Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå oppdatert til 10.01 og syns fortsatt at Dirt2 så bedre ut med 9.11 driveren.

Testet benchmark:

Average FPS: 96.6

Minimum FPS: 69.2

EDIT: "water splash" funker ikke i Dirt2 (har ikke virket siden 9.11).

EDIT: Disabled Crossfire og da funket DX11 effects (med lavere FPS).

Endret av shaker
Lenke til kommentar

Kjører Win7 64bit

Min maskin:

Antec Three Hundred

Asus P6T Deluxe v2

Intel core i7 Quad 920

Sapphire Radeon HD 5870

OCZ 6GB RAM

Samsung spinpoint F1 750GB HD

Corsair TX650W

Samsung SuperWritemaster optisk drev

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar
Har nå oppdatert til 10.01 og syns fortsatt at Dirt2 så bedre ut med 9.11 driveren.

Testet benchmark:

Average FPS: 96.6

Minimum FPS: 69.2

EDIT: "water splash" funker ikke i Dirt2 (har ikke virket siden 9.11).

EDIT: Disabled Crossfire og da funket DX11 effects (med lavere FPS).

Andre som tester må gjerne gi beskjed om de opplever det samme.

Lenke til kommentar

Nå har det gått enda verre med dataen min.. :( Når jeg starter den ser det ut som om windows starter helt vanlig helt til innloggingsskjermen skal dukke opp, da kommer det opp på skjermen "Out of range!". Søkte på google og fant ut at det betyr at hertzene skjermkortet har ikke stemmer med det skjermen takler... Insatallerete 10.1 driverne i går, kan det ha noe med det å gjøre? :hmm: Men uansett; er det noen som vet hvordan jeg fikser det?

BTW: Har ikke klokket skjermkortet og har hatt på automatisk viftestyring. For den som spurte om det lenger opp...

EDIT: Fikk fikset det, det var bare å endre på oppløsniongen i BIOS. :D

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar

Hei. Bygget nettopp ny PC, med HD5970.

Av en eller annen grunn får jeg ikke gjøre noe på ATI overdrive.

Det ser slik ut:

Utennavn-2.jpg

Finner ikke ut hva som må til for å få endre på ting.

Har en mistanke om at temperaturen på kortet stiger høyt når jeg spiller, uten at vifta automatisk går kjappere. Tenkte at jeg kunne sette den manuelt på en høyere fart før jeg går innpå krevende spill.

Endret av ScudNor
Lenke til kommentar

Til dere som har testa 10.1 og 10.1 hotfixen, har dere sjekka om sleep mode for skjermen deres fungerer riktig? La nemlig merke til at disse nye driverne har fucka opp sleep mode for skjermen min her. Skjermen blir svart, men powerknappen lyser fortsatt grønn, skal egentlig være oransje i sleep mode. Funka fint med 9.12 hotfixen vel og merke.

Lenke til kommentar

Fasan! Ska kose meg med BF BC2 men alt av skygger og vannteksturer flimmrer som besatt. Spillet er fullstendig uspillbart. Har hatt litt problemer med flimmring i MW2, men det har vært så lite og kun synlig i mørke områder. Jeg kjører 2x5770 i CrossFire, er det noen som aner hva det kan være?

Har prøvd å legge inn 10.1 men vet ikke helt om den gikk inn, ser ikke driver nummeret noe sted. (ja jeg er noob... :D )

Edit: Det står fortsatt Catalyst version 9.11 selv om jeg har lagt inn 10.1 driver!?!

Endret av dredg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...