Intellio Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 ATi Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition: March 11 Noen nyheter om 5990 i samme slengen også? Begynner å bli tørke i ryktene angående kortet her! Tenker det kommer når nvidia lanserer sine nye kort. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Og nå skal det testes Alien VS Predator.. Er ute på steam nå Håper DX 11 funker Steam tar helt av her! over 10MB/s Det er på vei i posten til meg Betalte 170,- Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 ATi Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition: March 11 Noen nyheter om 5990 i samme slengen også? Begynner å bli tørke i ryktene angående kortet her! Tenker det kommer når nvidia lanserer sine nye kort. Var det i mars eller april det? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fått installert 5970, og fikk en god del BSOD i starten, blant annet med BFBC2... Ser ut som om det er dx11 som er problemet, fungerer om man forcer dx10. Metro 2033 ser sykt fett ut, end of story. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fått installert 5970, og fikk en god del BSOD i starten, blant annet med BFBC2... Ser ut som om det er dx11 som er problemet, fungerer om man forcer dx10. Metro 2033 ser sykt fett ut, end of story. Jeg fikk også Bsod i DX11. Regner med det er problemer ang crossfireren. Håper på at det er fiksa til retail iallefall. De hadde fikset en god del 'crossfire issues' som er klart til retail. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jepp, får håpe dette er en av de tingene. Har i alle fall rapportert dette direkte til rendering teamet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jepp, får håpe dette er en av de tingene. Har i alle fall rapportert dette direkte til rendering teamet. Bra Rappoterer selv når jeg finner noen lumske feil. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Oi, nytt forum. Tror kanskje hovedkortet mitt er årsaken til problemene mine. NB er på 90*C...... Hva i helvete er det som skjer med mitt asus maximus formula. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Får "Application install: Install package failure" når jeg prøver å installere CCC btw. For også forøvrig BSOD i hvert eneste spill jeg prøver utenom BioShock 2. (Hjalp visst ikke å force DX10 i BFBC2 allikevel.) Edit: Tror jeg fant ut av det nå. Alt for klønete løsning til at jeg orker ta det her nå. Om noen får samme problem skal jeg gledelig forklare. BFBC2 funker med DX11 og greier. Nå ere senga på G. Endret 19. februar 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jævlig bra at quotene er helt klikka bananas nå med det nye forumet Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Alien vs Predator har dx11 støtte. Fikk bare prøvd 5min før jeg dro på jobb, stod å lastet ned 16 gig (så det ut som) i natt, veldig til størelse på spillet. Kommer med bilder og flere kommentarer etter jobb, om ikke noen andre er før meg. | Endret 19. februar 2010 av simalarion Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Da var endelig nytt ord om 5870 Eyefinity 6 Edition ute... Tok sin tid etter noen maaneder med stillhet. XD Trillian is Radeon HD5870 Eyefinity 6 card Not the “5890” It turns out our well informed sources weren't that well informed after all. This is a new card from ATI but it's not the faster HD 5870. It is an HD 5870 that can take care of six displays. The official name is ATI Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition and the card will launch after Cebit. The exact date is March 11th and as you can imagine this card will go after Matrox multi-display solutions rather than Nvidia's Fermi based GTX 480. Since we don’t know too many people with six monitors this card will definitely be interesting, but it won’t make a huge difference in the high end market. It has the Halo effect as it's cool to run six displays but only few will actually do that. Very few people have two displays to begin with, but some people with loads of cash and a train / airplane simulation obsession will definitely go after this card. Full quote fra Fudzilla link i spoiler. Endret 19. februar 2010 av NuDimon Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Da var endelig nytt ord om 5870 Eyefinity 6 Edition ute... Tok sin tid etter noen maaneder med stillhet. XD Ser bra ut. Men da må man vel ha 6 displayport adaptere? Blir fort dyrt. Endret 19. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Noen andre som sliter med grønne prikker i 2D-modus (spesielt når man spiller av video)? Jeg har et XFX HD 5870. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Da var endelig nytt ord om 5870 Eyefinity 6 Edition ute... Tok sin tid etter noen maaneder med stillhet. XD Ser bra ut. Men da må man vel ha 6 displayport adaptere? Blir fort dyrt. Naar man f0rst kj0rer saa mange skjermer saa har man sikkert raad til skjermer med displayport istedenfor? ^^ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Naar man f0rst kj0rer saa mange skjermer saa har man sikkert raad til skjermer med displayport istedenfor? ^^ Hehe ja, stemmer nok det..jeg som ikke tenkte langt nok =P Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Dette blir en fin "feature" i Catalyst 10.3 Perfekt for eyefinity . Da kan man kanskje bruke forskjellig størrelse på skjermer også på et vis. Catalyst 10.3 bilder Endret 19. februar 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Da var endelig nytt ord om 5870 Eyefinity 6 Edition ute... Tok sin tid etter noen maaneder med stillhet. XD Ser bra ut. Men da må man vel ha 6 displayport adaptere? Blir fort dyrt. Etter som jeg har forstått det, så trenger bare 1 av skjermene å ha Displayport Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Da var endelig nytt ord om 5870 Eyefinity 6 Edition ute... Tok sin tid etter noen maaneder med stillhet. XD Ser bra ut. Men da må man vel ha 6 displayport adaptere? Blir fort dyrt. Etter som jeg har forstått det, så trenger bare 1 av skjermene å ha Displayport Da kan du jo kanskje forklare hvorfor man eventuelt bare trenger èn displayportskjerm på 5870 Eyefinity 6 Edition Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvor alle portene er nettopp DP og da miniDP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå