Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Blas: Hvis du gidder kan du kjøre en fraps runde på 5min. under hektiske tilstander?

Bare trykk F11 mens du spiller så lagrer den minimum, average oog maximum fps du får.

Men du må sette tiden den skal ta opp selv:)

Kan ta og gjøre det ja. Men ser ikke ut som om det blir ferdig idag lell. :p Trege nettet mitt. D:

Men i morra er det nokk ferdigt. Er kun når jeg sover og er på jobb nedlastninger kan stå på, for vist ikke får jeg ikke spillt noe. Høy ping ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er løsningen for et dedikert PhysX kort i dag da?

Husker jeg forsøkte meg med HD4870 + 9800GT for en tid tilbake, og det av jeg rett og slett opp etter hvert da det å få lagt inn to skjermkort drivere og få det hele til å spille sammen rett og slett ble for mye jobb.

Mulig ting har blitt langt bedre på de fronter i dag?

Og hvor kraftig kort trenger du egentlig for fysikk?

Regner med at at GT210 blir i det minste laget, men er vell ikke akkurat nødvendig med noe GTX285 heller?

Hvor går balanse gangen mellom pris / støy / strømforbruk + ytelse før det blir overkill?

Lenke til kommentar

hei.

Hvilken produsent av 5770 hadde dere valgt? ytelsen er vel lik, men er kanskje litt forskjell på støy?

Har sett på disse to: (da komplet/netshop har de inne på lager).

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=140771

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581084

skal også bestille et fractal design kabinett, som er over 100kr billigere hos netshop så sparer vel totalt 200kr ved å gå for Club3d. Er club3d kortet stillere enn standard kjøler på 5770 (som blåser ut bak)? Har hørt det bråker litt ved load.

Lenke til kommentar

Har nettopp fåt tak i et 5970 kort, hva er det egentlig standard gpu og minne klokken skal være?

Hos meg er de for øyeblikket 155MHz og 300Mhz. Har ikke fått testa kortet i noen spill, men er det ikke dette utrolig lavt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...