zebe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Billig 5850 hos Amentio.no Det der er jo eks. mva..? 2 161,- ink. mva Sorry, så feil jeg. Dem har nettopp fått ny side. Bra salgstriks å skrive eksl. mva i store røde bokstaver! Endret 2. februar 2010 av zebe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Amentio.noDem har nettopp fått ny side. Jeg fikk rykninger i halve ansiktet av å se på den siden. Fysjda. Endret 2. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Amentio.no My eyes, it burns it burns! Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 haha, morsomt at de prøver å forbedre nettsiden, når det mest sannsynligvis ikke er det som er PROBLEMET med den butikken. Uansett. Spørsmål! Kan man bruke 2x5850 i Crossfire, og fortsatt bruke de 4 dvi portene som da er tilgjengelig? Kan man bruk 2x5850 i crossfire, bruke 3 dvi porter, og spille med eyefinity? Har skumlest noen steder, og lest at ati kortene + eyefinity ikke fungerer når kortene er i crossfire? Tar jeg feil? Hva fungerer, hva fungerer ikke? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 chris, etter som jeg har forstått. Kan du kun bruke utgangene på det ene kortet ved CF. Mener det er snakk om at det skal komme en driver oppgradering som kanskje muliggjør dette, men skal ikke snakke høyt om det.. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Kan man bruke 2x5850 i Crossfire, og fortsatt bruke de 4 dvi portene som da er tilgjengelig?Kan man bruk 2x5850 i crossfire, bruke 3 dvi porter, og spille med eyefinity? Har skumlest noen steder, og lest at ati kortene + eyefinity ikke fungerer når kortene er i crossfire? Tar jeg feil? Hva fungerer, hva fungerer ikke? Som bIsk0p sier saa kan man kun bruke utganger paa ett kort. EyeFinity under crossfire st0tte var det snakk om at ikke var implementert i driverne naar HD 5xxx serien ble lansert. Har ikke skaffet meg ett kort enda saa jeg vet desverre ikke om de har fikset dette i de nyere driverne... Edit: Kunne nesten hatt behov for en FAQ i starten av traaden naa som den er saa uoversitelig. XD Endret 2. februar 2010 av NuDimon Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 så det du/dere sier, er at det er like greit å bruke to 5850 uten crossfire, men med Eyefinity? Har 4 skjermer tilgjengelig, og vil gjerne kjøre eyefinity på ihvertfall 3 av de. Ja, jeg kan kjøpe et miniDP til dvi adapter som er svindyrt, eller kjøpe enda et skjermkort og få enda litt mer kraft i pakka? What do you think? Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Om du har penger nok saa vil vel 5870 kortet med 6 utganger vaere det beste? Litt usikker paa om det takler en dr0ss med slike adaptere dog... Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 @NuDimon - Det var det da.. har hatt lyst på det, men det kortet kommer jo ALDRI ut Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 så det du/dere sier, er at det er like greit å bruke to 5850 uten crossfire, men med Eyefinity? Har 4 skjermer tilgjengelig, og vil gjerne kjøre eyefinity på ihvertfall 3 av de. Ja, jeg kan kjøpe et miniDP til dvi adapter som er svindyrt, eller kjøpe enda et skjermkort og få enda litt mer kraft i pakka? What do you think? Og du synes 800kr er dyrt når du har 4 skjermer? Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 så det du/dere sier, er at det er like greit å bruke to 5850 uten crossfire, men med Eyefinity? Har 4 skjermer tilgjengelig, og vil gjerne kjøre eyefinity på ihvertfall 3 av de. Ja, jeg kan kjøpe et miniDP til dvi adapter som er svindyrt, eller kjøpe enda et skjermkort og få enda litt mer kraft i pakka? What do you think? Og du synes 800kr er dyrt når du har 4 skjermer? Good catch! Har da spart en god stund, for å få råd til disse skjermene. for tiden har jeg begrenset med penger tilgjengelig. Derfor vil jeg bruke de pengene smart. Så spørsmålet er: - et adapter, og at jeg kan kjøre 3 skjermer med bare et kort? - eller et skjermkort til, og at jeg kan kjøre 4 skjermer, med mer power? Det skal dog sies at 3 av skjermene er 24 tommere, mens skjerm nr.4 er 22. oppsettet blir slik hvis jeg får det til: Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 så det du/dere sier, er at det er like greit å bruke to 5850 uten crossfire, men med Eyefinity? Har 4 skjermer tilgjengelig, og vil gjerne kjøre eyefinity på ihvertfall 3 av de. Ja, jeg kan kjøpe et miniDP til dvi adapter som er svindyrt, eller kjøpe enda et skjermkort og få enda litt mer kraft i pakka? What do you think? Og du synes 800kr er dyrt når du har 4 skjermer? Ikke alle som betaler for skjermene da har selv 5 skjermer hvor jeg har betalt for 1 De stammer for det meste fra elreturen dog Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Er det en spesiell driver som takler CF bra? Omtrent alle spill jeg har crasher nå med 10.1 hotfix. Vet ikke om det er driver, kan jo være hw. Endret 2. februar 2010 av zebe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) bruk 9.11 eller 9.12, samt der er gode betaer der ute som er imellom 9.11 og 9.12. Samt mellom 9.12 og 10.1 Prøv til du finner drivern som passer deg best;) Endret 2. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Prøvde 9.12 nå, og spillene crasher ikke lenger, men f.eks i left4dead 2 ligger jeg på 50 fps nå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Føles det litt laggete når du spiller? For med 9.11 og 9.12 såmå jeg gå inn og forandre noe på grafikken, samme hva det er så lenge den må forandre. Så foreks. fra 8 til 16aa, så gikk det glatt. neste kapittel måtte jeg gjøre det samme , da satt jeg bed til 8 igjen. Og slik går det:P iriterende når man spiller multi. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg kjører blanding av 10.1 hotfix og 8.70 RC2 8.70 er driverversjon. 8.69 er 10.1. Selve catalyst center og den andre "dritten" er fra hotfixen. Funker greitt nok her. Ikkje noe klikk annet enn det som er normalt. Som f.eks blinking i noen textures i crossfire i Battlefield bc2 beta Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Føles det litt laggete når du spiller? Ja, litt. Virker som fpsen sitter fast på 50-55. Men det virket å gjøre som du sa, å endre på innstillingene. 150-300 fps nå weee. blinking i noen textures i crossfire i Battlefield bc2 beta Dette har jeg også. Endret 2. februar 2010 av zebe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Zebe: Godt og høre;) Er mye driver-bug ennå Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Zebe: Godt og høre;)Er mye driver-bug ennå Ja, det er litt kjipt. Håper bare jeg kan spille BF:BC2 uten den blinkingen når det kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå