wiak Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) "I think tomorrow might be a fine day to release Catalyst 9.11 about 1 hour ago from Seesmic" CatalystMaker Terry Makedon http://twitter.com/CatalystMaker/status/5771689786 Endret 16. november 2009 av wiak Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Skal sette sammen pc fra netshop nå. Hvilket av 5870 får de inn på lager først? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Skal sette sammen pc fra netshop nå. Hvilket av 5870 får de inn på lager først? Det er det innen som vet så skjønner ikke hvorfor du spør et så åpenlyst spm her Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hehe, ser den Har bare veldig lyst på data snart Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Gjett hva disse passer til: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Skal sette sammen pc fra netshop nå. Hvilket av 5870 får de inn på lager først? Hva skjer med å stille et spørsmål som åpenbart ingen vet? Når ikkje Netshop vet engang (ubekreftet dato?), da bør det ringe en bjelle :!: Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tipper de passer til 6800GT 256MB edition! 5870 vil jeg tro Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) minhund: 4870:P neida, er 5870 blokker fra EK det der. Azetal-utgaven er det vel. TMWH: vi svarer samtidig her:P Endret 16. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 De skal på 5870 ja @Amanita Muscaria Stemmer er EK Nikkel/Acetal ja. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 må si jeg ble "skuffet" over HD5770 kortet mitt fra xfx. grunnen til anførselstegn er fordi jeg ikke helt vet om jeg er skuffet eller ei. kortet genererer fantastisk grafikk, men mitt var selvsagt defekt og pcen hang seg hvert 5. minutt slik at det nå er blitt sendt tilbake. jeg er uten Cod MW2 frem til nytt kort kommer fra komplett. - så da gjenstår det å se................ vil komplett gi meg nytt kort eller kommer de og mener jeg har ødelagt det selv? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) ATi Catalyst 9.12 beta (8.663.1) vista/win7 :mrgreen: "Hemlock/Shift driver" Da blir det å teste NFS shift igjen. Dog det gikk hakkefritt fra før også da *Laster ned* Endret 16. november 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 - så da gjenstår det å se................ vil komplett gi meg nytt kort eller kommer de og mener jeg har ødelagt det selv? Har du? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 må si jeg ble "skuffet" over HD5770 kortet mitt fra xfx. grunnen til anførselstegn er fordi jeg ikke helt vet om jeg er skuffet eller ei. kortet genererer fantastisk grafikk, men mitt var selvsagt defekt og pcen hang seg hvert 5. minutt slik at det nå er blitt sendt tilbake. jeg er uten Cod MW2 frem til nytt kort kommer fra komplett. - så da gjenstår det å se................ vil komplett gi meg nytt kort eller kommer de og mener jeg har ødelagt det selv? Hvorfor skal de mene det? Skjer at kort kommer defekt. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Bare et kjapt spm; Når jeg laster ned den nyeste driveren til skjermkortet mitt som er Radeon HD 5850, må jeg avinstallere den forrige driveren før jeg installerer den nye? Legger til et vedlegg som viser listen over programmer jeg har på pcen. Er det bare å avinstallere ATI catalyst install manager? Endret 16. november 2009 av fpsplayer Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 driversweeper etter uninstall av skjermkortdriver Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Og helst under Safe Mode. Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 noen som vet om netshop får inn denne uken? vurderer å kjøpe nytt kort http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=134786 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) - så da gjenstår det å se................ vil komplett gi meg nytt kort eller kommer de og mener jeg har ødelagt det selv? Har du? hehe. nei. håper vel ikke det.. bør vel tåle utavposensetterettihovedkortet prosessen;) må si jeg ble "skuffet" over HD5770 kortet mitt fra xfx. grunnen til anførselstegn er fordi jeg ikke helt vet om jeg er skuffet eller ei. kortet genererer fantastisk grafikk, men mitt var selvsagt defekt og pcen hang seg hvert 5. minutt slik at det nå er blitt sendt tilbake. jeg er uten Cod MW2 frem til nytt kort kommer fra komplett. - så da gjenstår det å se................ vil komplett gi meg nytt kort eller kommer de og mener jeg har ødelagt det selv? Hvorfor skal de mene det? Skjer at kort kommer defekt. Skjermkort kommer selvsagt ofte defekt, dette er mitt 2. defekte skjermkort. fikk like noia forige gang når jeg sendte inn det gamle og. kortet var 2 år gammelt men fikk fortsatt igjen pengene fra komplett, så regner vel med at de gir meg samme service denne gangen men! ser de har fått inn xfx kortet mitt på lager hos komplett igjen nå, så med litt kjapp behandling får jeg vel kanskje nytt hd5770 i løpet av uka OG 1 ting til!! jeg plugget i det gamle skjermkortet, og har plugget litt frem og tilbake med det nye før jeg sendte det inn, derfor også frem og tilbake med drivere. når jeg nå startet opp pcen etter å ha pakket ned det nye så får jeg bare opp at windows failed to load! jeg kommer inn i safe mode, og kortet fungerer i den gamle pcen. med det nye kortet loadet den nye pcen riktig.. Endret 16. november 2009 av Jens viking Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Skal sette sammen pc fra netshop nå. Hvilket av 5870 får de inn på lager først? Hva skjer med å stille et spørsmål som åpenbart ingen vet? Når ikkje Netshop vet engang (ubekreftet dato?), da bør det ringe en bjelle :!: Silentspy: Kødder du nå eller? noen som vet om netshop får inn denne uken? vurderer å kjøpe nytt kort http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=134786 Endret 16. november 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå