Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fått installert 5970, og fikk en god del BSOD i starten, blant annet med BFBC2... Ser ut som om det er dx11 som er problemet, fungerer om man forcer dx10.

Metro 2033 ser sykt fett ut, end of story.

Jeg fikk også Bsod i DX11.

Regner med det er problemer ang crossfireren.

Håper på at det er fiksa til retail iallefall.

De hadde fikset en god del 'crossfire issues' som er klart til retail.

Lenke til kommentar

Får "Application install: Install package failure" når jeg prøver å installere CCC btw.

For også forøvrig BSOD i hvert eneste spill jeg prøver utenom BioShock 2.

(Hjalp visst ikke å force DX10 i BFBC2 allikevel.)

Edit: Tror jeg fant ut av det nå. Alt for klønete løsning til at jeg orker ta det her nå. Om noen får samme problem skal jeg gledelig forklare. BFBC2 funker med DX11 og greier.

Nå ere senga på G.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Alien vs Predator har dx11 støtte. Fikk bare prøvd 5min før jeg dro på jobb, stod å lastet ned 16 gig (så det ut som) i natt, veldig til størelse på spillet.

Kommer med bilder og flere kommentarer etter jobb, om ikke noen andre er før meg. |

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Da var endelig nytt ord om 5870 Eyefinity 6 Edition ute... Tok sin tid etter noen maaneder med stillhet. XD

Trillian is Radeon HD5870 Eyefinity 6 card

Not the “5890”

It turns out our well informed sources weren't that well informed after all. This is a new card from ATI but it's not the faster HD 5870.

It is an HD 5870 that can take care of six displays. The official name is ATI Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition and the card will launch after Cebit. The exact date is March 11th and as you can imagine this card will go after Matrox multi-display solutions rather than Nvidia's Fermi based GTX 480.

Since we don’t know too many people with six monitors this card will definitely be interesting, but it won’t make a huge difference in the high end market. It has the Halo effect as it's cool to run six displays but only few will actually do that.

Very few people have two displays to begin with, but some people with loads of cash and a train / airplane simulation obsession will definitely go after this card.

Full quote fra Fudzilla link i spoiler.

Endret av NuDimon
Lenke til kommentar

Da var endelig nytt ord om 5870 Eyefinity 6 Edition ute... Tok sin tid etter noen maaneder med stillhet. XD

Ser bra ut.

Men da må man vel ha 6 displayport adaptere? Blir fort dyrt. :p

Etter som jeg har forstått det, så trenger bare 1 av skjermene å ha Displayport :)

Da kan du jo kanskje forklare hvorfor man eventuelt bare trenger èn displayportskjerm på 5870 Eyefinity 6 Edition :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...