RamGuy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 For meg har 10.3 OpenGL4 BETA fungerte best, mens for øyeblikket sitter jeg på 10.5 Pre-BETA uten å hatt store problemene til nå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Har du link til den du er mest fornøyd med så laster jeg liksågodt ned den med en gang . Win7 64-bit og på forhånd takk. Endret 8. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ramguy: Fungerer 10.5 pre-beta uten problemer i Afterburner? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Skal reinstallere Win7 nå og så teste litt Dirt2, Crysis Warhead, Aliens Vs Predator, Mass Effect 2, Batman:DA, FarCry2 som jeg har liggende og kanskje man laster ned noe for test også. Blir 2560x1440 oppløsning i HD5870CF (endelig) samt kjøring fra 2xIntel160G2 SSD i Raid0. Endret 8. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Høres bra ut Theo Grei spill-liste og teste det der Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hehe jo, men jeg frykter nok at jeg blir nødt til å laste ned lit MW2, Metro2033, BC2, AC2 og litt annet snacks også (kun for test altså) . Endret 8. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Er så sinnsykt lei flimringen jeg har med mitt XFX HD 5850 Black. Irriterende horisontal flimring som "drar" seg oppover eller nedover så bildet blir flyttet litt Endret 8. april 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Slå på Vsync om ikke du vil ha tearing.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hehe jo, men jeg frykter nok at jeg blir nødt til å laste ned lit MW2, Metro2033, BC2, AC2 og litt annet snacks også (kun for test altså) . Bare for og se om du liker de :!: Lenke til kommentar
dredg Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har også litt problemer med tearing fra tid til annen, men Vsync fikser dette? Hva er bakdelen med å ha vsync på? Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Spill vil bruke litt mer RAM, og du vil få litt delay, da det alltid vil ligge en ekstra frame i bufferen. FPS capper på det som er refresh rate på skjermen, som vanligvis er 60hz. Verdt å merke seg at om du får 30-59 fps vil det bare vises 30 fps, 15-29 vil du se 15fps, osv. om jeg ikke har misforstått helt. Dette kan motvirkes ved å kjøre triple-buffering v-sync, da vil du få den faktiske FPS'en, men med en ekstra frame i bufferen vil du få enda mer delay. Ikke akkurat noen krise, men om du i utgangspunktet har en ganske treg skjerm kan det balle på seg og være irriterende. For å kjøre triple-buffering v-sync må du bruke Direct3dOverride, som ligger med Rivatuner-pakken. Lenke til kommentar
smy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) hvordan funker disse 5970 kortene ? Varmt, mye bråk? mye driver error osv eller gansk greie kort? Hadde være flott om noen kunne skriv 1 par linje om det for meg Driver tenk å selg 295 kort og fikk meg 5970 kort Endret 9. april 2010 av smy Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 hvordan funker disse 5970 kortene ? Varmt, mye bråk? mye driver error osv eller gansk greie kort? Hadde være flott om noen kunne skriv 1 par linje om det for meg Driver tenk å selg 295 kort og fikk meg 5970 kort Det har vært en del problemer med 5970 kort med både driver og selve korta etter det jeg har sett rundt om kring. 5870 derimot har det vært mye mindre problemer med. Selv har jeg 2 stk 5870 i cfx og har ingen problemer nå. Er mange betadrivere ute å går. Sjekk hvilken som passer ditt behov Jeg tester alle betadrivere som kommer, og det har vært svært nyttig synes jeg. Noen er bra og noen er dårligere. Og noen er konge Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Det har vært en del problemer med 5970 kort med både driver og selve korta etter det jeg har sett rundt om kring. 5870 derimot har det vært mye mindre problemer med. Selv har jeg 2 stk 5870 i cfx og har ingen problemer nå. Er mange betadrivere ute å går. Sjekk hvilken som passer ditt behov Jeg tester alle betadrivere som kommer, og det har vært svært nyttig synes jeg. Noen er bra og noen er dårligere. Og noen er konge Veeeeel, har sittet med to single i cfx i lange tider nå, og sitter nå med HD5970 på 850/1200 og har ikke noen som helst problemer i det hele tatt, og har latt kortet få skikkelig juling med heaven 1.0/2.0 og vantage xtreme pluss en masse spill inkl. BC2 i et par tre døgn nå, sammen med .mkv fullHD i noen timer og generell jobb på PC'en.... Så noe mer trøbbel enn to single synes det ikke å være, men men Endret 9. april 2010 av Ourasi Lenke til kommentar
zebe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har hatt mye problemer med 5850 i CF, hvor pcen rebooter rett etter å ha kommet inn i windows. Sendte kortet inn til service, men det var ingenting gale med det. Har nesten prøvd alt, så vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Trenger litt mer guffe i systemet, så lurer på å selge begge 5850 korta og gå til innkjøp av ett 5970. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg anbefalte deg vel å teste med annen PSU tidligere, hvordan gikk det? Belaster du en rail, og bruker overgangen som følger med, eller har du fire dedikerte 6/8pins PCIe delt på to railer? Lenke til kommentar
zebe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Jeg anbefalte deg vel å teste med annen PSU tidligere, hvordan gikk det? Belaster du en rail, og bruker overgangen som følger med, eller har du fire dedikerte 6/8pins PCIe delt på to railer? Har ingen annen PSU å teste med, jeg kjører fire dedikerte 6pins PCIe delt på to railer (tror jeg). Endret 9. april 2010 av zebe Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) At PC'en rebooter slik du beskriver med en gang du kobler til, tyder på overbelastet PSU, og HD5970 vil neppe hjelpe, ei heller GTX480/470. Sånn for sikkerhets skyld, avinstallerer du driveren, slår av PC'en, og så kobler til andre kortet? Og har du testet den andre CF leppa på kortene? Endret 9. april 2010 av Ourasi Lenke til kommentar
zebe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 At PC'en rebooter slik du beskriver med en gang du kobler til, tyder på overbelastet PSU, og HD5970 vil neppe hjelpe, ei heller GTX480/470. Sånn for sikkerhets skyld, avinstallerer du driveren, slår av PC'en, og så kobler til andre kortet? Og har du testet den andre CF leppa på kortene? Har prøvd alle mulige måtene man kan sette opp CF på. Har prøvd med 1 bro i begge slots om det er det du mener. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ny applikasjons profil for dem som ikke har fått det med seg (7. april): * Battlefield Bad Company 2 Fix - horizontal lines are no longer observed when running an ATI CrossFireX configuration * Battlefield Bad Company 2 Fix - flickering and black square corruption is no longer observed when running on single card ATI Radeon products * Forcing on Anti-Aliasing through ATI Catalyst Control Center is now supported in the following titles: Supreme Commander 2, Dirt2, Avatar and Battlefield Bad Company2 (single GPU configurations) * StarCraft® II: Wings of Liberty beta on ATI Radeon™ 5800 products running in an ATI CrossFireX configurations : moving units near the edge of a cliff no longer causes them to fall because the height field is corrupted http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx http://www.rage3d.com/xmp/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå