bIsk0p Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fristelsen ble for stor og jeg er for svak, kortene mine er solgt og 5970 er bestilt. Ble det Jul i år også... hurra. Vil ikke en Q6600 være litt puslete på et HD5970 kort? Og ja minhund, fysisk bilde fra virkeligheten.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) For Bench men ikke om man først og fremst ønsker å spille på høye oppløsninger uten fps dropps. Ikke mange av de spillene for øyeblikket (som jeg trenger det sårt på) men tar med meg dx11 som en liten bonus også. Endret 24. november 2009 av simalarion Lenke til kommentar
larsere Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vi snakker vel bilder og ikke screens? Bilder sier mer enn 3 skjermdumper i denne sammenhengen tror jeg =) Du mener jeg skal ta bilde av de fysiske skjermene mens jeg spiller? Jepp, du skjønner at ved et par kommandoer kan du ta screenshot av Crysis i hvilken oppløsning du vill. Jeg har feks. tatt noen billder i 13440x8400 @simalarion: Grattis med valget, bare å klokke da Hvorfor får de inn så mye 5970 når det er utsolgt både på 5870 og 5850. Jeg mener, er det ikke produksjonen av gpu'ene som tar så lang tid, og de er det jo to av på 5970... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvem får inn mye 5970? Lenke til kommentar
9001 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Digitalimpuls har 4stk ASUS 5850' igjen på lager. Jula redda for min del Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 for en pris! fikk mitt sapphire til 1895,- - hvordan kan det ha seg at de setter opp prisene slikt? etterspørsel? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Høyere etterspørsel, så blir det høyere pris. Dessuten er det nesten umulig å få seg et 58xx kort nå. De kan sette prisen enda høyere opp, og allikevel vil det være noen som er villig til å betale for det. Det man ikke får tak i er smaker alltid bedre, hehe. Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Digitalimpuls har 4stk ASUS 5850' igjen på lager. Jula redda for min del De er utsolgt allerede Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Fikk bestilt xfx 5850 black edition fra komplett, de får det på lager i morgen, men overaskende nok utsolgt Ga 2450 kr, håper nesten det var verdt det? Endret 24. november 2009 av The_Sauce Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Digitalimpuls har 4stk ASUS 5850' igjen på lager. Jula redda for min del De er utsolgt allerede Du var litt sent ute ja, for halvtime siden hadde de et kort igjen. De går så det suser. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Synd for ATI at når de endelig er på topp og skal selge kort er det problemer med produksjonen.... de kunne solgt noe helt sykt med kort i denne tida her Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Fikk bestilt xfx 5850 black edition fra komplett, de får det på lager i morgen, men overaskende nok utsolgt Ga 2450 kr, håper nesten det var verdt det? Ditto, kostet omtrent 600 kr mer enn det jeg opprinnelig hadde bestilt hos datakjeden. Men jeg trenger virkelig ny PC, har allerede ventet i 5 uker, og jeg nekter å vente ut i januar+++. Dessuten er det ikke mange andre aktuelle kort på markedet i dag. Totalt ble det ca 1200 kr dyrere å bestille de 8 delene jeg manglet fra Komplett enn det i utgangspunktet var da jeg bestilte fra Datakjeden. I dag er datakjeden enda 600 kr billigere enn de var 21.10, så differansen havner vel på ca 1800 kr. Dyrt på Komplett. edit: Forresten så har jeg jo endret hovedkort og RAM når jeg bestilte hos Komplett, til noe med Crossfire og bedre timings, så det er ikke så rart at det er litt dyrere. Men over 200 kr prisdiff på CPU-kjøler? Det synes jeg er litt drøyt. Endret 24. november 2009 av srbz Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 komplett hadde vist ikke et 5870 til meg i hente boden alikevel Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 komplett hadde vist ikke et 5870 til meg i hente boden alikevel Kjipt Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Synd for ATI at når de endelig har veldig stor etterspørsel etter kortene de produserer, klarer de ikke å produsere nok.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 komplett hadde vist ikke et 5870 til meg i hente boden alikevel Kjipt var enda kjipere at jeg faktisk dro dit >_> ca 40 min hver vei, så var jeg der i ca 40-50min da de hyggelige kassedamene prøvde og gjøre noe med det men det var ikke noe å gjøre iogmed at returavdelingen hadde tatt dagen og det var ingen der å kontakte Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) *offtopic* Det er ikke bare deg som opplever slike ting når man har bestilt noe man ønsker å ha fort. Merklige her er at det er komplett som rører det til for deg, de er jo den mest stabile webshoppen derfor betaler jeg gjerne litt ekstra (spesielt på litt dyrere hardware og bestillinger jeg ønsker å være sikker på jeg får fort). feks Navitel rotet skikkelig med en highend release skjermkort bestilling. Det stod de haddet kortet på lager og det var mye billigere, status gikk så til -0- noen timer etter stod det pluttselig ubekreftet på ordren min og da var alle andre utsolgt (4870x2 release), etter mye surr bare avbestilte jeg kortet(utsolgt alle andre steder, så det endte med at jeg måtte sitte 2-3 uker uten kort), ble oppdadert med avbestilt på webshoppen dems, men det viste seg at de lånte et annet lager hos Norek så den ble sendt alikevell 1mdn etterpå, så var det i gang med masse surr igjen... Men ser det er unødvendig å slenge med dritt om shappa nå, gikk inn på siden dems og ... "Navitel.no er nå oppløst. Vi takker våre kunder og leverandører for samarbeidet." MUHAHAHAHAHAHAHA Endret 24. november 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Hei lovet bilder av spill i kveld, har ikke fått spilt pga fotballkamp. Så kjørte en runde med Crysis Warhead benchmark som jeg har tatt bilde av. Litt kaos i PC kroken med 3 x 24" Endret 24. november 2009 av minhund Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 sorry å si det, men det er det værste/dårligste eyefinity oppsettet jeg har sett Du har jo skjermer med ekstra stor og glossy ramme, du setter skjermene i forskjellige høyder og de står ikke innat hverandre .... Eyefinity i spill mister da litt av sjarmen sin ....... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 sorry å si det, men det er det værste/dårligste eyefinity oppsettet jeg har sett Du har jo skjermer med ekstra stor og glossy ramme, du setter skjermene i forskjellige høyder og de står ikke innat hverandre .... Eyefinity i spill mister da litt av sjarmen sin ....... Dette er "test benken" hele oppsette skal flyttes til "TV/Spill rommet" der har vi en 2,6 m lang benk til PCer og skjermer. Men "far" i huset må teste først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå