Imsvale Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei Vi beklager dette. Det ble gjort en feil på vårt lager som gjorde at vi trodde disse var på vei inn til oss, uten at de faktisk var det. Det viser seg at disse kortene er vanskelig å få tak i så det vil ta tid før vi får dem inn på lager. Er visst ikke så lett å holde styr på hva man har og hva man ikke har. Spøkelseskort. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) lurer på hvor mye jeg kunne fått for 5870 kortet mitt hvis jeg hadde lagt ut en annonse hvor jeg kunne sendt det umiddelbart Endret 8. desember 2009 av alexbalibander Lenke til kommentar
racin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei Vi beklager dette. Det ble gjort en feil på vårt lager som gjorde at vi trodde disse var på vei inn til oss, uten at de faktisk var det. Det viser seg at disse kortene er vanskelig å få tak i så det vil ta tid før vi får dem inn på lager. Er visst ikke så lett å holde styr på hva man har og hva man ikke har. Spøkelseskort. Gjelder det alle kortene som kom i dag? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Testet benchmark i Dirt 2 og fikk 82 FPS i average 1920*1080, 8xAA, og alt på Ultra). Har 2 kort og har ikke installert 9.11 dirt 2 hotfix men virker som det funker greit uten også. Eneste problemet jeg har merket i spillet er at noen ganger blir alt helt hvitt så man ikke ser en dritt. Hva klokk har du på cpuen? Akkurat nå kjører jeg stock på alt min fps = 61.31 average fps = 80.97 Sikker på at du har ALT på max? Sjekket manuelt at du har satt alt på max på lista nedover? Selv fikk jeg ca 75fps minimum og 83fps average. Som noen pleier å si. "picture, or it didn't happen" Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Kanskje min fps stiger med overklokking av cpu? Siden jeg fikk ca 75fps minimum og 83 average? Takk for bilde Quad 5870 @ XS ---> 41K i 3dmark Vantage! Luft på skjermkorta http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=240557 Endret 8. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hvis jeg ikke husker feil så hadde digitalimpuls billigste 5850 til 1950,- for ca en måned siden. Siden det så har prisen gått en vei. Lønner seg å kjøpe 58xx kortene da de kom ut ja, når etterspørselen er så stor, så kan nettbutikkene gjøre som de vil. Og da er det opp til forbrukerne å vurdere om det er verdt prisen. Kjøpte mitt club3d til 2195, det blir spennende å se hva prisen på de ligger når de får det inn på lagret igjen Endret 8. desember 2009 av samye83 Lenke til kommentar
shaker Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Prøvde igjen og fikk 77 average fps og 59 som minimum så det virker litt tilfeldig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nizzen: Ja, fpsen går opp hvis du klokker cpuen....så det holder også Ihvertfall i Dirt 2. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 snakka selv med MPX i dag, og de hadde feil på systemet sitt når jeg bestilte så lagerstatusen var falsk. men man vet aldri Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, men rendringen går fortsatt til det kortet som har tid - de samarbeider ikke om en enkelt frame.Et 5850 og et 5970 vil f.eks rendre 20/80 (5850 på 20% av en frame, 5970 på de resterende) eller liknende. EDIT: Jeg quoter Sindre fra hardwarekaféen: Sikker, Sindre? Mener ATIs CrossfireX-teknologi gjorde slik at det kortet som har "tid" tar seg av oppgaven. Stemmer det, var visst ikke helt oppdatert her. - Scissors: This mode is similar to the SFR (Split Frame Rendering) from SLI, but since you can hook two different video cards under CrossFire, the half of the screen rendered by the fastest video card would be done first and the card would have to wait for the slower can to finish its job to go ahead to the next frame. This would make the faster video card work at the same speed of the slower one. To solve this problem, Crossfire enables dynamic load balancing, i.e. if a fast card is connected together with a slower one, the system won’t divide the screen as two equal parts, it will put the faster card to render a bigger portion of the screen than the slower one, thus making them to finish the rendering at the same time. - SuperTiling: Under this mode the screen is divided into several small squared portions (or “tiles”), each one measuring 32x32 pixels, and each video card is in charge of handling part of the available tiles. Load balancing is also used here, so the fastest card will get more tiles to render than the slowest card if you use two different video cards. - Alternate Frame Rendering This mode is identical to the SLI mode with the same name, where while one video card is rendering the current frame, the other card is rendering the next frame. Kilde Dynamic load balancing het det. XFX 5870 + 5850 CrossFire Review http://www.overclockersclub.com/reviews/xfx58705850/ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Veldig gøy at esken på 5970 kortet var åpen når jeg åpnet pappesken den kom i fra posten og at kortet atpåtil er defekt. ..... :( :( Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Veldig gøy at esken på 5970 kortet var åpen når jeg åpnet pappesken den kom i fra posten og at kortet atpåtil er defekt. ..... :( :( Hvor kjøpte du det fra? Hvis ikkje posten sin forsegling var brutt er det garantert nettbutikken som har bencha litt. Jeg hadde kjørt bil og møtt butikkeieren for å si det slik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Talentløse løkhuer:S Kjørt det opp i stompen på han og startet kortet, satt vifta på 100%. Pass på at du har tatt av dekslet slik at hele vifta er fremme:P Endret 8. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hva faen.. :O Den var kjip! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 vanligvis så er slik ganske greit og ordne, men slik det er nå så er det ikke mange av de:( Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 selve pakken den kom i var forseglet så det må ha vært fra butikken sin side, virka ikke som den anti statiske bagen hadde vært åpnet, men tror det var litt "fett" rester på kortet etter en hånd, men kan være den var min, så ikke så nøye etter før ejg tok på kortet Men defekt er det iværtfall, har IX38 Quad-GT (nizzen hadde samme før), når jeg putter bare i 5970 så starter PC'en men ingenting skjer og skjermkort vifta går på 100% konstant, putter jeg bare i 5870 funker alt som normalt og når jeg har 5970 i hoved sporet og putter 5870 i 4x sporet setter hovedkortet 5870 til primær kortet da den ikke finner noe i de andre sporene og i windows får jeg ikke opp 5970 kortet på enhetsbhandleren eller GPU-Z. vifta spinner også på 100% når 5870 kortet også er kobla til, fikk kortet mitt fra Komplett og det er MSI sitt ..... Likte ikke detta åsså Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 selve pakken den kom i var forseglet så det må ha vært fra butikken sin side, virka ikke som den anti statiske bagen hadde vært åpnet, men tror det var litt "fett" rester på kortet etter en hånd, men kan være den var min, så ikke så nøye etter før ejg tok på kortet Men defekt er det iværtfall, har IX38 Quad-GT (nizzen hadde samme før), når jeg putter bare i 5970 så starter PC'en men ingenting skjer og skjermkort vifta går på 100% konstant, putter jeg bare i 5870 funker alt som normalt og når jeg har 5970 i hoved sporet og putter 5870 i 4x sporet setter hovedkortet 5870 til primær kortet da den ikke finner noe i de andre sporene og i windows får jeg ikke opp 5970 kortet på enhetsbhandleren eller GPU-Z. vifta spinner også på 100% når 5870 kortet også er kobla til, fikk kortet mitt fra Komplett og det er MSI sitt ..... Likte ikke detta åsså Send det til meg så kan jeg teste det Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 nja, blir dyrt å sende det fram og tilbake Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) humør spreder: varmespreder/aka vannblokk til 5870 http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=26872 http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=26844 Endret 8. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 nja, blir dyrt å sende det fram og tilbake Send den sammen med den mini kabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå