Papirkurven Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fordi det er bedre, billigt og har Dx11 støtte. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Spillene som er det viktige etter min mening Så ingen stress før i februar/mars tenker jeg. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sikkler fælt på et 5970 kort men har et problem, må bruke 3 skjermer. siden ingen har kommet opp med en displayport -> hdmi adapter som fungerer ville det vel være mulig å kjøpe et feks 4650 i tillegg bare for å få den ekstra utgangen ? Snabelen Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som har testet displayport - hdmi overgangene fra dealextreme da? De er jo så billige og, så det skader vell ikke å bestille noen. Denne f.eks. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Den er passiv (ser iallefall slik ut) så jeg har ikke store troen .. Mener jeg så en test hvor apple sin ble brukt.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Når man først skal ha 3 skjermer, er ikke det bedre å kjøpe med displayport støtte. Færreste av oss har 3 skjermer fra før av, og da er det bedre å investere litt. Har lyst på 3x24", men lommeboka mi er ikke så glad i det. Særlig med en kone som ikke er så glad i dilldall Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvorfor maser folk om aktiv overgang? Det er kun ved Duallink DVI man trenger aktiv overgang.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvorfor maser folk om aktiv overgang? Det er kun ved Duallink DVI man trenger aktiv overgang.. Feil, om du skal ha 3 stk skjermer på med DVI tilkobling må du ha aktivt adapter fordi skjermkortet kun har innebygd "klokkesignal" for 2stk DVI utganger, derfor må signalet gjøres om. Men fikk mail idag fra datakjeden: Viser til din bestilling som er gjort hos Datakjeden Webshop. Dessverre har produktet vært feilpriset på vår web.Siden feilprisingen på vår web i dette tilfellet var betydelig har Datakjeden i denne saken valgt å ikke levere varene som var bestilt, da prisen som var på vår web hadde et betydelig avvik i forhold til den faktiske prisen. I henhold til våre salgs- og leveringsbetingelser tar Datakjeden også forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. Dette gjelder også opplysninger oppgitt i ordrebekreftelse. Vi viser i denne saken til Avtaleloven 3dje kapitel. Om ugyldige viljeserklæringer. § 32 § 32. Den, der har avgit en viljeserklæring, som ved feilskrift eller anden lignende feiltagelse fra hans side har faat et andet indhold end tilsigtet, er ikke bundet ved erklæringens indhold, hvis den, til hvem erklæringen er avgit, indsaa eller burde indse, at der forelaa en feiltagelse. Datakjeden er av den oppfatting at feilprisingen i dette tilfellet var åpenbar og at du som kunde burde ha forstått at det i dette tilfellet var snakk om feilprising av produktet. Datakjeden beklager det intruffne i denne saken og vil straks rette feilen som har oppstått. Hilsen Datakjeden Webshop Bestilte engagn en DVB-T kort hos dem til 19,- noen timer etterpå lå den til 800,- men jeg fikk den til 19,- derfor hadde jeg et lite håp om å gjøre en deal nå, men det gikk ikke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bestilte engagn en DVB-T kort hos dem til 19,- noen timer etterpå lå den til 800,- men jeg fikk den til 19,- derfor hadde jeg et lite håp om å gjøre en deal nå, men det gikk ikke. Betydelig større tap på et HD5970 til 2k enn et DVB-T kort til 19.. Det er og mulig at du var eneste som bestilte den gangen, da kan de la det gå. Nå er det jo tydelig at det er mange som har prøvd seg.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 vet. Hadde et håp om at nesten ingen andre hadde bestilt fra datakjeden fordi de ikke tok oppkrav, men tok vist feil ... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Copy paster innlegget mitt fra en annen post da jeg er missfornøyd med responsen: Noen som har sett en test som tester 4870x2 + 4870 CF først og fremst mot 5970 men haddet også vært greit å sett noen tester mot 5870. Prøver å rettferdigjøre et 5970 kjøp men så langt har jeg ikke klart og overbevise meg selv da jeg trolig ikke kommer til å merke store ytelse hoppet, måtte vært for å få med seg dx11. Noen som har noen tanker å dele rundt dette?. Edit: Men merker at juletider uten nytt skjermkort føles veldig trist ). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg prøvde og lete etter noen grafer, men fant ingen. Men et 5870 ligger ca. med 4870X2 så 4870+4870X2 blir vel litt under 5970 kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Når man først skal ha 3 skjermer, er ikke det bedre å kjøpe med displayport støtte. Færreste av oss har 3 skjermer fra før av, og da er det bedre å investere litt. Har lyst på 3x24", men lommeboka mi er ikke så glad i det. Særlig med en kone som ikke er så glad i dilldall Noen av oss har allerede 26" + 2x24" Håper at det kommer en fungerende løsning.... Snabelen Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Multicom kanselerte min 5970 gitt....skulle du ha sett Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei Er rimelig ny i "pc verden". Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt 5870 kortet raskest mulig? Forstår det som om de fleste er utsolgt.. skjermkort bør du nok ikke kjøpe i utlandet. jeg har kjøpt 3 skjermkort løst gjennom min "karriere". 2 av de har blitt erstattet med nye kort. senest i dag fikk jeg erstatnings kort fra komplett (HD 5770) Men anyways. komplett skrev ikke noe i mailen om de 150 kronene det kostet å sende kortet. jeg får vel tilbake dette...? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Alle bedriftene er sleipe og prøver å spare så mye som mulig. Du har rett på de kronene, men du kommer aldri til å få dem tilbake med mindre ber om dem, sånn er det ved angrerett og, du har rett på frakten til deg, men den får man aldri med mindre man ber om den. Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei Er rimelig ny i "pc verden". Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt 5870 kortet raskest mulig? Forstår det som om de fleste er utsolgt.. skjermkort bør du nok ikke kjøpe i utlandet. jeg har kjøpt 3 skjermkort løst gjennom min "karriere". 2 av de har blitt erstattet med nye kort. senest i dag fikk jeg erstatnings kort fra komplett (HD 5770) Men anyways. komplett skrev ikke noe i mailen om de 150 kronene det kostet å sende kortet. jeg får vel tilbake dette...? du må sende kopi av kvitering for sending til komplett for å få refundert frakt er ikke noen automatikk i det. Lenke til kommentar
RIr Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg blir like lei meg hver eneste gang jeg sjekker om 5870 er på lager. Er det noe som helst håp å få tak i 5870 eller 5970 før jul? Hva tror dere blir enklest og anskaffe seg? Sikker mange fler som har det som meg Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 jeg fant ut at komplett hadde vist et asus 5870 til meg i henteboden *henter telt og drar til sandefjord * haha for komme meg dit i morgen jeg da Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er det noen problemer i forbindelse med CrossFire mellom like kort fra forskjellige leverandører? F.eks et Asus 5870 og et HIS 5870. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå