Merko Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 10.2 kommer senere idag, ville ventet de få timene var jeg deg, den gamle driveren tror jeg du glatt kan skippe.... Ok, den er god. Fant den bare på hovedsiden til ATI-Driverene. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 4870x2 tok kvelden i går, så da blir det endelig et 5970 på meg. Mon tro hvor lenge dette kortet klarer holde stand. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 4870x2 tok kvelden i går, så da blir det endelig et 5970 på meg. Mon tro hvor lenge dette kortet klarer holde stand. er du ekstremt kjapp så har netshop 1 kort igjen på lager. http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx (hadde rundt 15 igår) så de blir utsolgt veldig fort. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Bestilte i går, ble spontankjøp til de grader. Så de hadde rundt 10 når jeg sjekket, og etter frokost var det 6, og mens jeg satt å gru ble ble det 5... så jeg kastet meg over det. Ble dog en av de dyreste variantene, et HIS kort, men samme for det være. Hver dag uten GPU er gull verdt uansett. Turte ikke ta sjansen på å vente på Club3D kortet, ringte netshop og de sa de ikke var helt sikre på når det skulle komme... Antar at det kommer i posten i morgen *Glede seg* Bestilte også en EK vannblokk til vidunderet, så skal prøve å ikke kjøre dette kortet like varmt som mitt forrige, så kanskje det lever litt lenger også. Endret 17. februar 2010 av Habitats Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Intervju med ATi's Terry Makedon. http://www.elitebastards.com/index.php?opt...s&Itemid=29 Elite Bastards: Following on from this, how quickly would you normally expect a profile to become available for a new game after it hits retail shelves? Terry Makedon: I would expect it to happen the same day. Edit: Profilene begrenser seg ikke nødvendigvis kun til Crossfire. If there is something already in the driver then the profiles can be used to point to that, so in the cases of new UE3 based games coming out the profiles, I believe, can be used to for single card CCC AA activation.- Dave Baumann Endret 17. februar 2010 av MistaPi Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nice, plagsomt å må rename UE3-engine spill til UE3.exe for at AA skal fungere. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Catalyst 10.2 beta http://www.ngohq.com/home.php?page=Files&a...p;dwn_cat_id=18 laster ned nå å ser om rosa problemene med hd 5970 forsvinner da var denne installert uten at jeg fikk noen løsning på mitt rosa/grønt problem 8se tidligere post) dette er meget irriterende Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bestilte i går, ble spontankjøp til de grader. Så de hadde rundt 10 når jeg sjekket, og etter frokost var det 6, og mens jeg satt å gru ble ble det 5... så jeg kastet meg over det. Ble dog en av de dyreste variantene, et HIS kort, men samme for det være. Hver dag uten GPU er gull verdt uansett. Turte ikke ta sjansen på å vente på Club3D kortet, ringte netshop og de sa de ikke var helt sikre på når det skulle komme... Antar at det kommer i posten i morgen *Glede seg* Kjøpte også HIS versjonen. Da får man også med Dirt 2 spillet, noe man ikke hadde gjort med Club3D. Club3D fikk 10stk på lager idag, men er allerede utsolgt Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Man får med Dirt 2 med club3d også. Men jeg har uansett allerede det spillet på steam så.... Noe man derimot ikke får med på club3d er the ultimate gaming all-in-one-totally-useless-tool. Lett verdt 350 spenn... Er ikke så greit å være utålmodig gitt. Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Får man noe bra ytelse med HD 5870 + HD 5970 ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Da er Catalyst 10.2 å finne på ati/amd sin nettside. http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Endret 17. februar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Display will now enter power save mode properly. yes det virker igjen! Viewing some online clips with Adobe Flash Player 10.1 may cause the system to stop responding or reboot for some ASICs. hmm... Oh nå klokker den ned begge korta i 2d cfx på tide... Endret 17. februar 2010 av B-QL Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Får man noe bra ytelse med HD 5870 + HD 5970 ? Nesten like bra ytelse som 3 stk 5870 kort Hvis du sjekker litt i 58xx OC og ytelses tråden, så finner du nok resultater fra Minhund sitt oppsett med 5970 + 2x5870 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det funker fint som f.. med 5970 + 2x 5870, har ikke hatt noen av de problemene som er nevnt her i denne tråden heldigvis. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Gah. fått mitt 5970kort nå, men ser ikke ut som skjerm #3 funker. Kommer ingen bilde :/ Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva pleier folk å gjøre når dere legger inne nyere utgaver av Catalyst, oppgradere eller fjerne den gamle først? Hvis sistnevnte, brukere dere noen opprenskingsprogrammer til formålet? Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tja da får jeg prøve tri fire da :!: Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva pleier folk å gjøre når dere legger inne nyere utgaver av Catalyst, oppgradere eller fjerne den gamle først? Hvis sistnevnte, brukere dere noen opprenskingsprogrammer til formålet? - Avinstallerer - Reboot - Kjører DriverSweeper - Reboot - Installerer - Reboot Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva pleier folk å gjøre når dere legger inne nyere utgaver av Catalyst, oppgradere eller fjerne den gamle først? Hvis sistnevnte, brukere dere noen opprenskingsprogrammer til formålet? avinst gml, bruker drivercleaner fra guru3d.com i safemode oxo inst nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå