Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Gidder ikke opprette ny tråd for dette...Jeg kobler Sapphire HD 5870 til min Benq PE8720 som utvidet skrivebord på 1280x720 @ 60hz 32bit. Skaleringen blir ikke helt korrekt samme hva jeg prøver på. Det kan sees på pekeren, tekst, vinduer osv. Det ser ut som om bildet er presset noen få pixler sammen og det gir et unøyaktig bilde. Er det noen som har vært borti liknende? Via HDMI? Jeg kjører 1080p fra HDMI på HD5870, og default ble bildet satt til 7-8% underscan. Etter å ha satt det til 0% i CCC, fikk jeg 1:1 pixel ratio. Takk så mye. Det løste problemet. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Merkelig. Jeg får artifacts i windows med Aero-themes o.l., og det går helt bananas på sekundærskjermen om jeg overklokker noe som helst. Jeg kan dra den til 800 uten problemer, sett bortifra artifacts på sekundærskjerm - helt stabilt osv. Weird.. Uklokket maskin ga meg nesten 21k i 06, hihi. Har ikke Eyefinity fremdeles uoptimaliserte drivere under CF da? Kan være det som gjør det. Men artifacts på Aero er litt vel ille synest jeg. XD Hvilken driver bruker du? Tror det skulle komme en ny catalyst release imorgen (senere i dag). Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg og fikk noe artifacts greier på sekunderskjermen da jeg overklokket skjermkortet. Men dette kom bort etter at jeg installerte en ny driver. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg fikk 9.10 fra ATI sin side, da jeg valgte 5970. har ikke 9.11 kommet for lenge siden? Får laste ned den.. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Noen som vet om det er lett å ta av viften på 5850? min lager en forferdelig irriterende lyd. Jeg tror den tar borti noe av plasten som dekker over den. Tenkte jeg skulle ta den av og skrape vekk noe av plasten slik at den ikke tar borti når den går rundt. Endret 13. desember 2009 av zebe Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har ennå ikke fått mitt kjære 5850-kort som jeg bestilte fra PS.no i begynnelsen av november, og bruker nå mitt gamle 8800 GTS 320. Jeg hørte noe med at du kunne kjøre et NVIDIA-kort og et ATI-kort sammen i CF. Er dette mulig med dette kortet? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er ikke mulig med et Nvidia-kort i CF. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har ennå ikke fått mitt kjære 5850-kort som jeg bestilte fra PS.no i begynnelsen av november, og bruker nå mitt gamle 8800 GTS 320. Jeg hørte noe med at du kunne kjøre et NVIDIA-kort og et ATI-kort sammen i CF. Er dette mulig med dette kortet? Det finnes ett hack som gjør det mulig med ett kort fra ati og ett fra nvidia. nvidia kortet brukes da kun til physx. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du kan ikke kjøre de i CF nei, men du kan bruke et nVidia kort som PhysX. Har et gammelt 8800GTS 320MB jeg og, og det støtter ikke PhysX, så det er ikke noe vits i å ha sammens med et Ati kort. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Du kan ikke kjøre de i CF nei, men du kan bruke et nVidia kort som PhysX. Har et gammelt 8800GTS 320MB jeg og, og det støtter ikke PhysX, så det er ikke noe vits i å ha sammens med et Ati kort. G80 kortene støtter PhysX, ikke driv med feilinfo! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Oh.. Trodde ikke det korte hadde støtte for det jeg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Oh.. Trodde ikke det korte hadde støtte for det jeg. Her skal vi ikkje tro, her skal vi vite. Tro kan man gjøre i kirken Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hehe.. Men da kan jo jeg bruke dette som PhysX kort. ^^ Eller det er vell såpass gammelt og sugent at det kanskje ikke er noe vits. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 funker fett det;) Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Uuuh, takk! Finnes det noen god framgangsmåte på hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Uuuh, takk! Finnes det noen god framgangsmåte på hvordan man gjør dette? Det står i 58xx oc tråden som er i min signatur Lurer du på noe angående dette med physX og ATI skjermkort, så still spørsmål der. Jeg kjører 2x5870 i crossfire + 8800gt som PhysX Endret 13. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har akkurat tatt en fresh install av maskinen i min signatur for å sette opp SSDen ordentlig. Jeg installerte alt av drivere inkludert catalyst 9.11, men da jeg rebootet så låste bilde seg i windows animasjonen i oppstart. Prøvde etter hvert å gå inn i safe mode for å fjerne ati driveren, men dette lot seg ikke gjøre så jeg tok en restore fra før driveren var installert. Da fungerte den fint igjen, så jeg prøvde å legge inn igjen catalyst 9.11 igjen og når jeg reeboota kom jeg forbi animasjon men bare til en sort skjerm. Jeg har 2x5770 i CF med 1 CF bro. Jeg har prøvd begge kortet enkeltvis å de fungerer fint, men i CF så får jeg ikke bootet med 9.11. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 OT, nizzen: jeg skjønner veldig godt at det er stas å ha 2x5870 og 8800gt som phsyx, men er du virkelig nødt å skrive det i alle sammenhenger(selv når ingen oppfordrer deg til deg)? Jeg er virkelig ikke misunnelig da alle spillene jeg spiller kjører jeg fint, men jeg tror faktisk det er mulig å finne setninger hvor du beskriver din hw 15-20 ganger i denne delen av forumet. Det er bare unødvendig imo no hard feelings, kan bare ikke fordra show-offs Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 OT, nizzen: jeg skjønner veldig godt at det er stas å ha 2x5870 og 8800gt som phsyx, men er du virkelig nødt å skrive det i alle sammenhenger(selv når ingen oppfordrer deg til deg)? Jeg er virkelig ikke misunnelig da alle spillene jeg spiller kjører jeg fint, men jeg tror faktisk det er mulig å finne setninger hvor du beskriver din hw 15-20 ganger i denne delen av forumet. Det er bare unødvendig imo no hard feelings, kan bare ikke fordra show-offs Må dessverre si at dette tolkes som du er misunnelig fra min side.... Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 OT, nizzen: jeg skjønner veldig godt at det er stas å ha 2x5870 og 8800gt som phsyx, men er du virkelig nødt å skrive det i alle sammenhenger(selv når ingen oppfordrer deg til deg)? Jeg er virkelig ikke misunnelig da alle spillene jeg spiller kjører jeg fint, men jeg tror faktisk det er mulig å finne setninger hvor du beskriver din hw 15-20 ganger i denne delen av forumet. Det er bare unødvendig imo no hard feelings, kan bare ikke fordra show-offs Må dessverre si at dette tolkes som du er misunnelig fra min side.... Indeed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå