Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel - det er klart at hvis jeg kunne velge mellom 1 bra oppsett og 1 bedre ville jeg hatt det bedre, men mtp på at jeg klarer meg FINT irl med den beste familien som fins(for meg), pen dame, herlige venner som liker å henge med meg osv så blir jeg virkelig ikke misunnlelig..

 

Hadde du hatt en bedre wow-char enn meg for 4 år siden hadde jeg nok vært misunnelig, men DETTE dreier seg egentlig bare om at nizzen virkelig liker å skryte av oppsettet sitt, og det gang på gang, selv om oppsettet står i signaturen.. Har bare ikke noe til overs til folk som må skryte av pc-utstyret sitt, gang på gang.. og attpåtil le av andre som ikke har fått sin hw. Tror faktisk bare jeg synes det er litt barnslig, idk :p mulig det også er det at folk på forumet ser på nizzen som en Gud, og ikke forstår at det finnes viktigere ting i livet, som plager meg :p

Endret av mihcaoj
Lenke til kommentar

Tror jeg har kommet til og gjort akkurat det samme og er ganske sikker på at du også har gjort det viss du hadde hatt et oppsett til nært 50k.

 

Men jeg vil egentlig ikke si at Nizzen skryter så voldsomt av oppsettet sitt, det siste han skrev i denne tråden var ikke skryting. Det hadde jo faktisk litt med saken og gjøre.

 

Edit: Viss du har så ekstremt imot Nizzen's skryting så kan du sende han en PM og si det som det er, og forsøple denne tråden med sutret ditt er bare plagsomt og barnslig..

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

neinei, dette er sosialt interessant: hvordan bli populær gjennom å kjøpe 2x5870 kort. (veldig ON-topic :p)

 

kanskje det var relevant nå, men har sett uttallige andre eksempler hvor dette ikke har vært tilfellet(gidder ikke lete opp, folk er nok klar over det selv).. Men men, folk skal få lov til å forgude akkurat hva de vil :) og hadde jeg hatt DENNE lidenskapen for dataverden så hadde kanskje jeg også gjort det samme, ikke vet jeg :) men sorry for OT, måtte bare få det ut...

Endret av mihcaoj
Lenke til kommentar

Moro at en som sier at han ikke tåler at andre skryter skriver dette:

 

men mtp på at jeg klarer meg FINT irl med den beste familien som fins(for meg), pen dame, herlige venner som liker å henge med meg osv så blir jeg virkelig ikke misunnlelig..

 

Jeg har hverken en PC som fungerer eller pen dame jeg, på tide å finne frem repet...

Lenke til kommentar

Jeg er litt lei av den tåplige "hakkingen" som plutselig noen begynner med, for og forsvare Nizzen som jeg har kontakt med daglig og gjøre så er det ofte han nevner oppsettet sitt i div. sammenhenger der det er grunn til det.

Det er noe som heter fakta og bare tro det fungerer, og på forumet her så krever de fleste fakta.

Og det er ikke lenge siden det var store problemer og kjøre Ati og bruke Nvidia til fysikk.

Så send han en pm og hold det tullet utfor tråden her.

Og hvis han har lyst og skryte så er det også lov, men jeg tror flere er enig med meg at Nizzen er absolutt ikke en skryte-pave. Men når det er så vansklig og få tak i 58xx som det er så er det lov og være stolt over og ha et slikt oppsett.

 

Og en ting til til deg MIH, vi er hardware-freaks og vi er stolte av pcene våres.

 

 

Kan vi komme oss tilbake til topic nå?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Vær veninner nå da ). Om man har for mye penger må de brukes til noe ikke sant?, hva andre har lyst til å bruke penger på må de bestemme selv, noen blåser 20.000 på en spoiler med lys andre kjøper skjermkort. Uansett så ligger det litt i luften av vi må vå lov til å skryte litt av pc-utstyret, hvor mye man får klokket, hvor heftig det ser ut osv (i tråder som dette mener jeg). De gjør akkurat det samme på bilforum etc så hvorfor kan ikke vi gjøre det, janteloven som banker litt på muligens.

 

Trolig så få som har fått tak i 5xxxx kort slik at vi må snakke om noe annet hehe, men trolig lurt å starte og holdet set til topic ja som Amantia skriver.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Å komme hit å snakke nedverdigende om hobbyen til folk som er temaet for forumet og forsøke å hevde seg med "vakre damer og herlige venner" blir bare patetisk.

 

Det får meg til å lurer på hvorfor vedkommende er her. For en nisse (beklager Nizzen). Moderator bør rydde opp i dette tullet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...