Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går ja, minhund.

Får bare PCI-E 16-8-8 med HK jeg har nå(Rampage II Extreme), må nok skaffe meg P6T7 sånn som Nizzen har.

Får du det selv om du kjører en stk 5870 og 5970?

Med en 5870 og 5970 så få jeg 16-16, men jeg har 2 5870 og da blir det 16-8-8 på mitt HK.

Det er flere HK som har støtte for 4 PCI-E spor i full 16x, men ikke mitt.

Lenke til kommentar

Pixmania har 5870 Vapor X inne men til en blodpris som ikke ligner høna 4400kr

http://www.pixmania.com/no/no/r/5870

 

Pixmania har også 5970 på lager - saphire til 5800kr .

 

Ser faktisk at pixmania har klart å selge ut Asus 5970 til hele 7000kr, utrolig.

 

Edit

Ser det ut til at Pixmania er utsolgt på 5870 til 4400 samt asus 5970 til 7000 kr er utsolgt, helt utrolig.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Små merklig problem, 5970 kortet mitt klokker veldig bra og har enda ikke kuttet ut under 3d testing, men med Afterburner MSI på kan jeg ikke være lenge i 2d før skjermen fryser. Ser i profiler at jeg kan legge inn en 2d profiil har gjort dette nå og ser ut til å hjelpe, spørsmålet er hvliken settings jeg skal bruke på 2d profilen? (trenger ikke overdrive strømmforbruke og klokking i 2d mener jeg så tenker på en standard innstilling her)

Lenke til kommentar
hei

 

Er det noen som vet hvor langt et Sapphire Radeon HD 5870 vapor-X er ?

lurer på om det er plass i kabinettet?

 

Takk for svar..

 

27.7 cm ifølge komplett.no

 

Tror ikke jeg gidder å oppdatere fremsiden mer, ingen som ser på den usannsett...

 

"Folk" er så late at de ikkje gidder å lese verken 1. post, nest siste side eller nest siste svar! Har tilogmed sett personer som ikkje vet hva topic dreier seg om engang :ermm:

Lenke til kommentar

Sliter fortsatt med 5970 i 2D aldrig hatt dette problemet før(vanlig bruk, surfing, chatting osv) så trenger forslag?. Før det begynner å fryse kommer det litt artifakts, så kan jeg ikke trykke på noe på skjermen så fryser musepekeren også og til slutt blir det svart og ikke signal (ikke noe galt på tempen, den ligger på 40-50). Prøver å slå av Msi afterburner og bare bruke den under spilling, mulig det hjelper. Takknemlig for forslag?.

edit

Ikke dette problemet i 3d (spilling, bench)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Sliter fortsatt med 5970 i 2D aldrig hatt dette problemet før(vanlig bruk, surfing, chatting osv) så trenger forslag?. Før det begynner å fryse kommer det litt artifakts, så kan jeg ikke trykke på noe på skjermen så fryser musepekeren også og til slutt blir det svart og ikke signal (ikke noe galt på tempen, den ligger på 40-50). Prøver å slå av Msi afterburner og bare bruke den under spilling, mulig det hjelper. Takknemlig for forslag?.

edit

Ikke dette problemet i 3d (spilling, bench)

 

Vel, du vil ikke være den første som opplever problemer med disse kortene. Jeg har på følelsen av at de fleste HD5970 kortene så langt har vært defekt eller døende. Eller så kanskje dem rett og slett har problemer med PWM kretsene. Synes å huske at det ble nevnt tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...