Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Ikke noe problem å drepe skjermkort, bare kjør FAH på dem med 80-90c temp 24/7 over litt tid. Det er mye dårlige kondensatorer osv. på slikt. Først begynner de å plystre en del uker eller måneder, så kommer artifacts og andre feil.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker egentlig kort som feiler :)

Feil.

Nytt kort! :D

Feil på nytt?

Nytt kort! :D

Feil.. en tredje gang?

Weeee Penga tilbake, kjøpe mer moderne kort for samme pris. :thumbs:

Ellers så har de det ikke på lager en av de 2 første gangene, og får pengene tilbake med en gang

Når det kommer til GPUs: Fail = Win

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar

jeg tok også sjansen og kjøpte ett kort, dog fra pckiosken fordi datakjeden og multicom ikke ville selge kortet til meg idet jeg trykket på linken (etter å surfet og lest mye, finally gjort valget og skulle til å kjøpe, så hadde de tatt bort produktet). men pckiosken har fortsatt produktet til salgs. :) skulle gjerne kjøpt flere og videresolgt, men har ikke tid.

Endret av WheelMan
Kjøp og salg er for bruktmarkedet
Lenke til kommentar

er det leveranse problemer på 5770 kortene? ser de er utsolgt nesten overalt. komplett får inn 20-30 xfx kort i uka som har blitt revet bort med en gang.. på tirsdag er det 2 uker siden jeg startet opp pcen min med defekt hd 5770 kort, og komplett har ikke engang tatt det opp av pakka og begynt å teste det. De fikk det av meg på tirsdag.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...