Cortinarius rubellus Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 ånei! Laster bare ned Dirt 2 med 2,9 MB/s nå! Var jo 3 MB/s i stad Drit 2 på full pupp tro? Full pupp for 2 stykker Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 ånei! Laster bare ned Dirt 2 med 2,9 MB/s nå! Var jo 3 MB/s i stad Ikke mer? Jeg lastet det ned med 10,1 MB/s Du lastet ned Realoaded tenker jeg Den lastet jeg ned med 11.4 MB/s.... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Enkelte av banene klarer jeg bare ikke å få første plass, er jo så vanskelig. Er det sånn for deg også nizzen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Enkelte av banene klarer jeg bare ikke å få første plass, er jo så vanskelig. Er det sånn for deg også nizzen? Ja det er det selv på easy Det som er HAT, er at jeg har fått kødda til det "games for windows" slik at jeg ikkje får logget inn. Dermed får jeg ikkje savet Var på level 6 i natt, men nå er alt borte. Makan! Det står plutselig at jeg har feil cdkey i "GFW" Det er jo rart da det fungerer i steam og jeg fikk lasta ned spillet igjennom steam. Lurer på om det har noe med at jeg hadde en offline account av "GFW". Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg hadde det samme shitet da jeg prøvde å installere re5, windwos live nektet meg å logge på. Sto at regionen jeg er i ikke støtter windows live osv. Måtte reinstallere re5 for å logge meg på. Når du starter spillet i steam, så får du opp et vindu som du kan kopiere cd-key, har du gjort det? Jeg spiller på casual, mange av brettene er enkle, bare par som irriterer jeg grenseløst. Tenk å spille på vanskeligere nivåer, gud... Må mye trening til. Og til dere andre som har ratt og pedaler, gled dere til dirt2, er veldig realistisk med feedback Hva er "GFW" Endret 5. desember 2009 av samye83 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Games for windows Har du testet online på Dirt 2? Må man betale for å spille online? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Har ikke testet online enda, ingen som jeg kan spille mot, hehe. På xbox så må man betale for å spille online, får håpe det ikke gjelder på pc. Edit: Siden jeg kunne spille online på re5, så tror jeg at dirt2 ögså skal gå bra. Får du opp en sånn sak når du starter opp spillet Nizzen? Endret 5. desember 2009 av samye83 Lenke til kommentar
Barrel Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Finner ikke noe benchmark mulighet i fullversjon utgaven fra steam Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Finner ikke noe benchmark mulighet i fullversjon utgaven fra steam Kjør spillet med fraps, da kan du late som om du kjører benchmark, hehe. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Det er jo innebygget benchmark der man stiller på grafikken i spillet! Gå helt i bunnen Husk også å sett alt som går ann på Ultra settings også Da kan dere jo se om dere får mere enn 83fps average i 1920*1080 + 8xmsaa + alt på max Har man 58xx, så lønner det seg å installere 9.11 dirt 2 hotfix fra AMD siden Endret 5. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg får ca 50-53 fps med alt på maks, 1920x1200. Meget spillbart. Endret 5. desember 2009 av samye83 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Var jo ikke så ille da Fikk 3rd plass å casual, med litt minor engine og wheel damage Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Denne er "gammel", men det er tydeligvis ikke så mange som har fått den med seg.Techpowerup har laget en test der de tester 5870 på PCIe 1x, 4x, 8x og 16x, anbefaler alle å lese den. AMD Radeon HD 5870 PCI-Express Scaling Jeg har verken crysis warhead, eller noen diger skjerm, så kanskje jeg kan legge planene om 8970 på hylla. :c Men som nevertheless, takk! Edit; I den testen der, ville det blitt noe annet om de kjørte crossfire? - at FPSen ville gått opp sier seg vel nesten selv, men ville forholdet mellom x8 og x16 blitt noe annet? Var noen som hadde nevnt det i kommentarene til artikkelen. Endret 5. desember 2009 av lolvik Lenke til kommentar
Cyberia Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 "Games for Windows" Yo how, yo how, a pirates life for me... Lenke til kommentar
Barrel Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 av_fps="60.273361" 1920x1200 alt på max 8xmsaa ati 5850 + i7 @ 4.3ghz Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 @ nizzen. Greier du ikke dirt på easy engang. Er det vanskeligere på pc enn xbox da.. Tror det hjelper med ratt og pedaler kan jeg tenke meg. Du går raskt opp i level så å starte på nytt gjør jo ikke nå?? Det er syk morro dirt 2 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Det første brettet var litt værre en andre som kom, alle de andre tok jeg nokså lett på casual, men orka ikke å begynne med det live styret så alt må gjøres omigjen Idiotisk at man ikke kan save om man ikke registrer spillet med det idiotiske live greiene fra MS Fikk ikke noe kort idag, så det kommer nok iløpet av kort tid neste uke, samtidig som adapterene kommer fra USA Endret 5. desember 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Etter litt mere øvelse, så klarer jeg å vinne en god del på easy. Ja jeg er ganske noob når det gjelder bilspill xbox 360 kontroller fungerer også flott til Dirt 2 på pc, selv om jeg er mest vant med piltastene på tastaturet Spøkels: Det gikk visst å lage en "offline" account med games for windows. Ser ut som det ikkje blir noe online spilling på meg. Kunne jo like greitt spillt med pirate versjonen! Forbanna "games for windows" ! #¤%"#¤%¤/#(#" Endret 5. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kunne jo like greitt spillt med pirate versjonen! Forbanna "games for windows" ! #¤%"#¤%¤/#(#" Couldn't agree more Lenke til kommentar
wiak Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har ikke testet online enda, ingen som jeg kan spille mot, hehe. På xbox så må man betale for å spille online, får håpe det ikke gjelder på pc. Edit: Siden jeg kunne spille online på re5, så tror jeg at dirt2 ögså skal gå bra. Får du opp en sånn sak når du starter opp spillet Nizzen? steam skinen din er RÆVA av gårde prøv denne http://rthaut.deviantart.com/art/Source-v2-1-66353341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå