The Ghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bestilte selv MSI 5970 fra komplett som sendes 9. Desember .... Men jeg bestilte for lenge siden så jeg er garantert å få, etter jeg bestilte ble kortet borte fra sortimentet dems, men kom vist tilbake såvist de fant ut at de fikk inn 2stk til Tror nok ike jeg blir den første som får kortet da Adrian er nabo med komplett, noe jeg ikke er Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Digg og få det når nesten ingen andre får det før ca 1mnd etterpå, må dere passe på å konstant minne alle andre på det ). For min del var det nesten jeg bestilte men det haddet blitt 800kr + samtidig som jeg nokk ikke merker særlig forskjell i dagens spill da jeg har 4870x2 cf samt ingen spill med dx11. Så bestilte heller en ny tube tålmodighet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 2x 4870x2 skalerer jo elendig. Du vil merke rimelig forskjell ved oppgradering til en 5970, evt 5970 + 5870. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Digg og få det når nesten ingen andre får det før ca 1mnd etterpå, må dere passe på å konstant minne alle andre på det ). For min del var det nesten jeg bestilte men det haddet blitt 800kr + samtidig som jeg nokk ikke merker særlig forskjell i dagens spill da jeg har 4870x2 cf samt ingen spill med dx11. Så bestilte heller en ny tube tålmodighet. Dirt 2 med directx 11 blir lansert på torsdag, så 1 blir det ivertfall Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) 2x 4870x2 skalerer jo elendig. Du vil merke rimelig forskjell ved oppgradering til en 5970, evt 5970 + 5870. Har 4870 + 4870x2 , det skalerer veldig bra. Hatt et laggfritt halvår på 1900 med dette oppsettet. Endret 1. desember 2009 av simalarion Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Han har ikke quadfire, men trifire, selv kommer jeg til å kjøre trifire med mitt triscreen oppsett Der ble vist nettleseren litt for treig Sabla treigt nett her Endret 1. desember 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nyeste Stalker har også Dx.11, uansett iriterende at Dirt 2 ble utsatt fra 1.Desember til 4 Lenke til kommentar
wiak Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nyeste Stalker har også Dx.11, uansett iriterende at Dirt 2 ble utsatt fra 1.Desember til 4 UK = 4, EU = 3, US = 1 sist jeg sjekka Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 På søndag sto det 1.Desember og det gjorde det en god stund også Men drit nå i det da, nå står det 4:) Var da svært som noen skulle henge seg oppi det. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 På søndag sto det 1.Desember og det gjorde det en god stund ogsåMen drit nå i det da, nå står det 4:) Var da svært som noen skulle henge seg oppi det. vi får trøste dem med demoen http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=398701 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjørte Dirt2 demoen nå på mitt 4870 og ble litt overraska da jeg så de samme vanneffektene som med DX11. syntes også at spillet gikk helt fint med alt på max+4AA. Men blir nok uansett å kjøpe 5850 da jeg skal ha Dirt2, følger jo med de fleste. Hviken 5850 versjon er best å kjøpe mtp. hvilke spill som følger med ? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 nå er jeg dritt lei hele HD 5770 generelt. jeg har fått 2 defekte kort på rad av komplett, både Asus og XFX. eneste forskjellen er vel at spillene ikke ville starte uten frysing med xfx. akkurat samme fargene og strekene som kommer på begge kortene. Komplett testet xfx kortet og fant feil på det, så må jo være noe dritt med kortet. når jeg får returordre for dette møkka kortet skal jeg be om en annen modell. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Helt identiske feil 2 ganger på rad, er du siker på at det er skjermkortet ditt som det er noe feil med ? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 er rimelig sikker. Jeg har prøvd et annet skjermkort i pcen også, og dette fungerte ypperlig, pcen krasjet igjen så fort jeg puttet i hd 5770. Komplett fant som sagt feil på det, og jeg har nå sitti å lest en god del forum, med maaange rapporter om samme problem på dette kortet. Har forhørt meg litt på asus forumet, og der fikk jeg med en gang svar av folk med samme problem. Jeg får vel prøve hd 5770 kortet i en venns pc, så jeg kan eliminere andre eventuelle skadede komponenter Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg får vel prøve hd 5770 kortet i en venns pc, så jeg kan eliminere andre eventuelle skadede komponenter Bare du ikke ødelegger hans PC med ditt skjermkort..... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 og hvordan skal et skjermkort kunne klare å ødelegge en pc? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Folk har hatt mye trøbbel med 5770 har jeg lest:( Håper det ordner seg Viking:) Lenke til kommentar
wiak Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Helt identiske feil 2 ganger på rad, er du siker på at det er skjermkortet ditt som det er noe feil med ? er nok strømforsyningen Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 nå synes jeg mpx tar seg veldig god tid med å sende kortet mitt. bestilte fredag/lørdag og er enda ikke sendt. burde vært sendt på mandag.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Stor fare for at du havnet utenfor de 8 som bestilte tidsnok. Det gjorde iallfall jeg (bestilte fredag kl. 20). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå