Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, 11% framdrop x58 vs p55 på crysis, spørsmålet blir jo om dette kun har med 8x8 vs 16x16, eller om cpu faktisk spiller inn en god del, hans andre benchmark tyder ikke på det. Nissen med 18% og brollock med 11% framedrop i crysis, tyder på at iallefall i chrysis så er 8x8 bottelneck, for 5870. Og begge resultater her strider mot den "ubetydlige" forskjellen det skulle være mellom x58 og p55 pga dette, ifølge toms.

Lenke til kommentar
men MSI afterburner er kun for MSI produkter? Funker ikke på Asus kortet?

 

 

det funker med powercolor her.

 

lekte meg litt med 5770, klokke rett opp i 950mhz uten og tukle med volt. prøvde undervolting også, da uten og finne bunnen. men peak watt falt fra 170w til 159W, og samme ytelse, så ca 10% mindre power :)

Lenke til kommentar

With 2-way SLI or Crossfire you can link x16 on the two ports thanks to the NF200 silicon, but you'll revert to x8 PCIe lanes available in a 3-way configuration.

 

Det gjelder på Evga P55 Classified.

Men det betyr også som du sier at hvis ikke man bruker nf200 så har man litt mindre lanes ja.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
men MSI afterburner er kun for MSI produkter? Funker ikke på Asus kortet?

 

 

det funker med powercolor her.

 

lekte meg litt med 5770, klokke rett opp i 950mhz uten og tukle med volt. prøvde undervolting også, da uten og finne bunnen. men peak watt falt fra 170w til 159W, og samme ytelse, så ca 10% mindre power :)

Nice! ;D Virker som HD5xxx serien er overklokkevennlige? Gleder meg til HD 5870 havner i kassa ass :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...