Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor maser folk om aktiv overgang? Det er kun ved Duallink DVI man trenger aktiv overgang..

Feil, om du skal ha 3 stk skjermer på med DVI tilkobling må du ha aktivt adapter fordi skjermkortet kun har innebygd "klokkesignal" for 2stk DVI utganger, derfor må signalet gjøres om.

 

Men fikk mail idag fra datakjeden:

Viser til din bestilling som er gjort hos Datakjeden Webshop. Dessverre har produktet vært feilpriset på vår web.

Siden feilprisingen på vår web i dette tilfellet var betydelig har Datakjeden i denne saken valgt å ikke levere varene som var bestilt, da prisen som var på vår web hadde et betydelig avvik i forhold til den faktiske prisen. I henhold til våre salgs- og leveringsbetingelser tar Datakjeden også forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. Dette gjelder også opplysninger oppgitt i ordrebekreftelse.

Vi viser i denne saken til Avtaleloven 3dje kapitel. Om ugyldige viljeserklæringer. § 32

§ 32. Den, der har avgit en viljeserklæring, som ved feilskrift eller anden lignende feiltagelse fra hans side har faat et andet indhold end tilsigtet, er ikke bundet ved erklæringens indhold, hvis den, til hvem erklæringen er avgit, indsaa eller burde indse, at der forelaa en feiltagelse.

Datakjeden er av den oppfatting at feilprisingen i dette tilfellet var åpenbar og at du som kunde burde ha forstått at det i dette tilfellet var snakk om feilprising av produktet.

Datakjeden beklager det intruffne i denne saken og vil straks rette feilen som har oppstått.

 

Hilsen Datakjeden Webshop

 

Bestilte engagn en DVB-T kort hos dem til 19,- noen timer etterpå lå den til 800,- men jeg fikk den til 19,- derfor hadde jeg et lite håp om å gjøre en deal nå, men det gikk ikke.

Lenke til kommentar
Bestilte engagn en DVB-T kort hos dem til 19,- noen timer etterpå lå den til 800,- men jeg fikk den til 19,- derfor hadde jeg et lite håp om å gjøre en deal nå, men det gikk ikke.

 

Betydelig større tap på et HD5970 til 2k enn et DVB-T kort til 19.. Det er og mulig at du var eneste som bestilte den gangen, da kan de la det gå. Nå er det jo tydelig at det er mange som har prøvd seg..

Lenke til kommentar

Copy paster innlegget mitt fra en annen post da jeg er missfornøyd med responsen:

 

Noen som har sett en test som tester 4870x2 + 4870 CF først og fremst mot 5970 men haddet også vært greit å sett noen tester mot 5870.

 

Prøver å rettferdigjøre et 5970 kjøp men så langt har jeg ikke klart og overbevise meg selv da jeg trolig ikke kommer til å merke store ytelse hoppet, måtte vært for å få med seg dx11. Noen som har noen tanker å dele rundt dette?.

 

Edit:

Men merker at juletider uten nytt skjermkort føles veldig trist ).

Lenke til kommentar
Når man først skal ha 3 skjermer, er ikke det bedre å kjøpe med displayport støtte. Færreste av oss har 3 skjermer fra før av, og da er det bedre å investere litt. Har lyst på 3x24", men lommeboka mi er ikke så glad i det. Særlig med en kone som ikke er så glad i dilldall

 

 

Noen av oss har allerede 26" + 2x24" ;)

Håper at det kommer en fungerende løsning....

 

 

Snabelen

Lenke til kommentar
Hei

 

Er rimelig ny i "pc verden". Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt 5870 kortet raskest mulig? Forstår det som om de fleste er utsolgt..

skjermkort bør du nok ikke kjøpe i utlandet. jeg har kjøpt 3 skjermkort løst gjennom min "karriere". 2 av de har blitt erstattet med nye kort. senest i dag fikk jeg erstatnings kort fra komplett (HD 5770)

 

Men anyways. komplett skrev ikke noe i mailen om de 150 kronene det kostet å sende kortet. jeg får vel tilbake dette...?

Lenke til kommentar
Hei

 

Er rimelig ny i "pc verden". Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt 5870 kortet raskest mulig? Forstår det som om de fleste er utsolgt..

skjermkort bør du nok ikke kjøpe i utlandet. jeg har kjøpt 3 skjermkort løst gjennom min "karriere". 2 av de har blitt erstattet med nye kort. senest i dag fikk jeg erstatnings kort fra komplett (HD 5770)

 

Men anyways. komplett skrev ikke noe i mailen om de 150 kronene det kostet å sende kortet. jeg får vel tilbake dette...?

 

du må sende kopi av kvitering for sending til komplett for å få refundert frakt er ikke noen automatikk i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...