simalarion Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jepp, bruker selv altfor lang tid på å finne fram i det nye prisguide systemet, ikke ofte jeg gidder å klage på den type ting. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 old.prisguide.no - voila, problem solved Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Da var apple adaptere bestilt, var kun jeg og nizzen som skulle ha, derofr ble frakten litt dyrer pr. enhet, men totalt mye billigere enn 1220,- som DELL skulle ha Håper jeg bare at alt funker som det skal når de kommer fram. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har en slik adapter selv. Kan ikke annet enn å ønske dere lykke til, de er noe herk Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Spytt ut gutt .... Endret 29. november 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Har en slik adapter selv. Kan ikke annet enn å ønske dere lykke til, de er noe herk Hvis du har fått det til og virke så kan du vel dele hvordan du har fått til, o`store;) Her er noen i tråden som vil gjerne få til dette som vi har sett over en periode nå. Endret 29. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 @ The Ghost Såg en test av 3 skjermer på ett 5970 kort med den adapteren tror jeg det var. Men han fikk jo no jævli med flimmring. Du har ikke det du og? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nå bestilte jeg det ifra USA nå akkurat så det har ikke kommet i posten ennå og de sender heler ikke mitt 5970 kort fra komplett før 9/12. Håper jeg ikke møter på problemer ... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er jo et kjent faktum at Apples mDP -> DL DVI-adapter er av dårlig kvalitet. Min må stadig resettes (plugge ut USB og inn igjen), filleristes m.m. Med Apples egne Cinemaskjermer skal de visstnok fungere plettfritt, men til tross for at Dell 3007 WFP (som jeg har) og Cinema 30" bruker samme innmat og panel opplever jeg problemer. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hvilke 3dmark vantage score får dere? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hvilke 3dmark vantage score får dere? Med hvilke kort? Du finner mange resultater her i HD 58xx OC og ytelses tråden Her ser du min score med 5870 CF Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Noen som har en formening om hva et Sapphire HD5870 med Dirt 2 og Battlestations Pacific er verdt på bruktmarkedet nå, mtp. at det tilsynelatende er umulig å oppdrive på lager noe sted? Endret 30. november 2009 av dravisher Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spørs vell hvor desperat folk er i å få skaffet seg en da:P Sikkert noen som vil gi my for den. Spørs jo om den er brukt eller ubrukt og da. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tipper du for solgt det for tilnærmet nypris med tanke på tilgangen. Men det spørs jo veldig på om du finner kjøperen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Du får solgt det til ganske mye over nypris. Spesielt nå som 5970 ble utsatt over hele fjøla. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som har en formening om hva et Sapphire HD5870 med Dirt 2 og Battlestations Pacific er verdt på bruktmarkedet nå, mtp. at det tilsynaletende er umulig å oppdrive på lager noe sted? Du får kjøre en budrunde og se. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 "Poll: Hva ville du betalt for et nesten ubrukt Radeon HD 5870 kort hvis du kunne få det sendt per dags dato 2500kr 3000kr 3500kr ..4000?" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg tror løsningen for de fleste her må være at den tredje skjermen har DP. Bla. Dell sin U2410 er jo en knallskjerm som Dustin Home har tilbud på nå. Så får man heller krype til korset og selge en av sine gamle DVI skjermer. Håpløst dette Eyefinity greiene når ikke alle kan kjøre via DVI og HDMI. Dravisher: Uåpnet pakke kan du nok få en del for, men åpnet, montert og brukt så tror jeg ikke noen er desperate nok. Det kommer inn store lass rundt jul/nyttår hos flere butikker. Bruktmarkedet er dog rett plass for å lodde slikt. Endret 30. november 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Eyefinity er ikke håpløst, bare litt forut sin tid med tanke på at det er få ting på markedet som kan støtte det ut av boksen. Men det er en veldig god måte å fronte DisplayPort og skjermer med tynne kanter. Får håpe det blir såpass populært at det kommer bedre adaptere, og flere skjermer med DP (evt også tynne kanter). Edit: Men det blir sikkert ikke noe før utpå nyåret, feb-mars-april kanskje? Endret 30. november 2009 av Crazymech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå