Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du valgte tydligvis riktig merke, som der ser ut nå aner det ikke selv hvilket kort de får inn først. Litt lotto det her, noe som gjør at jeg ligger dårlig ann. Får håpe det ikke blir syk ventetid på deg:S Lenke til kommentar
Cyberia Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hmm, har bestilt 2x Sapphire 5870 Vapor-X fra Netshop med den "bygg din egen 1366...", tror dere det vil være mulig å få dem til å bygge inn et billig grafikkort med en gang for å få pcn sendt av gårde, og at de heller sender 5870'ene i posten når de får dem? Hvis ja, er det vanskelig å settte inn kort selv i crossfire? Sitter på en pc med integrert intel grafikkort og 800mhz prosessor/256mb ram, så er litt ivrig etter å få ny :< Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Om du ringer til kundeservice saa vil de nok kunne hjelpe deg med dette Cyberia. Med mindre Netshop ikke har lyst til aa tjene mer penger paa ett ekstra salg. Lenke til kommentar
Cyberia Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Om du ringer til kundeservice saa vil de nok kunne hjelpe deg med dette Cyberia. Med mindre Netshop ikke har lyst til aa tjene mer penger paa ett ekstra salg. Hmm, kom på noe annet... Har bestilt Cooler Master Storm Scout kabinett og 650W PSU, mon tro om det er nok for 2 kort i xfire? :S Og tror ikke kabinettet er langt nok til korta, fffuuu >_> Kunne ikke velge Storm Sniper på "kabinett" taben, tror du man kan bytte til det og? :> Sorry for mas, er første gang jeg skal ha stasjonær pc, og vet like mye om pc som jeg gjør om å kurere kreft. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Der ble Dirt 2 utsatt noen timer til:S Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Der ble Dirt 2 utsatt noen timer til:S Forbanna Har sittet og ventet og trykket på f5 i nyogne... Skuffa nå gitt! Det skulle jo være ute ca nå i følge steam før i dag Må jeg teste "RELOADED" i mens jeg venter tro Endret 4. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dirt 2 relase minner litt om levering av 5xxx kortene her som blir utsatt hele tiden. Fra This game will unlock in approximately 1 hour Til This game will unlock in approximately 6 hours Lenke til kommentar
Barrel Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Fxxx så irriterende dette er .. Normalt på Steam kan man preloade spill. Men med Dirt2 som vi "alle" venter på kan man ikke det engang itilegg til att det utsettes i ett sett :/ Endret 4. desember 2009 av Barrel Lenke til kommentar
shaker Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ser det er mange med samme hovedkort som meg (Asus Rampage II Extreme) som har satt skjermkortene i PCI-E slot 1 og 3 istedenfor 1 og 2 (som det står man burde gjøre for best ytelse). Noen som vet hvor mye ytelse man taper på å sette de i slot 1 og 3? Regner med at kortene får noe lavere temp hvis man gjør det ... men viftene har aldri gått høyere en ca 35-40% så virker ikke som temp er et problem. Endret 4. desember 2009 av shaker Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Om du ringer til kundeservice saa vil de nok kunne hjelpe deg med dette Cyberia. Med mindre Netshop ikke har lyst til aa tjene mer penger paa ett ekstra salg. Hmm, kom på noe annet... Har bestilt Cooler Master Storm Scout kabinett og 650W PSU, mon tro om det er nok for 2 kort i xfire? :S Og tror ikke kabinettet er langt nok til korta, fffuuu >_> Kunne ikke velge Storm Sniper på "kabinett" taben, tror du man kan bytte til det og? :> Sorry for mas, er første gang jeg skal ha stasjonær pc, og vet like mye om pc som jeg gjør om å kurere kreft. kan jo endre til Coolermaster haf 922? har det selv og det er rimelig stort burde greit være plass til kortene dine inni der. edit; skriveleif Endret 4. desember 2009 av Flacid Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Om du ringer til kundeservice saa vil de nok kunne hjelpe deg med dette Cyberia. Med mindre Netshop ikke har lyst til aa tjene mer penger paa ett ekstra salg. Hmm, kom på noe annet... Har bestilt Cooler Master Storm Scout kabinett og 650W PSU, mon tro om det er nok for 2 kort i xfire? :S Og tror ikke kabinettet er langt nok til korta, fffuuu >_> Kunne ikke velge Storm Sniper på "kabinett" taben, tror du man kan bytte til det og? :> Sorry for mas, er første gang jeg skal ha stasjonær pc, og vet like mye om pc som jeg gjør om å kurere kreft. Kan hende at kabinettet er litt lite ja... Fant ett review paa bjorn3d, der hadde de brukt ett HD 4870. PSU burde holde om den er av god kvalitet. Edit: om du ikke har noe i br0nnen bak 0verste skjermkort, da burde det gaa greit egentlig... Endret 4. desember 2009 av NuDimon Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ser det er mange med samme hovedkort som meg (Asus Rampage II Extreme) som har satt skjermkortene i PCI-E slot 1 og 3 istedenfor 1 og 2 (som det står man burde gjøre for best ytelse). Noen som vet hvor mye ytelse man taper på å sette de i slot 1 og 3? Regner med at kortene får noe lavere temp hvis man gjør det ... men viftene har aldri gått høyere en ca 35-40% så virker ikke som temp er et problem. Jeg har testet å kjøre pci-e x16 2.0 + pci-e x16 2.0 VS pci-e x16 2.0 + pci-e x8 2.0 med 2 stk ATI 5870 i crossfire på et Evga x58 kort. Jeg testet i Crysis Warhead med max garfikk og oppløsning 1920*1080. Forskjellen i gjennomsnitt FPS var da ca 10 fps. ca 54fps VS ca 44fps ! Dette har jeg testet flere ganger med forskjellige porter, og dette stemmer faktisk. Nå skal det sies at jeg ikkje merket noe særlig nedgang i fps i Farcry 2, 3dmark Vantage eller 3dmark 06. Ser ut som Crysis Warhead virkelig skviser skjermkorta til det ytterste. Endret 4. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dirt 2 downloading Endelig Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Dirt 2 downloading Endelig Ja endelig 3 MB/s var jo digg Endret 4. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Har ventet på dirt2 hele kvelden, kanskje rekker jeg å få spilt litt inatt Her går det med 500kB/s, uffa meg. Endret 4. desember 2009 av samye83 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dirt 2 downloading Endelig Ja endelig 3 MB/s var jo digg Ja ikke dårlig hastighet til å være Steam, ligger på 2,7 selv og det er maks på den ene av tre linjer. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dirt 2 downloading Endelig Ja endelig 3 MB/s var jo digg Ja ikke dårlig hastighet til å være Steam, ligger på 2,7 selv og det er maks på den ene av tre linjer. Synn jeg ikkje får utnytta linja mi max, når jeg vil ha en ting lasta ned med EN GANG Jaja, klarer vel å vente noen minutter ekstra når jeg har ventet såpass lenge Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Her går det på 150kb/s på maks og da kan jeg ikke surfe på nettet for da tar det 3min å lode en side Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hihi, 5970 i morgen tidlig. Gleder meg! ..bare synd jeg ikke har annet enn en Q6600. Skal se om jeg får knabbet til meg noe koslig til uka. Nizzen: Crysis (og GTA IV) skviser mye VRAM. Er derfor du merker så stor forskjell. Endret 4. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hihi, 5970 i morgen tidlig. Gleder meg!..bare synd jeg ikke har annet enn en Q6600. Skal se om jeg får knabbet til meg noe koslig til uka. Nizzen: Crysis (og GTA IV) skviser mye VRAM. Er derfor du merker så stor forskjell. Synn 5970 yter dårligere enn 2 x 5870 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå