Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Må si jeg er irritert på dell nå :nei:

Først så krever de 1220,- dette gidder jeg ikke tenkte jeg så snakket med en annen der som snakket svensk og var en dame, tenkte nå får jeg tilbud med rett pris, men nei da det tilbudet kom aldri, sikkert fordi jeg hadde et åpent tilbud på samme gjennstand fra før av.

Så ringte jeg dem igjen igår, snakker med snorre lahti, jeg klagde på at det var flere andre som hadde fått dette tilbudet til ca. 560,- inkl frakt og moms og jo da han var enig med meg det var litt dyrt med 1220,- for et adapter så han skulle skjekke opp om prisen stemte og ringe meg igjen idag, det gjorde han og da kunne han bekrefte at prisen stemte, jeg ville ikke få den for noe billigere enn 1220,- .......

Han mente at de andre måtte hatt blitt feilprisen, men så mange kan da ikke ha blitt feilpriset, det er jo min som er feipriset :angry:

 

Så om noen skal ringe inn å bestille så be om å få en annen selger om du ender opp med en som heter snorre om dere ikke vil betale 1220,- ........

 

 

Noen andre som hadde gidet å ringt inn får å bestille et for meg til vanlig pris ?

Kan forhåndsbetale så lenge de er en av de vanlige folka her inne .....

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt skeptisk nå disse adapterene ikkje viser seg å fungere perfekt. Skulle gjerne visst at den adapteren jeg eventuellt kjøper er feilfri for problemer :)

Er litt usikker på hvorfor den blinker av og til, den gjør det kun i Windows. Har kjørt et par runder Vantage og da er det ikke antydning blinking.

Lenke til kommentar
Ingen som vet om en nettbutikk som har 5870 på lager? Eventuelt nå de begynner å få de inn igjen?

 

Du kan kjøpe mine for BLODPRIS :!:

lurer på hvor mye 1 liter blo koster jeg :p

vis du vil ha den for blod pris haha

 

wohoo får AMD Phenom II 965 125W, Gigabyte 790FX UD5P og 4GB 1600mhz DDR3 neste uke :D

Endret av wiak
Lenke til kommentar
Ingen som vet om en nettbutikk som har 5870 på lager? Eventuelt nå de begynner å få de inn igjen?

 

Du kan kjøpe mine for BLODPRIS :!:

lurer på hvor mye 1 liter blo koster jeg :p

vis du vil ha den for blod pris haha

 

wohoo får AMD Phenom II 965 125W, Gigabyte 790FX UD5P og 4GB 1600mhz DDR3 neste uke :D

 

Jeg har også AMD Phenom II X4 965 og 4GB 1600 MHz DDR3 :thumbup:

Planer om å overklokke cpu'en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...