Mydog Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 PowerColor HD5850 1 895,-XFX HD 5850 2 195,- Når det er 300,- forskjell på samme kortet med forskjellig merke - da er det vel ikke helt samme kvalitet på PowerColor som på XFX? Bundle og garanti er vel antaglivis forskjellen. Ser at Asus sitt kommer med Dirt 2 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hm, dette Dell DP til DVI adapter greiene. Klarer ikke få det til å virke jeg Får bilde på 24" skjermen, men det bare flimrer av og på konstant. Kobla til tv'en via hdmi kabel og en dvi overgang. Får ikke bilde på tv overhode. Må man ha noen drivere til denne greia eller noe? Legger ved et bilde av adapteret også, da det fantes dårlig med det på nett. Endret 5. november 2009 av MiRaCL Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er riktig adapter det, BIZLINK .... Men er 90% sikker på at alle skjermene må ha samme oppløsning for å lage en gruppe ut av det ... Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hm, dette Dell DP til DVI adapter greiene. Klarer ikke få det til å virke jegFår bilde på 24" skjermen, men det bare flimrer av og på konstant. Kobla til tv'en via hdmi kabel og en dvi overgang. Får ikke bilde på tv overhode. Må man ha noen drivere til denne greia eller noe? Legger ved et bilde av adapteret også, da det fantes dårlig med det på nett. Har sjølv tre stk Samsung 22" med lik oppløsning og der var det kun plug and play. Adapteren er ihvertfall korrekt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=238312 og Futuremark lager noe som mange her har ventet på: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=238301 Endret 5. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Er riktig adapter det, BIZLINK .... Men er 90% sikker på at alle skjermene må ha samme oppløsning for å lage en gruppe ut av det ... Ergo ville det ikke virket for meg som skulle kjørt 2x19" og 1x24". Hele denne EyeFinity saken begynner å vise sine opplagte svakheter som burde vært godt informert om fra AMD/ATI ift. DVI skjermer som de aller fleste i dag har. NB! Mao. ser jeg meg nødt til å bruke angrerettfristen på mitt HD5770 som kun ble kjøpt inn for dette formålet. Iom. at jeg ikke har fått henten det i hentebua ennå så blir det bare å hente en USB minnepenn og en liten annen dings og si "send dette skjermkortet tilbake". Jaja. Endret 5. november 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
wiak Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 http://www.brightsideofnews.com/news/2009/...d.aspx?pageid=0 cage fight mellom AMD, Eidos og NVIDIA og ja NVIDIA brukte standard AA kode i batman men bare la til en liten bit kode som sa "vis du er ATI, NEI du får ikke AA i dette spillet" Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Litt off topic men, leste dette på fudzilla ATI’s next generation is 28nm Written by Fuad Abazovic Thursday, 05 November 2009 16:40 Will skip 32nm It looks like ATI’s next generation graphics that could hopefully appear in late 2010 will be developed in the 28nm process. This might be the first chip developed for both TSMC and Globalfoundries. Globalfoundries hopes to have its 28nm bulk process ready in late 2010, probably in Q4, and ATI will probably be one of the first customers. If ATI plays it safe it will develop the chip for both TSMC and Globalfoundries and will benchmark which of the two gets the job done better. AMD is yet to announce that it will officially do its GPUs in Dresden bulk part of factory, but this is something that won’t surprise many people. Just remember that TSMC’s yields with 40nm are not great and considering that this silicon is in the majority of ATi and Nvidia chips, especially new designs, an alternative for the next generation becomes more likely. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Høres bra ut det der, da. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nei, nå går jeg snart lei av datoflyttingen på lagerstatus!!!! Har også lovet vekk mitt HD 4870 denne helgen, men det gjorde jeg for 2 uker siden da jeg bestillte HD 5870. Og enda har det ikke blitt sendt... eneste jeg har er 6600gt å putte inn som reservekort! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kjøp fra digital impuls. Bedre å betale en hundrelapp mer enn all denne sytingen. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg venter på å få tilbake pengene fra amentio.no før jeg bestiller fra digitalimpuls. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg tenker generelt. Legg heller en hundrelapp mer i kjøpet fra noen som har det på lager enn å være så besatt på å spare småtteri og så måtte møte masse frustrasjon fordi man har unngått å forstå det alle klager over hele tiden. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hm, har ikke prøvd å lage en gruppe av de 3 skjermene jeg har. Har kun prøvd extended desktop med 2x 24", men får det ikke til å virke igjennom adapteret. Er forøvrig mange andre som har samme problem, så litt usikker på hvorfor dette skjer. Er som skjermen mister kontakt med grafik kort støtt eller faller ut. Igår så fikk jeg ikke bilde overhode igjennom adapteret. Så mest sannsynligvis et sync issue. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg tenker generelt. Legg heller en hundrelapp mer i kjøpet fra noen som har det på lager enn å være så besatt på å spare småtteri og så måtte møte masse frustrasjon fordi man har unngått å forstå det alle klager over hele tiden. Ja, det er jeg helt enig i. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Et lite tips for dem som skal ha 5870 (og ikke har noe imot å vente til det kommer på lager). Ser hos Amentio at Powercolor 5870 akkurat nå koster 2122,-. Jeg regner egentlig med at det er feilpriset, men hvem vet. Jeg fikk mine Sapphire kort til leverandør-pris som var rett over 2000,-, så 2122,- er ikke helt usannsynlig... Lenke til kommentar
larsere Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Et lite tips for dem som skal ha 5870 (og ikke har noe imot å vente til det kommer på lager). Ser hos Amentio at Powercolor 5870 akkurat nå koster 2122,-. Jeg regner egentlig med at det er feilpriset, men hvem vet. Jeg fikk mine Sapphire kort til leverandør-pris som var rett over 2000,-, så 2122,- er ikke helt usannsynlig... Jøss det var billig, men får man den for den prisen hvis man bestiller nå og det er feilprisa ? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jøss det var billig, men får man den for den prisen hvis man bestiller nå og det er feilprisa ? Sannsynligvis ikke. Spørs hvor mange som har bestilt, og om de vil være "grei", kanskje... Jeg tipper det egentlig er skrivefeil, det er egentlig 5850 kortet. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er prisen på HD 5850, ja. Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg har bestilt sapphire radeon hd 5870 fra netshop. Noen som vet om de kortene de får inn nå er vapor-x? Endret 6. november 2009 av Mazatuslasagne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå