Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Det kan jeg jo, men ikke mange spill der ute som støtter PhysX. Da tror jeg benytter meg av tilbudet som Komplett.no har på HD Radeon 5770 denne uken. For øvrig har HIS-utgaven Dirt 2 med i bundelen. :)

 

Edit: Er det noe forskjell på skjermkortdriverne man finner på support.amd.com og game.amd.com? Utgivelsesdatoen på driverne er forskjellig.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen HD5770 i Norge kommer med Dirt 2 bundelen, disse har en annen SKU.

 

Nizzen:

Glimrende Guide du linket til :) Jeg har et 8800GT liggende og dette ga meg lyst til å kjøre samme oppsett som deg. Jeg har akkurat kjøpt HD5770 for å kjøre 3 skjermer på kontoret og vurderer nå 3x24" på høykant hjemme.

 

Ser for meg at det ikke er rett frem å oppgradere driverne til skjermkortene, men pytt hell.

 

PS!

Nesten synd at du ikke kjører TriFire + Physx med det hovedkortet der :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det går fint The Ghost, ingen snylting der. Jeg leste om Miracl sin sak som ble postet rett etter jeg hadde bestilt gjennom deg (som også var årsaken til at jeg ikke informerte deg om saken), men man står for det man gjør og jeg opprettholdt den bestillingen jeg hadde.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tester adapteret nå. Får det ikke til å virke som det skal.

Koble til o.s.v, men fikk bare valgt 1600x1200.

Tok så å disablet skjermen som var koblet på adapteret.

 

Når jeg enabler skjermen igjen, så får jeg valgt 1920x1200 og skjermet får den oppløsningen som extended display. Men bilde forsvinner av og på hele tiden.

Virker som sync issues eller noe

 

Så er noe rart her.. Skal teste mer senere med tv'en.

 

Edit: Må lære meg norsk :p

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Hmm, det er samme adapteret som vi får. Håper du finner ut av det da dette adapteret omtrent koster meg det samme som HD 5770 kostet meg.

 

Nå skal ikke jeg kjøre mer enn 1280x1024 på to av de tre skjermene, men tanken var at hovedskjermen på 1920x1200 skal stå på denne og senere var tanken å bruke adapteret med 3x24".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...