Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, noen som vet grunnen til at det er så lite 5850 kort på lager å finne i nettshoppene ?

BF badC 2 trenger litt fart, men ser at man ikke akuratt kan velge å vrake i kort som er på lager.

Endret av magfa
Lenke til kommentar

Faen at jeg ikke får til og spille Metro lengre da.. Har uinstallert det og installert det på nytt og, men funker ikke. Spillet henger seg opp ved reklamen når du åpner spillet.

Hverken Metro 2033 eller BC2 funker med meg nå. :( Det er i sånne øyeblikk jeg bare får lyst og formatere hele forbannet skiten, og installere alt på nytt. :p

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar

Det er ikke noe video codec av noe slag som klikker litt da.

Jeg laga en win7 usb stikk å formaterte igår. Ustabil pc som f. Lurer på om oc har gidd cpu en kakk. Bare med 1.4v på 4,5ghz.

Kopier ting på en annen hdd eller partisjon. Ta med savegames etc. Gjorde det og får startta spilla nå og. Trodde alt var bra etter att 5970 kortet fikk nok strøm, men vet aldri hva det kan være med pc saker. Håper det ordner seg vertfall.

Lenke til kommentar

Du kan prøve og skru av DOF som du finner inne på DX.11 options, er ikke mye forskjell når det er av...men det tar litt fps.

Takk, dette dobblet fpsen min, men fullførte akkurat spillet. Slutten var bra! Dette spillet har jo ekstrem grafikk! :)

Endret av zebe
Lenke til kommentar

Crossfire profilen til BC2 er håpløs, så spiller man dette spillet, styr unna denne siste 10.3 approfiles... Så og si alle med CFX og 48xx/58xx/ 59xx sliter med denne og win7...

Hva gir denne profilen til spillet?

Bruker den siste preview driveren hos amd nå, og endelig er flickering borte i BC2 på mitt cfx 5850 oppsett.

Lenke til kommentar

Tilogmed med 980x hexacore @ 4,2ghz og 2x5870 lett klokket og 9800gtx som fysikk, så går det ned i 20-30 fps noen plasser. Tror vi trenger en crossfire profil til metro 2033 som BC2 jeg :D

Nizzen, måtte du installere en nyere verson av PhysX for å kunne spille Metro? Jeg måtte oppdatere PhysX driveren min for å kunne spille, men da virker ikke den physx crack tingen som du posta i første posten i 5xxx OC tråden.

Lenke til kommentar

Tror jeg drøyer i noen dager før jeg installerer. Just cause 2 flyter som smelta iskrem , da er jeg fornøyd!

Men, si ifra når dere får testa da smile.gif

Tester nå, første forsøk på installering gikk i dass med bsod etter restart. Måtte i safemode og fjerne driverne men det ser ut til å funke nå. Skal ta en Vantage runde med samme settings som jeg fikk P45814 på i går

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...