Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hepp,

 

Hvordan er status på de billigste kortene som støtter bitstreaming nå? 56x0? 55x0?

Hva blir minimumskravet til film på hjemmekinoanlegget?

 

Er på utkikk etter en billig, men bra løsning til HTPC-en, men ser med gru på å jobbe meg igjennom 106 sider... Jeg er klar over at alt jeg lurer på står i tråden et sted, men søkefunksjonen gav meg lite hjelp. Fint om dere kan hjelpe meg litt.

Lenke til kommentar
Informasjon om hvordan å få bestillt Dell DP to DVI adapter i norge følger under:

 

Ring dell reservedelelagret på nr 23162303 og tast inn linjenr 6333.

 

Når du får snakke med en der, oppgi reservedelnr: XT 625

 

Dette er samme produkt som som det på følgende link:

http://accessories.us.dell.com/sna/product...mp;sku=330-5521

 

(dette er bekreftet av dell)

 

Bestilling gjøres pr telefon og man kan betale med visa kort.

 

Total kost(for meg ihvertfall) 564.60.- dette er ink frakt o.s.v.

 

Antatt levering er den 18.11.2009(tar litt tid da de må få adapteret fra utlandet o.s.v)

 

Da er det bare å bestille for de som trenger :thumbup:

 

- Om mulig, legge denne forklaringen på første siden, så man har en liten mini guide der?

 

Damn, hvorfor har ingen sagt noe om dette til meg ?

 

Ja ja, jeg får det til ca. samme pris selv og muligens litt før deg :p

Lenke til kommentar

Har sjølv kost meg i helgen med Test Drive Unlimited på 5040x1050, samt Logitech GT25 ratt&pedaler. Det er vanvittig artig å berre frese rundt på øya når opplevelsen blir så stor, berre finn ein plass på motsatt side av øya på GPSen, og rase avgårde i høyeste tempo... Siden TDU er såpass snill med sjølv gamle systemer går det ekstremt glatt på min maskin (i920, 6gb, ati 5870 - ingen klokking).

 

For øvrig har eg også prøvd Morrowind, med MGE (morrowind graphic extender) og Mw fps-optimizer i bruk. Med pluginsene Tamriel Rebuilt Morrowind province map 1 og 2 i bruk blir det eit vanvittig herleg landskap i ekstrem widescreen. Distant land var det mange som ønsket seg når MW kom i 2002...

 

Ellers er L4D gøy i widescreen, ARMA2 kan bli gøy når crossfire+eyefinity går i orden og eg dermed skaffer meg eit ekstra kort, mens Crysis ble veldig strekt i sidene. Greit nok at de to ekstraskjermene kun er for sidesynets del, men Crysis var ingen suksess.

Lenke til kommentar

Synd det der Ghost, men ikke noe nytt at Dell er treige med ordrer.

 

Betalte 200kr for å få min "gratis" Windows 7 oppgradering sent, den er enda ikke sendt. Dette ble gjort den 22/10.

 

Brev fra posten: 30kr

Arbeidstimen til dell: 130kr

 

Så går med på de 200kronene. Men den arbeidstimen begynner å bli lang syns eg.

 

Unnskyld for OT.

Lenke til kommentar

Supercomputer?

 

Asus p6t7 Supercomputer + 5870 crossfire + Areca 1680ix sas controller + 8800gt til physX :mrgreen:

 

Nå er det bare å få til physX patchen slik at jeg kan bruke physX med ATI.

 

post-42975-1257182617_thumb.jpg

 

 

Ganske kjekt med Supercomputer kortet, fordi jeg kan velge mellom ganske bra oppsett måter grunnen nok pci-e x16 porter.

 

4x5870, eller 3stk 5870 + nVidia kort til fysikk, eller 2stk 5870 + Raidkontroller + fysikk. Eller kanskje 2 stk 5870 + 2 raidkontrollere eller 3 :D

Lenke til kommentar

Kult, Nizzen.

 

Det sagt; hva mener dere om en oppgradering fra 8800 GT til Radeon HD 5770?

 

8800 GT blir fort varm her i PC-en, og ønsker dermed et kort som ikke utvikler så mye varme, strømgjerrig og til en god pris. For meg virker det som at HD Radeon 5770 blir litt undervurdert, det er et mellomklassekort, ikke ment for den hardbarkete gameren, HDCP-vennlig - men i tester så sparker den relativt godt i fra seg. Dessuten er 8800 GT en sann plage når den blir varm (etter mitt syn, har kabinettet god luftgjennomstrømming).

Lenke til kommentar

8800gt eier ikkje så veldig i vantage, men det hjelper ca 1500 poeng iallefall :p

 

5870 crossfire @ stock + nVidia 8800gt @ stock til physX

 

post-42975-1257193792_thumb.png

 

Kult, Nizzen.

 

Det sagt; hva mener dere om en oppgradering fra 8800 GT til Radeon HD 5770?

 

8800 GT blir fort varm her i PC-en, og ønsker dermed et kort som ikke utvikler så mye varme, strømgjerrig og til en god pris. For meg virker det som at HD Radeon 5770 blir litt undervurdert, det er et mellomklassekort, ikke ment for den hardbarkete gameren, HDCP-vennlig - men i tester så sparker den relativt godt i fra seg. Dessuten er 8800 GT en sann plage når den blir varm (etter mitt syn, har kabinettet god luftgjennomstrømming).

 

 

Kjøp 5770 og bruk 8800gt til fysikk sånn som meg :D

 

----------

 

Neste prosjekt blir vel 5870 crossfire + 8800gt sli til fysikk :hmm:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...