Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Testet benchmark i Dirt 2 og fikk 82 FPS i average 1920*1080, 8xAA, og alt på Ultra). Har 2 kort og har ikke installert 9.11 dirt 2 hotfix men virker som det funker greit uten også.

Eneste problemet jeg har merket i spillet er at noen ganger blir alt helt hvitt så man ikke ser en dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste problemet jeg har merket i spillet er at noen ganger blir alt helt hvitt så man ikke ser en dritt.

Det kalles HDR om jeg ikke tar helt feil, det skjer når du blir blenda av eks. sola eller kommer ut av en tunnel ....

Damn, var innom nå å hørte, de får kun inn pakker på tirsdag, torsdag og fredag :(

Dritt å bo langt uti ingenmansland på en "øde" øy :p

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Testet benchmark i Dirt 2 og fikk 82 FPS i average 1920*1080, 8xAA, og alt på Ultra). Har 2 kort og har ikke installert 9.11 dirt 2 hotfix men virker som det funker greit uten også.

Hva klokk har du på cpuen?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Tok en Vantage test med en sålangt stabil clock.

post-203926-1260201922_thumb.png

Specs:

Asus P6T Deluxe V2

Corsair Dominator DDR3 1600mhz 3x2 gb

Intel Core i7 920 @ 4.2ghz

HIS Radeon HD 5970

Chieftec Super Series 1000w Psu

Endret av ZyNc
Lenke til kommentar

Akkurat nå kjører jeg stock på alt :p

min fps = 61.31

average fps = 80.97

Lenke til kommentar

Trist at når AMD først kan ta en Kjempe bit av markeds andelene, så streiker leveransen fullstendig. På en annen side er vell Nvidia skadelidene også, men det hjelper jo ikke AMD.

Pleier vi å si AMD, eller ATI forresten. Når man snakker om produsenten? Avdelingen heter vell forsatt ATI?

Lenke til kommentar

Skal ha et OK kort, som av og til skal brukes til litt spilling, bla world at war 2.

Har sett på disse 2 kortene:

SAPPHIRE Radeon HD 5750 VAPOR-X 1GB GDDR5

og

SAPPHIRE HD5750 1GB GDDR5

Vapor-X koster ca 1150kr, ca 100kr mer enn det uten. Er det verdt det?

Lenke til kommentar
Skal ha et OK kort, som av og til skal brukes til litt spilling, bla world at war 2.

og

Glatt Vapor-X modellen, 100kr mer er det verdt siden kjølern er like god som de fleste andre kjølere på markedet som man må betale mer for;)

JEg skulle ønske de hadde brukt Vapor-X som stock-kjøler på hele serien hos alle fabrikanter.

For den kjøler bedre, er stillere og man kan ha ganske høy rpm uten at den bråker.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

min fps = 61.31

average fps = 80.97

Sikker på at du har ALT på max? Sjekket manuelt at du har satt alt på max på lista nedover? Selv fikk jeg ca 75fps minimum og 83fps average.

Som noen pleier å si. "picture, or it didn't happen"

Lenke til kommentar

og

Glatt Vapor-X modellen, 100kr mer er det verdt siden kjølern er like god som de fleste andre kjølere på markedet som man må betale mer for;)

JEg skulle ønske de hadde brukt Vapor-X som stock-kjøler på hele serien hos alle fabrikanter.

For den kjøler bedre, er stillere og man kan ha ganske høy rpm uten at den bråker.

Flott, da blir det den jeg bestiller!

Lenke til kommentar

min fps = 61.31

average fps = 80.97

Sikker på at du har ALT på max? Sjekket manuelt at du har satt alt på max på lista nedover? Selv fikk jeg ca 75fps minimum og 83fps average.

Som noen pleier å si. "picture, or it didn't happen"

Og du hadde cpuen klokket til 4ghz også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...