iSimen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Orker ikke lete gjennom hele tråden, og forventer ikke et eksakt svar, men når kan vi sånn ca forvente HD 5970? Hvilken måned og slik. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Begynnelsen av februar, har jeg hørt. Jeg elsker mitt.. 60+ FPS i MW2 ved 2560x1600 og settings maxed Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er vel snakk om i mnd skiftet jan/feb at tilgangen burde bli relativt grei. Men du må tenke på at det er mange som sitter og venter på kortene sine, så ikke sikkert at du får noe på første forsendelse.. Fordel å følge med, flere butikker som ved gjevne mellomrom får inn kort. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Får nok ikke tilbake penger på skatten før den tid uansett Men hvis jeg får fatt i det så vil jeg ha, men blir nok å vente litt til tilgjengeligheten går opp. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Venter du til tilgjengeligheten går opp, vil trolig også prisen falle litt. Ikke umulig at du kan se på nvidia sine bildrag også Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nvidia sine er nok en stund til ja, er vel rundt Mars. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Orker ikke lete gjennom hele tråden, og forventer ikke et eksakt svar, men når kan vi sånn ca forvente HD 5970? Hvilken måned og slik. Komplett har 6 stk nå med bekreftet dato 6/1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har et lite spørsmål rundt det å kjøre 3 skjermer på et HD5xxx kort, det kortet jeg ser på er dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513183 som har 2x DVI som jeg trenger og en HDMI og en Displayport. Slik jeg skjønner det betyr det at skal jeg ha en tredje skjerm på dette kortet, om jeg allerede har 2 skjermer tilkoblet DVI at jeg må se meg rundt etter en skjerm med Displayport. Eventuelt ha en aktiv Displayport til DVI/HDMI adapter. Kan noen kjapt bekrefte at det stemmer, slik at jeg får sendt avgårde bestillingen så fort som mulig? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har et lite spørsmål rundt det å kjøre 3 skjermer på et HD5xxx kort, det kortet jeg ser på er dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513183 som har 2x DVI som jeg trenger og en HDMI og en Displayport. Slik jeg skjønner det betyr det at skal jeg ha en tredje skjerm på dette kortet, om jeg allerede har 2 skjermer tilkoblet DVI at jeg må se meg rundt etter en skjerm med Displayport. Eventuelt ha en aktiv Displayport til DVI/HDMI adapter. Kan noen kjapt bekrefte at det stemmer, slik at jeg får sendt avgårde bestillingen så fort som mulig? Det stemmer ja. Du må enten ha skjerm med diplayport eller aktiv adapter. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) JIPPI! fikk mitt 5870 kort levert nå! Har bare en 90 siders prøve i morgen jeg må lese litt til først Edit: leif Endret 4. januar 2010 av TMWH Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har et lite spørsmål rundt det å kjøre 3 skjermer på et HD5xxx kort, det kortet jeg ser på er dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513183 som har 2x DVI som jeg trenger og en HDMI og en Displayport. Slik jeg skjønner det betyr det at skal jeg ha en tredje skjerm på dette kortet, om jeg allerede har 2 skjermer tilkoblet DVI at jeg må se meg rundt etter en skjerm med Displayport. Eventuelt ha en aktiv Displayport til DVI/HDMI adapter. Kan noen kjapt bekrefte at det stemmer, slik at jeg får sendt avgårde bestillingen så fort som mulig? Stemmer. Gå for en skjerm som har Diplayport. Jeg har et Dell dp -> dvi adapter og jeg får det til å fungere ordentlig.. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Amentio satt ned prisen på 5850 kort nå til 1995 KR. Bare synd dem ikke får inn før om en måned. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...bc:36132%3br:pg Lenke til kommentar
zebe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Komplett har visst 200+ 5870 kort inne nå. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10488&....A03616.K144544. Endret 5. januar 2010 av zebe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) *snip snip* Stemmer. Gå for en skjerm som har Diplayport. Jeg har et Dell dp -> dvi adapter og jeg får det til å fungere ordentlig.. Så dell sin DP->DVI adapter virker? Ser det er rimelig dyrt å kjøpe en skjerm som har DP inngang Komplett har visst 200+ 5870 kort inne nå. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10488&....A03616.K144544. Er de seriøse når de skal ha 3k for kortet?! Endret 5. januar 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
BajBaj Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ser sånn ut.. Markedet bestemmer, og folk er jo sålangt veldig villige til å betale den prisen, selv om de ikke liker det. Ville vel anta at det enda tar litt tid før prisene blir "hyggelig" Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg tviler, og håper, ikke at de klarer å få solgt ut de over 200 kortet med den prisen. Greit nok når man har 4-5 på lager, men med såpass mange. Burde folk forstå at markede begynner å løsne.. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Er de seriøse når de skal ha 3k for kortet?! De er vel det. Jeg selv klarer meg fint med 5850 kort som er mer enn 1000kr billigere. Dem kan jo også klokkes til 5870 hastighet. Endret 5. januar 2010 av zebe Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er jo ikke ille? Hva er det solgt for før? Billigste i prisguiden er jo ca 3k det også? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 De er vel det. Jeg selv klarer meg fint med 5850 kort som er mer enn 1000kr billigere. Dem kan jo også klokkes til 5870 hastighet. Bruker du bare stock kjøling på ditt? Lenke til kommentar
zebe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 De er vel det. Jeg selv klarer meg fint med 5850 kort som er mer enn 1000kr billigere. Dem kan jo også klokkes til 5870 hastighet. Bruker du bare stock kjøling på ditt? Ja, det går da bra. Viften på 5xxx kortene er jo meget bra for å være stock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå