Cortinarius rubellus Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Lars_Era: Så av DOF du hvis du skal ha ting på high\very high, det tar mer enn det er verdt;) Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Crossfire profilen til BC2 er håpløs, så spiller man dette spillet, styr unna denne siste 10.3 approfiles... Så og si alle med CFX og 48xx/58xx/ 59xx sliter med denne og win7... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Just Cause 2 -> Single GPU and Crossfire profile AvP -> Single GPU and Crossfire profile Så vi med et kort burde også laste ned ? Ja. Jeg vet dog ikke spesifikt hva disse profilene gjør for single kort/GPU, men f.eks kan det gi deg mulighet til å aktivere MSAA i CCC i spill som opprinnelig ikke har støtte for MSAA. Endret 20. mars 2010 av MistaPi Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Må bare nevne jeg lasta ned og prøvde just cause 2 demoen, sate ALT på max inkludert aa og af, og alt flyter som bare FAEN. Dette spillet er jo et must, selvom histrien skulle suge max er jo den visuelle opplevelsen og friheten noe helt for seg selv. Blir nok et kjøp på meg. Og forresten, er ikke spill via steam litt i det dyreste laget?Jeg titta kjappt rundt og så de fleste lå på 50euro. Synes det er mye for et spill uten boks/manual osv. Er glad jeg gikk for 5970 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Just Cause 2 er ekstremt flott ja. Jeg spiller på max med mitt 5870 jeg også, men det er ikke helt 100% spillbart. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 lurer på om det er ganske cpu avhengig. Jeg overklokket min 930 til 4ghz, siste gang jeg kjørte det på stock mener jeg å huske at det hakket litt. Prøvd det på xbox også, men pc versjonen ser finere ut. Særlig med 5870/5970. Angående problemet jeg hadde med 3d mark 2006. Jeg avistallerte programmet, fikk alltid artifacts i test 2-3. Alt annet funker fint så jeg regner med det ikke var så farlig. Skal endelig få testa crysis idag, etter alle åra jeg har gledet meg til å spille det på max. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 asad: Husk å putte på en autoexec slik som denne, det er veldig enkelt og du vil få en MYE bedre grafikk-opplevelse av spillet btw. Utrolig at et så gammelt DX9 spill som crysis fortsatt har best grafikk på markedet Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) asad: Husk å putte på en autoexec slik som denne, det er veldig enkelt og du vil få en MYE bedre grafikk-opplevelse av spillet btw. Utrolig at et så gammelt DX9 spill som crysis fortsatt har best grafikk på markedet Tusen takk mann. Jeg gjorde som du anbefalte og testa spillet litt nå, og jeg må si dette er det mest utrolige/fantastiske jeg har sett. Sitter her med en Far cry 1 opplevlse. Alt flyter og grafikken ser bare helt utrolig ut. 5970 er virkelig et udyr. edit: Cryis må da være dx10? Endret 20. mars 2010 av asad Lenke til kommentar
larsere Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hehe, standard Very High er bare tull for oss nerder Og hvis du syntes denne modden var bra så sjekk litt rundt i bilde-trådene på Crymod forumet.. Crysis er egentlig DX9, Crytek låste bare VH til DX10 fordi de fikk betalt fra Microsoft.. VH kan også låses opp på DX9, noe som gir deg ~10 FPS økning i forhold til DX10. Endret 20. mars 2010 av lars_era Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 I hvilket spill testet du den autoexecen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Crossfire profilen til BC2 er håpløs, så spiller man dette spillet, styr unna denne siste 10.3 approfiles... Så og si alle med CFX og 48xx/58xx/ 59xx sliter med denne og win7... Og noen er smarte til å bruke den første 10.3 previewdriveren som funker perfekt med de nye profilene og andre spill ellers. Den 10.3a som kom nå er ELENDIG! 10.3 preview som kom 19 februar er Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Linken din til previewen av 10.3 virket ikke :S Lenke til kommentar
larsere Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 I hvilket spill testet du den autoexecen? Crysis Fikk inn 10.3 preview (19.Feb) og den er awesome ! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Dette er den gamle 10.3 preview driveren: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=316445 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Crysis er egentlig DX9, Crytek låste bare VH til DX10 fordi de fikk betalt fra Microsoft.. VH kan også låses opp på DX9, noe som gir deg ~10 FPS økning i forhold til DX10. Ja man kan tvinge Crysis til å kjøre med very high instillinger under DX9 og få en kvalitet som er veldig nærme DX10, men ikke 100%. Fra det jeg husker var det noe høyere kvalitet på enkelte effekter og bl.a noe hickups med object based motion blur og skyggene som ikke var helt på høyde med DX10 som kjører dette via geometry shader. Crytek kunne nok ha lagd fallback til DX9 på dette og QA bedre, men mtp hvor mange med DX9 kort very high instillingene er interessant for var det nok noe kostnad og vinning vurdering i dette. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Takk Nizzen. Endret 20. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hm. hvilke problemer har dere med den siste 10.3 previewen fra ati? Fungerer knall her for BF BC2 i Win7 her iallefall Selve driveren var også mye mere stabil enn den andre 10.3 når det kommer til eyefinity oppsett. Men er ikke mye andre spill jeg spiller uansett. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Crysis er egentlig DX9, Crytek låste bare VH til DX10 fordi de fikk betalt fra Microsoft.. VH kan også låses opp på DX9, noe som gir deg ~10 FPS økning i forhold til DX10. Ja man kan tvinge Crysis til å kjøre med very high instillinger under DX9 og få en kvalitet som er veldig nærme DX10, men ikke 100%. Fra det jeg husker var det noe høyere kvalitet på enkelte effekter og bl.a noe hickups med object based motion blur og skyggene som ikke var helt på høyde med DX10 som kjører dette via geometry shader. Crytek kunne nok ha lagd fallback til DX9 på dette og QA bedre, men mtp hvor mange med DX9 kort very high instillingene er interessant for var det nok noe kostnad og vinning vurdering i dette. Object based motionblur funker nå 100% i DX9, en på Crymod fixa det Skyggene er helt like i DX9 og 10, man må bare konfigurere de riktig, derfor trenger man denne autoexec'en. Crytek maste om at sunshaftene (de "strålene" fra sola) gikk gjennom geometry shader, men de fungerte like bra i DX9 Faktisk får man dårligere grafikk i DX10 pga. teksturkomprimering. Eneste man trenger DX10 til i Cryengine2 er for avanserte shader scripts pga. effektiviteten. Men nokk om Crysis, skal prøve Metro nå, det blir gøy ! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Bestilte Crysis Maximum Edition fra platekompaniet nå som hadde kampanje på den til 149,- på lager Må jo betale for gode titler. Endret 20. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Nice Theo, vi får se om Metro er hverdt å betale for, innstallerer det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå