Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte i går, ble spontankjøp til de grader. Så de hadde rundt 10 når jeg sjekket, og etter frokost var det 6, og mens jeg satt å gru ble ble det 5... så jeg kastet meg over det.

 

Ble dog en av de dyreste variantene, et HIS kort, men samme for det være. Hver dag uten GPU er gull verdt uansett. Turte ikke ta sjansen på å vente på Club3D kortet, ringte netshop og de sa de ikke var helt sikre på når det skulle komme...

 

Antar at det kommer i posten i morgen :)

 

*Glede seg*

 

Bestilte også en EK vannblokk til vidunderet, så skal prøve å ikke kjøre dette kortet like varmt som mitt forrige, så kanskje det lever litt lenger også.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Intervju med ATi's Terry Makedon.

 

http://www.elitebastards.com/index.php?opt...s&Itemid=29

 

Elite Bastards: Following on from this, how quickly would you normally expect a profile to become available for a new game after it hits retail shelves?

 

Terry Makedon: I would expect it to happen the same day.

 

Edit: Profilene begrenser seg ikke nødvendigvis kun til Crossfire.

If there is something already in the driver then the profiles can be used to point to that, so in the cases of new UE3 based games coming out the profiles, I believe, can be used to for single card CCC AA activation.

- Dave Baumann

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Bestilte i går, ble spontankjøp til de grader. Så de hadde rundt 10 når jeg sjekket, og etter frokost var det 6, og mens jeg satt å gru ble ble det 5... så jeg kastet meg over det.

 

Ble dog en av de dyreste variantene, et HIS kort, men samme for det være. Hver dag uten GPU er gull verdt uansett. Turte ikke ta sjansen på å vente på Club3D kortet, ringte netshop og de sa de ikke var helt sikre på når det skulle komme...

 

Antar at det kommer i posten i morgen :)

 

*Glede seg*

Kjøpte også HIS versjonen. Da får man også med Dirt 2 spillet, noe man ikke hadde gjort med Club3D.

 

Club3D fikk 10stk på lager idag, men er allerede utsolgt :p

Lenke til kommentar

Display will now enter power save mode properly.

 

yes det virker igjen!

 

Viewing some online clips with Adobe Flash Player 10.1 may cause the system to

stop responding or reboot for some ASICs.

 

hmm... :roll:

 

Oh nå klokker den ned begge korta i 2d cfx på tide...

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...