simalarion Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Bestillingen gikk raskt og i farta trykte jeg -Tollpost på døren- (betaler vanligvis 90 kr å da leverer de pakken i butikken i blokka der jeg bor), noe jeg så kostet Hele 400kr!. Men jeg turte ikke avbestille for det var bare 3 5970 inne på lager igjen så lot det stå. For den sinnsyke prisen regnet jeg da med å få pakken samme dagen for Mpx gjordet alt riktig å fikk den ut av webshoppen ca 15:00 , men ikke den kvelden, ikke kom de i dag, i morgen er jeg ikke hjemme etter jobb så lurer på hvor pakken blir av, sannsynligvis og forhåpentligvis i butikken der de pleier å havne. Har med andre ord betalt 4 ganger så mye for noe som tar lenger tid en det jeg er vant til når Tollpost leverer fra Komplett. Meg å bestilling av skjermkort , altid rot med dem for min del. henta min nettopp tongue.gif kjempe fornøyd! Har du prøvd litt OC ?. Endret 9. desember 2009 av simalarion Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tror du det er plass til dobbelt sett av R3/R4??? (de kommer snart) http://www.thermalright.com/new_a_page/pro...oler_r3_r4.html Muligens med 1stk på de bakeste PWM, men ikke på de som går på langs på oversiden, ikke er det plass og ikke er det hull til å monere den på, men regner med/håper at swiftech kommer med samme løsning som de hadde til 4870x2, Caldera. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Swiftech har kommer med blokk( Komodo ) til 5870: http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=26844 Selv om jeg syns Bitspower sine er litt mer i min stil, men den er absolutt godkjent. Så tar vel en liten stund så har dere mulighet til 5970 fullcover:) Endret 9. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bestillingen gikk raskt og i farta trykte jeg -Tollpost på døren- (betaler vanligvis 90 kr å da leverer de pakken i butikken i blokka der jeg bor), noe jeg så kostet Hele 400kr!. Men jeg turte ikke avbestille for det var bare 3 5970 inne på lager igjen så lot det stå. For den sinnsyke prisen regnet jeg da med å få pakken samme dagen for Mpx gjordet alt riktig å fikk den ut av webshoppen ca 15:00 , men ikke den kvelden, ikke kom de i dag, i morgen er jeg ikke hjemme etter jobb så lurer på hvor pakken blir av, sannsynligvis og forhåpentligvis i butikken der de pleier å havne. Har med andre ord betalt 4 ganger så mye for noe som tar lenger tid en det jeg er vant til når Tollpost leverer fra Komplett. Meg å bestilling av skjermkort , altid rot med dem for min del. henta min nettopp tongue.gif kjempe fornøyd! Har du prøvd litt OC ?. ikke ennå, skal nok prøve litt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hørte rykter om at dustinhome.no hadde inne HD5850 i dag, noen som klarte å bestille? Lenke til kommentar
ZyNc Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bestillingen gikk raskt og i farta trykte jeg -Tollpost på døren- (betaler vanligvis 90 kr å da leverer de pakken i butikken i blokka der jeg bor), noe jeg så kostet Hele 400kr!. Men jeg turte ikke avbestille for det var bare 3 5970 inne på lager igjen så lot det stå. For den sinnsyke prisen regnet jeg da med å få pakken samme dagen for Mpx gjordet alt riktig å fikk den ut av webshoppen ca 15:00 , men ikke den kvelden, ikke kom de i dag, i morgen er jeg ikke hjemme etter jobb så lurer på hvor pakken blir av, sannsynligvis og forhåpentligvis i butikken der de pleier å havne. Har med andre ord betalt 4 ganger så mye for noe som tar lenger tid en det jeg er vant til når Tollpost leverer fra Komplett. Meg å bestilling av skjermkort , altid rot med dem for min del. henta min nettopp tongue.gif kjempe fornøyd! Har du prøvd litt OC ?. ikke ennå, skal nok prøve litt Jeg har! 3dMark 06 3dMark Vantage Alt på luft Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 4,4 Ghz på luft. Det høres ganske imponerende ut. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Kjører 4.6 gjennom 3Dmar06 på luft selv uten noe problemer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Pretty nice det der zync . Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva slags kjøler bruker du for å kunne kjøre så høy klokk? Er det d0 stepping versjon du har? får snart min Noctua U9B kjøler til en 920 c0, og lurer på om jeg kan nå 3,5ghz eller høyere uten store problemer med varme. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Steppingen står i CPU-z vinduet. Ang OC på C0, jeg hadde lite problemer å tvinge ES-modellen jeg hadde over 4 GHz på stock kjøler. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 noob: om du klarer høy klokk på luft er alt etter hvor mye volt du må bruke osv. men 3,5 på luft skal ikke være noe problem. 4,2 kan man fint kjøre som 24\7 uten problemer på luft så lenge cpuen vil det det og hket ikke er totalt ræva:P Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal vi holde oss til å diskutere Radeon skjermkort her inne, gutter? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Da ble mitt 5970 sendt tilbake idag, så da er det bare å smøre seg med tolmodighet ... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Problemer med kortet? Defekt? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Da ble mitt 5970 sendt tilbake idag, så da er det bare å smøre seg med tolmodighet ... Je, du får kjøpe en stor tube ). Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Defekt? Spot on Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fortsatt vanskelig å få tak i 5870 ? Digital impuls har 2x xfx 5870 som står i hylla i butikken hvis noen bare må ha. Men til 3795.- vet jeg ikke helt.. Det frister faktisk litt. Det som gjør det enda mer fristende er at de også har Intel X25-M 80 GB SSD på lager. Jeg har allerede alle delene jeg trenger til å bygge en komplett ny PC, men mangler altså systemdisk og skjermkort. Muligheten til å kunne stikke innom butikken og skaffe begge i morgen gjør at jeg nesten ikke bryr meg om at det vil koste meg over kr 1000 mer enn om jeg venter noen dager/uker og bestiller på nett. De har forresten også 5 stk 5970 på lager til den nette pris av 5295,- Jadda... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 *Offtoipic i ren frustrasjon* Skulle egentlig Sitti med et 5970 kort i hånden nå men etter å ha betalt 469 kr i frakt (sandefjord - oslo på døren Tollpost som jeg da regnet med kom på dagen) ventet 3 virke dager får jeg nå denne oppdateringen 1 of 1 packag(es) Ikke levert mottaker. OSLO 2009-12-10 18:53 Ingen har ringt meg og jeg har ingen kontakt info til dem, har heller ingen anelse om hvor pakken havner nå å jeg skal ikke være i hjemme i helgen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg kan sikkert hente kortet for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå