christhenoob Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Woot! Endelig ble det 2x5850 på meg, med crossfire og hele pakka. Jeg har et Sapphire 5850, og et Club3D 5850. Kjører disse to med 3 skjermer som kjører lik oppløsning. Jeg får konstant flimring på den høyre skjermen? Har googla problemet, men får bare opp "løsninger" for folk som bruker DP porten. Jeg bruker bare DVI porter på mine skjermkort. Har prøvd 10.3 driveren,10.2 og 10.1 hotfix'n. Er nå litt usikker på hva jeg burde gjøre for å fikse problemet? Help please? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Turbu: Fant det med engang nå Men det heter da DOF Ser man noen grafiske forskjell med på eller av? Tesselation nekter jeg og slå av. Endret 19. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Ble det noe forskjell på fysikken da, som du så altså? Og har du prøvd dx.10 , for og se om det er stor foorskjell melloom dx.10 og 11? Har spilt ferdig prologen og Chapter 1, oog må innrømme dette er et goodt spill...med syke systemkrav:P Ble det noe forskjell på fysikken da, som du så altså? Og har du prøvd dx.10 , for og se om det er stor foorskjell melloom dx.10 og 11? Har spilt ferdig prologen og Chapter 1, oog må innrømme dette er et goodt spill...med syke systemkrav:P Liggger på 35-40 i average med gamle drivere med alt på maks, sså spent på hva 10.3 gjør;) Blas: Skru ned AA siden det er ikke forskjell på maks oog minst der syns jeg. Syns de kunne ha gjoort slik det var mulig og finstille grafikken litt mer. Og ikke bare velge loow, medium og high:S Og 10.3a måtte oppføree seg sooom resten av beta-driverne, så tilbake til 10.2. Gpu 1 går ikke i idle mode, noe som gjør det varmere:S Nei jeg la ikke merke til noe forskjell tror jeg. :S Vet ikke helt hva som vil bli forskjell. Kan hende jeg fucka opp PhysX driveren, siden jeg installerte en ny verson. Kanskje jeg må bruke den cracken på nytt vist jeg installerer en nyere verson av PhysX? Skal teste et annet PhysX programm og se om det virker der. Edit: WTF.. etter at jeg installerte 10.3 drivere får jeg 1-3FPS i metro Var det ikke den som skulle gi alle spill en god boost da? Endret 19. mars 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ble det noe forskjell på fysikken da, som du så altså? Og har du prøvd dx.10 , for og se om det er stor foorskjell melloom dx.10 og 11? Har spilt ferdig prologen og Chapter 1, oog må innrømme dette er et goodt spill...med syke systemkrav:P Ble det noe forskjell på fysikken da, som du så altså? Og har du prøvd dx.10 , for og se om det er stor foorskjell melloom dx.10 og 11? Har spilt ferdig prologen og Chapter 1, oog må innrømme dette er et goodt spill...med syke systemkrav:P Liggger på 35-40 i average med gamle drivere med alt på maks, sså spent på hva 10.3 gjør;) Blas: Skru ned AA siden det er ikke forskjell på maks oog minst der syns jeg. Syns de kunne ha gjoort slik det var mulig og finstille grafikken litt mer. Og ikke bare velge loow, medium og high:S Og 10.3a måtte oppføree seg sooom resten av beta-driverne, så tilbake til 10.2. Gpu 1 går ikke i idle mode, noe som gjør det varmere:S Nei jeg la ikke merke til noe forskjell tror jeg. :S Vet ikke helt hva som vil bli forskjell. Kan hende jeg fucka opp PhysX driveren, siden jeg installerte en ny verson. Kanskje jeg må bruke den cracken på nytt vist jeg installerer en nyere verson av PhysX? Skal teste et annet PhysX programm og se om det virker der. Edit: WTF.. etter at jeg installerte 10.3 drivere får jeg 1-3FPS i metro Var det ikke den som skulle gi alle spill en god boost da? Jeg fikk elendig fps med den 10.3a, men den gamle 10.3 preview driveren funka mye bedre i Metro. Skal finne ut av dette her.... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det var denne jeg installerte nå, http://sites.amd.com/us/underground/tips/Pages/catalyst-10-3-preview.aspx Dette er vell den Preview versonen? Jeg får vell gå tilbake til 10.2 da.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg la inn den gamle 10.3 preview, som jeg fikk 19.februar. Denne fungerte MYE bedre i Metro 2033 enn den nye 10.3a som er kommet nå. Nå kan jeg ha på den dx11 DOF uten at det er uspillbart Et lite tips Jeg kjører da alt på 16af, msaa, advanced physX. 4.2ghz Intel Core™ i7 Hexa Extreme CPU i7-980 + 5870 crossfire + 9800gtx som physX. Kult at både Metro 2033 og BC2 bruker 6 tråder Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg hadde vist klart og fucke opp PhysX driveren ja. Slettet alt av nVidia også installerte jeg det på nytt. Men nå funker faen ikke Metro 2033. Spillet henger seg opp under 4A Games itroen på starten... Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Metro 2033 krever faktisk ikke så mye cpu kraft. Men det kommer jo selvfølgelig patch og ny ati driver Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) DOF med eller på...ser ikke forskjell..så jeg tok den av, dette er med alt på maks utenom DOF: Avg: 74.943 - Min: 37 - Max: 119 Avg: 71.640 - Min: 34 - Max: 114 Så DOF er tull og ha på, få det av;) Bruker den 6 kjerner så vil jeg påstå denn bruker litt cpu;) Og en annnen ting er at CF-oppsett trenger cpu-kraft. Endret 19. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 DOF legger du ikke merke til før du ser langt frem i tunellen, blir litt blurry. Det skalerer kanskje bra med flere kjerner men etter det jeg ser så drar det ikke så mye. BC2 bruker hos meg. Det er bare DOF og tesselation som gir lav fps, dx11 git litt fps boost også (uten dof og tesselation). Men synes det er spillbart med alt på maxs uten noe skrudd av. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Helt klart spillbart med alt på...sålenge man har flere enn et kort:P Med et kort kan man bare glemme alt på maks på 1980x1020. Men selve spillet er en fryd syns jeg , selv om jeg nettopp ble hardt voldtatt av 5 djevler Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jepps 2 er must. Er deilig spill ja. Får litt stalker følelse, elseker atmosfæren. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ny app profile: ATI Catalyst™ version 10.3 downloads: ATI CrossFireX™ Application Profile - 3/19/2010, 489KBBelow is a list of what will improve when a user installs the 10.3 profile: · Heaven – Crossfire profile · Dark Void – Crossfire profile · Singularity – Crossfire profile · Unigine Heaven Demo – Crossfire profile · Just Cause 2 - Single GPU and Crossfire profile · Battlefield Bad Company 2 - Crossfire profile · AvP - Single GPU and Crossfire profile Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Med den overnevnte app profilen, skal BC2 få en kraftig boost, ikke testet selv men Unigine Benchen gikk opp med ~10% med 10.3a.... Lenke til kommentar
zebe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hvordan er 5970 kort på BC2? Har hørt at det skal være mye bugs, flimring i textures osv. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 DOF: Depth of field is the illusion of depth within a 2D image. They achieve this by blurring objects closer to you when you point your crosshair at an object farther away. Your crosshair acts like the point of focus your eyes have. Om noen lurte på hva det er for noe tull Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 DOF: Depth of field is the illusion of depth within a 2D image. They achieve this by blurring objects closer to you when you point your crosshair at an object farther away. Your crosshair acts like the point of focus your eyes have. Om noen lurte på hva det er for noe tull Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Heaven – Crossfire profile Dark Void – Crossfire profile Singularity – Crossfire profile Unigine Heaven Demo – Crossfire profile Just Cause 2 -> Single GPU and Crossfire profile Battlefield Bad Company 2 -> Crossfire profile AvP -> Single GPU and Crossfire profile http://www.rage3d.com/xmp/ Lenke til kommentar
larsere Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Just Cause 2 -> Single GPU and Crossfire profile AvP -> Single GPU and Crossfire profile Så vi med et kort burde også laste ned ? Det er vel bare å prøve Men jeg har akuratt "hentet" Metro 2033, er det den første 10.3 preview driveren som er best ? Og er det statisk eller dynamisk DOF i spillet ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Just Cause 2 -> Single GPU and Crossfire profile AvP -> Single GPU and Crossfire profile Så vi med et kort burde også laste ned ? Det er vel bare å prøve Men jeg har akuratt "hentet" Metro 2033, er det den første 10.3 preview driveren som er best ? Og er det statisk eller dynamisk DOF i spillet ? Første previoew driveren var klart best for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå