Carpe Dam Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvilket 5870 med alternativ kjøleløsning bør jeg velge? Jeg skal ha maskinen inn i et Lian-Li PC-A05NB når jeg får det, og kan ikke ha utblåsning bak. Jeg har bestilt et MSI Lightning hos Netshop, men de ga blanke i å svare på spørsmål på mail, så jeg vurderer å droppe ordren der. Jeg prioriterer lavt støynivå høyt, og vil gjerne ha ikke-amd-PCB, siden mitt syke hode har fått for seg at strømtilførselen til stock-kortene er for svak. Noen innspill? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvilket 5870 med alternativ kjøleløsning bør jeg velge? Jeg skal ha maskinen inn i et Lian-Li PC-A05NB når jeg får det, og kan ikke ha utblåsning bak. Jeg har bestilt et MSI Lightning hos Netshop, men de ga blanke i å svare på spørsmål på mail, så jeg vurderer å droppe ordren der. Jeg prioriterer lavt støynivå høyt, og vil gjerne ha ikke-amd-PCB, siden mitt syke hode har fått for seg at strømtilførselen til stock-kortene er for svak. Noen innspill? Hvis lavt støynivå er en prioritet, ville jeg lest denne anmeldelsen av MSI sin Lightning utgave av 5870. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tjohei... Hvordan er det med de to andre på markedet da? (Vapor-X og Gigabyte) Jeg ser at på Vapor-X Rev2 er det satt inn billigere voltregulatorer enn stock, kommer jeg til å merke det om jeg ikke har planer om å overvolte? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) hvilket butikker i norge selger "Active Displayport adapter to DVI"? har funnet Dell sin for 833 kr på dell.no Komplett har sapphire sin til rundt 700. er det noen andre? fant btw denne linken. http://priser.teknofil.no/index.php?q1=adapter+dvi+to+DisplayPort+DP Endret 16. mars 2010 av Timmeyh Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Dustinhome har mye å velge mellom Men desverre trenger du en aktiv over gang (dvs med ekstern strømkilde, USB eller strømadapter) De har både Sapphire og Apple sin, jeg har den siste. Har ikke fått prøvd den, men Merkoen har bekreftet at denne virker.. Jeg har fremdeles ikke funnet svaret på hvorfor ATi sine kort MÅ ha ekstra strøm for å virke, men det virker ikke som at noen andre heller vet svaret... Bare slik det er... Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Dustinhome har mye å velge mellom Men desverre trenger du en aktiv over gang (dvs med ekstern strømkilde, USB eller strømadapter) De har både Sapphire og Apple sin, jeg har den siste. Har ikke fått prøvd den, men Merkoen har bekreftet at denne virker.. Jeg har fremdeles ikke funnet svaret på hvorfor ATi sine kort MÅ ha ekstra strøm for å virke, men det virker ikke som at noen andre heller vet svaret... Bare slik det er... men apple sin er Mini DP da. jeg trenger vanlig DP for kortet mitt. funker d fint om jeg kjører skjermkort > DP-miniDP adapter > miniDP-DVI adapter > Monitor? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ja, det fungerer. Maxishine kjører det i en av sine videoer. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 hvor finner jeg en adapter som har en "han" DP plugg og en "hun" miniDP a? trenger vel d for å koble apple sin miniDP-DVI adapter til 5870 sin DP utgang? Lenke til kommentar
zebe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Wawawiiwaa. Bestilte HIS 5850 fra Digital Impuls i går og den har ankommet mitt postkontor allerede. Oslo -> Bergen. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Digital Impuls er konge butikk. er innom der ca annenhver dag btw. bumper den posten min som er over din. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg trodde at 5870 hadde mini-DP port.. Det er 5850 som har vanlig... Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 powercolor radeon 5870 har vanlig DP. ligner på en litt større HDMI inngang. så apple sin active miniDP to DVI adapter funker ikke uten en adapter for DP to miniDP Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Da er det bare å kjøpe en over gang til det også Jeg har samme problemet med mitt HD5850... Derfor overgangen bare ligger og støver bak kabinettet.. Får se om jeg klarer å motstå fristelsen av en skjerm nr 3, når økonomien tillater det, om jeg ikke tar i bruk adapteret.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er bare 5970 kortet som har miniDP for øyblikket ja. De andre versjonene av kortene som skal få støtte for 6 skjermer har 6 miniDP Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er bare 5970 kortet som har miniDP for øyblikket ja. De andre versjonene av kortene som skal få støtte for 6 skjermer har 6 miniDP Da var det jeg som blingset litt her Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 argh. gleder mæ sjukt til 6 DP korta kommer. men blir dårlig å spille FPS på da ved tanke på at siktet blir delt mellom 2 skjermer. funker sikkert til bilspill og jobb da^^ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 argh. gleder mæ sjukt til 6 DP korta kommer. men blir dårlig å spille FPS på da ved tanke på at siktet blir delt mellom 2 skjermer. funker sikkert til bilspill og jobb da^^ Så 3 skjermer holder ikkje? Synes eyefinity med 3 skjermer er ganske så bra. Hadde ikkje hatt plass til flere enn 3 skjermer alikevel. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du kan jo ta 5 paneler på høykant? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Kan alltids ha 5 skjermer i stedet for 6, slipper problemet på midten da EDIT Ninja tull altså... Endret 16. mars 2010 av SVD Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Problemstilling: Spille Battlefield BC2 online i kveld eller teste Metro 2033? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå