MiRaCL Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fortsatt vanskelig å få tak i 5870 ? Digital impuls har 2x xfx 5870 som står i hylla i butikken hvis noen bare må ha. Men til 3795.- vet jeg ikke helt.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har stått der en stund, nei det blir en drøy pris for de aller fleste spesielt da det er veldig nærme 5970. Ikke akkurat stedet for beste priser da de har samme priser på webshoppen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bedre oppløsning gir det ikke, det er 1920x1080 uansett hvor mange polygoner man viser pga. Tesselation metoder. Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Mitt 5870 vapor-x er sendt fra mpx Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Edit. I forhold til Youtube videon så tenkte jeg først å fremst på at det blir dårligere kvalitet, har ikke noe peil på konverterings metoder etc her så brukte Oppløsning av mangel på bedre ord. Endret 9. desember 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvor mye lettere ble lommeboka for den vapor-xen? Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bestilte 3 desember og betalte 3195 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei. bestilte samme kort fra pcutstyr.no for 3007,- Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hei. bestilte samme kort fra pcutstyr.no for 3007,- Hei! Vi beklager å måtte meddele at denne butikken dessverre er avviklet. Garantihenvendelser kan forsøkes direkte mot produsent. Vi beklager dette. på nettsiden deres... Endret 9. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei. bestilte samme kort fra pcutstyr.no for 3007,- Hei! Vi beklager å måtte meddele at denne butikken dessverre er avviklet. Garantihenvendelser kan forsøkes direkte mot produsent. Vi beklager dette. på nettsiden deres... synn.... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei. bestilte samme kort fra pcutstyr.no for 3007,- Hei! Vi beklager å måtte meddele at denne butikken dessverre er avviklet. Garantihenvendelser kan forsøkes direkte mot produsent. Vi beklager dette. på nettsiden deres... synn.... da dun tisj Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ouch.. ser ut som du er tre tusen kroner short, nå Ville dog prøvd å henvende meg til produsent / lager. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 sorry, det var vist Netshop,no. måtte skjekke det, ble nesten skjelven.. Det er så lenge siden jeg bestillte at jeg hadde nesten glemt butikken.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sliter med GTA IV. Får installert og sånn, men når jeg skal gjøre første oppdrag så fryser bildet i 3-4 sekunder hele tiden. Umulig å spille. Noen som har vært borti dette? Spiller Cod Mw 2 uten problemer. Driverne er oppdatert. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nå har jeg skrudd opp 5970 kortet mitt og har en trist melding til de som har tenkt å bruke GPU blokker som eks. MCW60, selve GPU luft kjøleren er linmt fast til minne, pwm kjøleren så det er ikke noe som kan brukes, skal man kjøle kortet med GPU only blokker må man dekke masse annet med andre evnt. kjøle løsninger. En annen ting som så er en god nyhet, er at skruehullene til selve GPU'ene så er de standar, alle blokker som passer eks. 5870, 4870 3750 osv. vil passe på dette kortet uten noen videre modifikasjoner som vi måtte med 4870x2 kortet .... Lenke til kommentar
MyKindOfSoldier Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Er ikke sånn kjempeteknisk av meg, så lurer på hva som er spesielt med 5870 vapor-x kontra 5870? Googlet vapor-x og fant noe med kjøling, men ble ikke så veldig mye klokere av den grunn. Noen som har lyst til gi meg en rask innføring. Er det stor forskjell på et kort med og uten vapor-x? På forhånd takk. Endret 9. desember 2009 av MyKindOfSoldier Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Om du klokker selv er vapor-x bare kaldere og stillere. Om du ikke klokker selv er det en liten muselort raskere i tillegg. Lenke til kommentar
tiller Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nå har jeg skrudd opp 5970 kortet mitt og har en trist melding til de som har tenkt å bruke GPU blokker som eks. MCW60, selve GPU luft kjøleren er linmt fast til minne, pwm kjøleren så det er ikke noe som kan brukes, skal man kjøle kortet med GPU only blokker må man dekke masse annet med andre evnt. kjøle løsninger. En annen ting som så er en god nyhet, er at skruehullene til selve GPU'ene så er de standar, alle blokker som passer eks. 5870, 4870 3750 osv. vil passe på dette kortet uten noen videre modifikasjoner som vi måtte med 4870x2 kortet .... Tror du det er plass til dobbelt sett av R3/R4??? (de kommer snart) http://www.thermalright.com/new_a_page/pro...oler_r3_r4.html Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Mitt 5870 vapor-x er sendt fra mpx Mitt også Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Mitt 5870 vapor-x er sendt fra mpx Mitt også henta min nettopp kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå