Nizzen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er ikkje farlig å sette opp volten når du har god kjøling. 1.35v grensa er der for en grunn. Når Asus garanterer for den volten, så er iallefall ikkje jeg redd Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Vel, dette var på stock, men nådde allikevel ikke over 70 grader ellerno. Noen gode forslag på hvorfor det har blitt slik som det har blitt da? D: Skal prøve å installere driverene på nytt nå. Hm, det hjalp ikke mye. Hvilke clocks har dere andre her inne? Forresten, vil clocken i afterburner bli stående selv om jeg ikke starter afterburner hver gang jeg starter PCen? Og trenger overdrive å være på for å kunne clocke med afterburner? - takker så meget! Hm, jeg må opp på 1,35 for å være noenlunde stabil på 1000hmz. - hva kan egentlig være grunnen for dette? Det gikk jo helt fint i sted. Glem det, funket ikke allikevel. ;__; Endret 21. januar 2010 av lolvik Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Skrudde av speedstep i bios og etter det sluttet det å kræsje gitt.. det fårn si. Hva pokker gjør Win 7 med speedstep som ikke Vista gjør? Endret 21. januar 2010 av J0lle Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er mye snakk om at power-"greiene" i win7 ikke er helt optimale ennå, siden de problemene som flere har hatt her inne i Win7 skjer med så og si alle skjermkort. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er mye snakk om at power-"greiene" i win7 ikke er helt optimale ennå, siden de problemene som flere har hatt her inne i Win7 skjer med så og si alle skjermkort. Meget meget snodig... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er meget snodig ja, men forhåpentligvis så blir sånt fikset etterhvert. Er slik og være nerd, man opplever alt av dritt..men man oppleever alle artige ting også. Selv om noen ganger kan bugs elleer hva det nå er iritere litt for mye:P Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Masseffekt 2 gikk iallefall smud Lenke til kommentar
ScudNor Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Fikk mitt hd5970 i posten idag. Fy faen, det er jo diggert. Har hørt mye snakk om størrelsen på det, men jeg hadde ikke forventet noe i nærheten av dette. Idet jeg åpnet esken og fikk se kortet måtte jeg bare le. Gleder meg til å begynne byggingen xD Venter bare på 2 pakker til med PC-deler så er alt klart. Endret 21. januar 2010 av ScudNor Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fikk mitt hd5970 i posten idag. Fy faen, det er jo diggert. Har hørt mye snakk om størrelsen på det, men jeg hadde ikke forventet noe i nærheten av dette. Idet jeg åpnet esken og fikk se kortet måtte jeg bare le. Gleder meg til å begynne byggingen xD Venter bare på 2 pakker til med PC-deler så er alt klart. Er som sagt ikke alle kabinetter du får plass til dette Er vel 30,5 cm langt eller noe rundt der.. så det er digert! (Hva forventer man egentlig av et kort med 2 gpu'er?) Lenke til kommentar
ScudNor Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kjøpte corsair obsidian, så satser på at det er stort nok Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Kjøpte corsair obsidian, så satser på at det er stort nok Det kan du være sikker på har begge deler selv og det er plass i massevis. Gled deg Endret 21. januar 2010 av minhund Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kjøpte corsair obsidian, så satser på at det er stort nok Jeg har obsidian og 5870. Har fortsatt over 10CM og gå på, så det er mye mere enn stort nokk. ^^ Lenke til kommentar
SVD Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Bare vent til 6xxx serien så må dere vel frem med vinkelsliperen uansett tenker jeg Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er det slik at jeg trenger å starte MSI afterburner hver gang jeg starter PCen for å holde klokken, eller vil den stå av seg selv gjennom CCC? Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ser ut som jeg var litt for optimist.. den restartet faktisk midt i en heftig gamingrunde.. altså rett og slett startet om. Jeg har fjernet haken ved denne "automatically reboot on error" så det er ikke det som er feilen heller.. Now what? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er det slik at jeg trenger å starte MSI afterburner hver gang jeg starter PCen for å holde klokken, eller vil den stå av seg selv gjennom CCC? På settings så kan du velge at den starter sammen med windows:) Jolle: Er desverre mange som sliter med dette, og har til gode og finne en fix som ordner det for godt. Selv om ny install av win7 gjorde slik at det gikk fra 1 til 2 ganger om dagen til 2 ganger i uken vel og merke. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Husk at man ikke må kjøre msi sammen med andre klokkeprogrammer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Yupp, siden det kan gi voltspikes på skjermkortet. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Antar det er greit å kjøre CCC samtidig. :c Forresten, hvilke clocks/volt er det folket har på sine 5870? Kommer ikke over hvor surt det er at jeg ikke klarer 1000mhz lengre. - selv ikke med ekstra volt. EDIT; Noen forslag forresten? Det er som om GPUen er blitt degradert, slik som en CPU vil bli etter for høy volt over en lengre periode. - det er nesten så jeg vurderer å benytte meg av angreretten. Selv om 965/1256 kanskje ikke er direkte dårlig, og at ytelsen fra dette til 1000/1300 er marginal som fy, men. Endret 22. januar 2010 av lolvik Lenke til kommentar
mESA Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hei, trenger litt hjelp her. Jeg har M4A79XTD EVO HK og XFX HD 5850 Black Edition. Men skjermkortet fungerer ikke som det skal, ofc. Jeg kommer inn i OS, får bilde på skjermen, men viften går ikke. Slår seg av og på hele tiden, 1sec på pr 20sec elns. Som om den ikke klarer å starte skikkelig. Så skrur pcen seg "av" (den går ikke av, virker som den går i dvalemodus elns). Viften går opp på 100%, og etter noen minutter kommer det 4 pip. 1 langt etterfulgt av 3 korte. Hvis det er noe gale med skjermkortet,hvorfor kommer jeg da i OS? Og hvorfor går ikke viften før PCen klikker? Noen som har lignende problem? Jeg aner HK og skjermkort ikke er så veldig kompitable. Uten at jeg er helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå