Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nizzen, Hun jeg snakka om som hadde 9800GTX, hun hadde vist 9800GT. Hvordan tror du den vil passe med 5870 som PhysX kort? Vist den har det da. Altså, om det er verdt å bytte den mot mitt gammle 4850.

 

Regner med at du har lest at jeg har 8800gt. Tror du 9800gt vil fungere som PhysX da? Hvis du ikkje vet svaret er det ikkje håp for deg :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Du spurte om bare 8800 kunne brukes:P

Det han vil frem til er at 9800 kan brukes....

Men jo nyere serie jo bedre sånn sett.

Jeg svarte deg jeg:)

Han bruker 8800gt, og det han mente var at hvis man ikke forstår da at 9800 gt kan også brukes så er det ikke håp :tease:

 

Usj! Sånn han mente det ja.. Jeg trodde det var motsatt :ermm: Jaja, da fikk vi klarert opp det og litt høyere postcount :roll:

Lenke til kommentar
Nizzen, Hun jeg snakka om som hadde 9800GTX, hun hadde vist 9800GT. Hvordan tror du den vil passe med 5870 som PhysX kort? Vist den har det da. Altså, om det er verdt å bytte den mot mitt gammle 4850.

 

Regner med at du har lest at jeg har 8800gt. Tror du 9800gt vil fungere som PhysX da? Hvis du ikkje vet svaret er det ikkje håp for deg :p

jojo, jeg trodde kanskje det var bare visse modeller som hadde PhysX, for ser at det ikke står på beskrivelsen på mange. Men uansett, hun sa feil, det VAR GTX hun hadde. :p Skal se om jeg får bytta/kjøpe den av henne. ^^

Får håpe det blir plass i det lille, trange kabinette mitt. :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...