Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkelte av banene klarer jeg bare ikke å få første plass, er jo så vanskelig. Er det sånn for deg også nizzen?

 

Ja det er det selv på easy :D

 

Det som er HAT, er at jeg har fått kødda til det "games for windows" slik at jeg ikkje får logget inn. Dermed får jeg ikkje savet :hrm: Var på level 6 i natt, men nå er alt borte. Makan!

 

Det står plutselig at jeg har feil cdkey i "GFW" Det er jo rart da det fungerer i steam og jeg fikk lasta ned spillet igjennom steam. Lurer på om det har noe med at jeg hadde en offline account av "GFW".

Lenke til kommentar

Jeg hadde det samme shitet da jeg prøvde å installere re5, windwos live nektet meg å logge på. Sto at regionen jeg er i ikke støtter windows live osv. Måtte reinstallere re5 for å logge meg på. Når du starter spillet i steam, så får du opp et vindu som du kan kopiere cd-key, har du gjort det? Jeg spiller på casual, mange av brettene er enkle, bare par som irriterer jeg grenseløst. Tenk å spille på vanskeligere nivåer, gud... Må mye trening til. Og til dere andre som har ratt og pedaler, gled dere til dirt2, er veldig realistisk med feedback :D

 

Hva er "GFW"

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Har ikke testet online enda, ingen som jeg kan spille mot, hehe. På xbox så må man betale for å spille online, får håpe det ikke gjelder på pc.

 

Edit: Siden jeg kunne spille online på re5, så tror jeg at dirt2 ögså skal gå bra.

 

Får du opp en sånn sak når du starter opp spillet Nizzen?

post-74183-1260016673_thumb.png

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Det er jo innebygget benchmark der man stiller på grafikken i spillet!

 

Gå helt i bunnen :)

 

Husk også å sett alt som går ann på Ultra settings også :D

 

Da kan dere jo se om dere får mere enn 83fps average i 1920*1080 + 8xmsaa + alt på max :thumbup:

 

Har man 58xx, så lønner det seg å installere 9.11 dirt 2 hotfix fra AMD siden :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Denne er "gammel", men det er tydeligvis ikke så mange som har fått den med seg.

Techpowerup har laget en test der de tester 5870 på PCIe 1x, 4x, 8x og 16x, anbefaler alle å lese den.

 

AMD Radeon HD 5870 PCI-Express Scaling

 

Jeg har verken crysis warhead, eller noen diger skjerm, så kanskje jeg kan legge planene om 8970 på hylla. :c

 

Men som nevertheless, takk!

 

Edit;

I den testen der, ville det blitt noe annet om de kjørte crossfire?

- at FPSen ville gått opp sier seg vel nesten selv, men ville forholdet mellom x8 og x16 blitt noe annet? Var noen som hadde nevnt det i kommentarene til artikkelen.

Endret av lolvik
Lenke til kommentar

Det første brettet var litt værre en andre som kom, alle de andre tok jeg nokså lett på casual, men orka ikke å begynne med det live styret så alt må gjøres omigjen :p

 

Idiotisk at man ikke kan save om man ikke registrer spillet med det idiotiske live greiene fra MS :(

 

Fikk ikke noe kort idag, så det kommer nok iløpet av kort tid neste uke, samtidig som adapterene kommer fra USA :D

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Etter litt mere øvelse, så klarer jeg å vinne en god del på easy. Ja jeg er ganske noob når det gjelder bilspill :D

 

xbox 360 kontroller fungerer også flott til Dirt 2 på pc, selv om jeg er mest vant med piltastene på tastaturet :p

 

Spøkels:

 

Det gikk visst å lage en "offline" account med games for windows. Ser ut som det ikkje blir noe online spilling på meg. Kunne jo like greitt spillt med pirate versjonen! Forbanna "games for windows" ! #¤%"#¤%¤/#(#" :grumpy:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Har ikke testet online enda, ingen som jeg kan spille mot, hehe. På xbox så må man betale for å spille online, får håpe det ikke gjelder på pc.

 

Edit: Siden jeg kunne spille online på re5, så tror jeg at dirt2 ögså skal gå bra.

 

Får du opp en sånn sak når du starter opp spillet Nizzen?

steam skinen din er RÆVA av gårde

 

prøv denne :love:

http://rthaut.deviantart.com/art/Source-v2-1-66353341

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...