MysticoN Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 joda, vet at priser på HW svinger. men at den skulle synke etter et par timer jeg hadde kjøpt korte har vertfall jeg aldri opplevd før. Kan godt hende at prisen sank før pakken vart sendt, det vet jeg ikke siden jeg sov. Men men, vil de ikke så vil de ikke. Kan ikke nekte de, men jeg synest at det var litt dårlig av de. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bare ta å krangle litt med Amentio. De taper mye mer hvis du sender den inn til angrefrist enn å gi deg refund på de 150kr. (Dvs de må bruke arbeidskraft på å håndtere angrefristen, + ny vare osv. Kommer nok på mer enn 150kr sammenlagt). Bare få dem til å innse at hvis du er vrang, så er det billigste for dem å gi deg pengene . Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er 150 kr så mye å henge seg opp i da, selvagt greit å høre med dem noe jeg sikkert selv haddet gjort men om de setter seg på bakbena og det bare gjelder 150 kr må det være like greit å bare glemme det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 joda, vet at priser på HW svinger. men at den skulle synke etter et par timer jeg hadde kjøpt korte har vertfall jeg aldri opplevd før. Kan godt hende at prisen sank før pakken vart sendt, det vet jeg ikke siden jeg sov. Men men, vil de ikke så vil de ikke. Kan ikke nekte de, men jeg synest at det var litt dårlig av de. Er jo kun tilfeldigheter. De kunne jo ha satt ned prisen 1 sekund før du gikk inn på siden for å kjøpe produktet, eller de kunne ha gjort det 1 sekund etter at du kjøpte produktet. Poenget mitt er at pris endringer er noe som skjer, og det tar 1 millisekund å utføre det. Det minner meg litt om når jeg jobbet på bensinstasjon i mine yngre dager, da var det en tulling av en kunde som var dritforbannet. Han hadde nemlig nettopp kjørt forbi stasjonen for 10 minutter siden, men fant ut at han skulle handle dagligvarer før at han fylte bensin. Og han kunne ikke i sin villeste fantasi skjønne hvordan prisen kunne endre seg med 60 øre per liter på 10 minutter. Hvordan skal man forklare folk at prisendringer er 2 taste trykk, og ikke en langsom prosess som gradvis endrer prisen. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Så det er bedre å betale 100 kr i frakt for å sende kort tilbake for så å kjøe et nytt til 150,- kroner billigre? JIPPI spart 50,- kroner for å vente på nytt kort i enda 3 dager! Hvis prisen hadde økt med 150 rett etter varen hadde vært sendt, hva hadde du gjort da??? Tror du ikke hatt giddet å krangle så mye da Men mere YESSSSS tenk å ha så flaks Bruke masse tid på mailer og eventuelt telefon for så lite beløp...så når man ser hvor mye tid man har brukt, har man egentlig brukt mere enn 150 spenn i tid og kostnader sammenlagt Hadde det vært 500,- feks kanskje jeg hadde tatt bryet med å prøve meg mest mulig, men 150 er bare for lite til at jeg hadde giddet å bruke spes mye tid på det. Kan sammenlignes med kortspill, når han som deler ut driter seg ut og kortet som han deler ut vises fram for alle, hvis det er et bra kort så bryr ikke personen seg om at han har fått vist sitt kort til alle, MEN er det et dårlig kort nei da skal han JAGGU MEG HA NYTT KORT JA Endret 12. mars 2010 av Goodall Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) For meg ligger ikke poenget i pengene (selv om det hadde jo vært mer viktig hvis det var mer penger- ville ikke lagt skjul på det). Det er derimot en prinsippsak for meg, fordi det er et serviceobjekt. Når du kjøper et produkt så betaler du også for servicen til butikken, og dette er en type service. Når eg kjøpte Napoleon:Total War fra Amazon, så fikk eg en mail noen dager senere at de hadde satt ned prisen, og gitt meg tilbake £0,6(Korreksjon: £0,28 ca 2,5kr) eller noe sånt. Det er ikke et viktig beløp med tanke på pengene, men det er et tegn på god service. Endret 12. mars 2010 av Crazymech Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Amentio + god service.. ? hallo! Nei, jeg holder meg til komplett, mpx og netshop (evt dustinhome). Om det koster en hundrings ekstra bryr jeg me ikke så mye om, det er verdt den gode servicen jeg får iallefall. Aldri hatt noen særlige problemer med noen av de. Om jeg har, så svarer de raskt på mail med en fin løsning Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Amentio + god service.. ? hallo! Nei, jeg holder meg til komplett, mpx og netshop (evt dustinhome). Om det koster en hundrings ekstra bryr jeg me ikke så mye om, det er verdt den gode servicen jeg får iallefall. Aldri hatt noen særlige problemer med noen av de. Om jeg har, så svarer de raskt på mail med en fin løsning fikk også god service på ps.no Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 For meg ligger ikke poenget i pengene (selv om det hadde jo vært mer viktig hvis det var mer penger- ville ikke lagt skjul på det). Det er derimot en prinsippsak for meg, fordi det er et serviceobjekt. Når du kjøper et produkt så betaler du også for servicen til butikken, og dette er en type service. Når eg kjøpte Napoleon:Total War fra Amazon, så fikk eg en mail noen dager senere at de hadde satt ned prisen, og gitt meg tilbake £0,6(Korreksjon: £0,28 ca 2,5kr) eller noe sånt. Det er ikke et viktig beløp med tanke på pengene, men det er et tegn på god service. Det er nettop slik jeg tenker også. kommer selvsagt ALDRI til å sende kortet tilbake for å vente 5-6 dager for nytt kort kun for å spare 50 kr. Men hadde de gjordt som Amazon gjorde hadde jeg nokk kommet til å snakket veldig varmt om denne butikken og handlet der mye oftere. Men slik service finner vi desverre ikke i Norge. Som sakt tidligere vet jeg at priserne går opp og ned, men hadde selv aldri opplevd at dette skjer så "fort" etter jeg har plassert en ordre. Så Amentio går tibake til å være den butikken jeg bruker vist jeg ikke finner det jeg vil ha på mine faste butikker. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) ups.. dobbel post :s Endret 14. mars 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg sier gå og kjøp det du skall ha på Digital Impuls der har det hent att jeg har fått råd om å vente en dag eller to til nytt prisleie har kommet på plass.... Vel jeg er nok ikke den alldaglige kunden som kjøper en hardisk eller et middels grafikkort en gang i året eller ny mus bare ved behov, men det skjer att jeg ikke kjøper mer en tuben med kjølepasta også ! Alltid like god service og hyggelige gutter der som forstår at det ikke bare er rike gutter som er entusiaster... men oss arbeidsmaur også. Dette har skapt en god fast kundekrets, for ikke alt for lenge siden var de en liten "databod" med gutter bak disken som tenkte som kunden og det ser ut som suksess for mine øyne. Jeg gir gledelig en hundrelapp extra der de ikke klare å konkurere prismessig (det klarer de på det meste da) for en fantastisk service og har tilogmed hatt 3 defekte nye hovedkort av forskjellige fabrikat på raken fra dem og det gikk fantastisk smidig tross at jeg selv skulle trodd at denne kunden har gjort noe feil selv som ødelagt kortene, men jeg tror de kjenner meg så godt at de forsto at det var rent uhell og det skulle dere prøvd å få noen av de andre butikkene til å forstå.... OK jeg kjenner meg vel litt priviligert i akkurat den saken men jeg kunne skrive en liten bok om mine positive opplevelser med god service fra gutta på Digital Impuls. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Noen som har siste nytt angående 5990? Og ikke bare angående Sapphire's overklokkede 5970 med 4 gb minne. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Gipsy:boy: Er fullstendig enig med deg, servicen på DI er et kapittel for seg selv ja:D Lenke til kommentar
zebe Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Noen som har god erfaring med HIS? Tenkte å bestille fra Digital Impuls et HIS Radeon 5850 til å gå sammen i CF med mitt Sapphire 5850. Endret 14. mars 2010 av zebe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 HIS har jeg god erfaring med ihvertfall Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Noen som har god erfaring med HIS? Tenkte å bestille fra Digital Impuls et HIS Radeon 5850 til å gå sammen i CF med mitt Sapphire 5850. Jeg har HIS 5970 nå, ingen problemer med de Lenke til kommentar
larsere Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 sikkert nevnt før men dette ver artig lesing: http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18112756 Gleder meg som en unge til å få 5850 i mårra, det skal jo klokke bra så det blir morro Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 må jeg ha Active Displayport adapter to Dual Link DVI for å kjøre den 3dje skjermen med Eyefinity eller kan jeg bruke en passiv en? syns det står lista noen passive på compitable lista til ATI serru. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Du må ha en aktiv en, ikke alle aktive fungerer helt heller, noen har store problemer som svart skjerm og andre irriterende "bugs", husker ikke i farten hvilke som er de som funker men Shappire og Apple har visst en vær så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 appel har bare minidisplay til dvi. trenger vanlig display til dvi og da vurderer jeg enten Dell sin eller Sapphire sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå