leifeinar Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mener at det ble sagt da 58xx kortene kom at neste krymping var bare ett år frem i tid, alltså markedsklare kort før jul 2010 basert på 28nm. da skulle det brukes 2 produsenter for og gardere seg mot problemer. TSMC og en til. flere som fikk med seg dette? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) snakket med mpx for andre gang i dag. 5870 kortet som ble bestilt på fredag som liksom var på lager, har de ikke fått satt ut i hylla før i dag, og dermed ikke fått pakket det. blir i verste fall sendt neste mandag, iflg telefon dama. hu bekrefta at det var kommet inn på lager men ikke i hylla, og dermed ikke sendt. å vente en uke siden mpx er sløve med å åpne eskene sine er litt drøyt synes jeg.. vertfall når det allerede var kommet inn. jaja, er vel andre som har det værre som ikke får bestilt Mener at det ble sagt da 58xx kortene kom at neste krymping var bare ett år frem i tid, alltså markedsklare kort før jul 2010 basert på 28nm. da skulle det brukes 2 produsenter for og gardere seg mot problemer. TSMC og en til. flere som fikk med seg dette? skulle vel etablere to nye fabrikker nå som skulle være klare i 2012? som skulle satse på 28nm og 18(?)nm taknologi. hadde en side med byggeprosess etc for en ti tilbake men finner ikke kilden desverre. Endret 3. desember 2009 av Flacid Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hei Vi har fått inn flere kort her som nå blir lagt inn på vårt lager. Så fort dette er gjort vil din ordre gå til plukk og bli sendt. Vi beklager det som har skjedd her. Skal si det tar lang tid å legge inn kort på lageret. Ingen forandring etter endt arbeidsdag, og ny forespørsel sendt. Det er iallfall mer overensstemmelse mellom min og Flacids situasjon, om ikke annet. Jeg syns de sier veldig mye rart fram og tilbake uten at det skjer noe som helst. Endret 3. desember 2009 av TrondH86 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 agreed. har vært mer fornøyd med service og levering andre steder for å si det sånn. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har bestilt powercolor 5870 fra multicom til litt over 2000? Noen som vet når jeg kan dytte det inn i pcen og leke med det? orker ikke å sende mail til multicom, så jeg lurer på om noen har litt mer info? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hei sendte en mail til en nettbutikk, her er svaret på ditt spørsmå, og etter det jeg ser så kommer de ikke før tidligst i begynnelsen av januar 2010 l Hei 5870 kortene er forsinket over hele linja, dette er grunnet noen brikker i selvet kortet som er funnet feil med. Så vi har ikke noen dato på når disse begynner å bli sendt ut på nytt dessverre. Ha en fin dag ! Mvh Amentio.no Norges billigste nettbutikk Endret 3. desember 2009 av Alu-Tech Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei sendte en mail til en nettbutikk, her er svaret på ditt spørsmål Hei 5870 kortene er forsinket over hele linja, dette er grunnet noen brikker i selvet kortet som er funnet feil med. Så vi har ikke noen dato på når disse begynner å bli sendt ut på nytt dessverre. Ha en fin dag ! Mvh Amentio.no Norges billigste nettbutikk Glad jeg gikk for 5850 isteden da En av de 15 heldige som fikk 2 5850's fra mpx.no i går Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Skal ha meg et 5770 kort, men føler at alle nettbutikkene er utsolgt fortiden.. Er det noe særlig forskjell på de ulike produsentene med tanke på ytelse? Endret 3. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da er du bra følsom Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da er du bra følsom Ja, ca 85% Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg har bestilt Saphhire radeon hd 5870 vapor-x fra mpx nå Gleder meg :!: Endret 3. desember 2009 av Mazatuslasagne Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har bestilt Saphhire radeon hd 5870 vapor-x fra mpx nå Gleder meg :!: Håper du får den snart da. Det er ganske usikkert med leveringstider nå Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Håper du får den snart da. Det er ganske usikkert med leveringstider nå Jeg og hadde egentlig bestilt sammen med pc-bygger fra netshop men må ha data snart så endret derfor til His 4350 xD Håper det klarer css sånn passe inntil jeg før 5870 Endret 3. desember 2009 av Mazatuslasagne Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Lurer på hvilket merke og hva Amentio mente med det Er jo en god del kort ute i sirklasjon så.......... Lenke til kommentar
Androish Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen andre her som har bestilt 5970 fra Amentio? Bestilte i lag med byggesett til pc, har blitt utsatt til iallefall 14. desember nå iallefall. Er ikke videre håpefull om det kommer da heller... Men krysser fingrene Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har dere ikkje fått 5870 kort ENDA? :!: Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har dere ikkje fått 5870 kort ENDA? :!: FFFUUU Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har dere ikkje fått 5870 kort ENDA? :!: +1 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 ligger hos mpx fordi de er så treige! -.- Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dirt2 Available: 4 December 2009 This game will unlock in approximately 20 hours Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå