Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WEI er helt bugga mtp relevant GPU score, det sies at 10.1 hotfixen retter opp i noe av dette... At HD58xx scorer 20% lavere i WEI enn kort den får 300% høyere FPS enn i spill, sier vel litt om verdien av denne testen. Så med andre ord: Ignorer WEI på GPU...

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Er det mye forskjell mellom en Intel Core i7 920 på 3,2 GHz og 3,5 GHz? Er det merkbar forskjell i spill? Skal kjøres sammen med XFX Radeon HD 5850 Black Edition?

 

Hvordan klokkes det kortet mer enn det som er maks i CCC? (775 MHz GPU klokk og ca. 1125 MHz på minne) Ser det er mulig med MSI Afterburner, men er det bare for MSI-kort?

Lenke til kommentar

Da var enda en 24" skjerm og 5970 bestillt! :p

Var riktignok "Club 3D", men de er vel ikke noe dårligere en resren ?:p

 

Edit: Noen som gidder og lete etter en Active Adapter til Displayport > DVI på en nettbutikk? :p Best om den er på lager sånn at jeg får kjøpt med en gang. :)

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Til 5970 vil jeg anbefale Apple sin overgang. Bruker den selv, fungerer finfint.

 

http://store.apple.com/no/product/MB571Z/A?mco=MTM5NzEyOTc

 

Den der? Kan du bekrefte dette 120%? Pga jeg har sett flere youtube filmer hvor de selv sier at apple overgangen ikke fungerer.

Pga det er en passiv overgang, ikke aktiv.

 

Mulig filmene stammer rett før jul, men kan sånt som det ha blit fikset med en driver oppdatering?

 

Edit; Du kan selv se på denne filmen at han sier at det ikke passer (Men mulig det er et annet adapter(?)

http://www.youtube.com/watch?v=MHTuUSRaAFg#at=365

 

Edit: Ser ut som det produktet kunn er for Mac

 

Compatible only with Mac computers with Mini DisplayPort and Mac OS X v10.5.6 or later.

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Du kommer nå litt raskere frem, hvertfall?

Ikke hvis veien er for svingete til å holde 85 km/t. Ergo 5kmt kan være veldig merkbart om forholdene tilsier det, men ikke merkbart i hele tatt på en lang slette.

 

Poenget mitt var også at spørsmålet var altfor lite presist. Det blir som å spørre "hvor langt kan jeg klokke en CPU".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...