at denne kanskje ville få slutt på problemet mitt med at skjermen blir rosa&grønn, men den gang ei.

Kanskje det er problemer med selve kortet?

Uansett så merket jeg en stor forbedring på laste tiden til BFBC2:)

Edit: men merker dårligere prestasjoner i just cause 2:/

Endret av bmund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...