Crazymech Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det skjer derimot fler endringer i spillet enn bare 60 ganger i minuttet 60hz er 60 ganger i sekundet, ikke i minuttet, det hadde blitt det samme som 1FPS og det hadde blitt uspillbart .... Typo Fikser det. Kjekt å vite at ingen har vært uenig med det eg ellers sa da Lenke til kommentar
zebe Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Dette produktet er utgått. What?! http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=111699 Begynner de å slutte å selge 5800 serien allerede? Endret 1. februar 2010 av zebe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 jeg kan garantere deg at salg av 5870 ikke er over;) Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) jeg kan garantere deg at salg av 5870 ikke er over;) Men ser at både MPX og Komplett ikke selger Sapphire 5850 lenger. Lurer på hvorfor. Endret 2. februar 2010 av zebe Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvis du ser på historien til sapphire fra 3000 serien og fram til nå så har de pleid å selge referansekort i starten fram til de kommer me det eget PCB og slutter å selge referansekortet, så det kan nok være det de har gjort, var iværtfall sånn med 3870 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 AMD has confirmed that a previously reported issue of grey lines or screens with certain Radeon HD 5000 GPUs affects both the 5700 and 5800 series.Forsåvidt greit..."The team is testing a driver hotfix and initial tests indicate that it resolves the issue," Mr Erskine said. "We need to test it further but we expect to make the hotfix available shortly.Det jeg ønsket å vite. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 AMD has confirmed that a previously reported issue of grey lines or screens with certain Radeon HD 5000 GPUs affects both the 5700 and 5800 series.Forsåvidt greit..."The team is testing a driver hotfix and initial tests indicate that it resolves the issue," Mr Erskine said. "We need to test it further but we expect to make the hotfix available shortly.Det jeg ønsket å vite. Hva var det du lurte på ang U2410 og 58xx? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) En del har nevnt spesifike problemer med den kombinasjonen, husker ikke nøyaktig hva det var. Har du hatt noe? Mulig det var bruk av DP porten el. Endret 2. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 En del har nevnt spesifike problemer med den kombinasjonen, husker ikke nøyaktig hva det var. Har du hatt noe? Mulig det var bruk av DP porten el. Har brukt både DP og DVI på den og kan ikke si det var noe nevneverdig forskjell Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 AMD has confirmed that a previously reported issue of grey lines or screens with certain Radeon HD 5000 GPUs affects both the 5700 and 5800 series. Menes det også her Artifacts i form av rød\grønne firkanter - displaydriver stoppet working og resetter seg?. Om det bare er snakk om de grå stripene som går tvers over hele skjermen og fryser pcen helt har jeg bare hatt det en gang. Forøvrig fortsatt ikke kvitt display driver stoppet working problemet. Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 OMG!!! Ser at de fleste 5970 kortene har fått forskjøvet levering til ubekreftet whatever i MARS!!!!!!!!!!! Dette begynner jo å bli latterlig. Håper bare det er slik fordi de har flere i bestilling enn kort som kommer inn, slik at de alltid har backlog. Da kan jo kortet mitt bli sendt før jeg blir pensjonert. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) OMG!!! Ser at de fleste 5970 kortene har fått forskjøvet levering til ubekreftet whatever i MARS!!!!!!!!!!! Dette begynner jo å bli latterlig. Håper bare det er slik fordi de har flere i bestilling enn kort som kommer inn, slik at de alltid har backlog. Da kan jo kortet mitt bli sendt før jeg blir pensjonert. At ikkje du har fått tak i et 5970 kort ser jeg meg undrende til. Det har jo vært stadig slike kort på lager rundt om. Skulle ikkje forundre meg om det er 5970 på lager på digitalimpuls.no De hadde iallefall det nettopp. Joda.. Det er 3 stk på alger nå ATM. Så hva klager du på? Endret 2. februar 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Av innlegget å dømme er det nok litt mye hormoner i sving der hehe. edit: Om du virkelig er født i 76 som nicket ditt antyder har du en utrykksmåte som ikke helt følger alderen din ). Endret 2. februar 2010 av simalarion Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 AMD has confirmed that a previously reported issue of grey lines or screens with certain Radeon HD 5000 GPUs affects both the 5700 and 5800 series. Jeg har det problemet med mitt 5870. Kan man få pengene tilbake pga. det? Er det bare driverproblemer eller er det noen "fysiske" problemer med kortene? Sikkert svart på før i tråden, men det er jo 232 sider og jeg er på ett sted med treigt nett Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 AMD has confirmed that a previously reported issue of grey lines or screens with certain Radeon HD 5000 GPUs affects both the 5700 and 5800 series. Jeg har det problemet med mitt 5870. Kan man få pengene tilbake pga. det? Er det bare driverproblemer eller er det noen "fysiske" problemer med kortene? Sikkert svart på før i tråden, men det er jo 232 sider og jeg er på ett sted med treigt nett Synes generelt at denne tråden begynner å bli uryddig og vanskelig å finne informasjon i. Dette igjen gjør at spørsmål som har vært spurt X-antall før, blir spurt igjen og opptar x-antall flere poster og gjør tråden enda mer uoversiktlig.. Men, det er vel sånn det blir.. :/ Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noe nytt ang. 5990? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) I utgangspunktet har AMD nå sagt at dette kan fikses via driver/hotfix/software, ergo har man ikke noen RMA rett før det er prøvd. Du kan selvfølgelig reklamere på produktet om du ikke har tålmodighet til å vente, men det kan bli en kinkig sak. Endret 2. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Til de som har fulgt med på DP -> DVI/HDMI overgangene i forhold til HD5xxx, se her Jeg trenger hjelp/forklaring. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Nevermind. Endret 2. februar 2010 av zebe Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Billig 5850 hos Amentio.no Det der er jo eks. mva..? 2 161,- ink. mva Endret 2. februar 2010 av B-QL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå