Merk. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vurderer å kjøpe MGS4 uten å ha spilt noen av de tidligere spillene, og har ingen planer om det heller. Jeg er klar over at storyen er meget kompleks og når dette er et av spillets sterkeste sider vil jeg selvfølgelig ha glede av det. Finnes det da noen nettsteder hvor jeg kan lese om det som skjedde i MGS 1-3, så jeg er klar for nummer 4? Takk for svar Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 fins det ikke metal gear database på playstation store? Lenke til kommentar
Agg Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Se MGS retrospectivene hos Gametrailers. Selv om det strengt tatt blir som å se den siste episoden av en serie etter å ha fått fortalt av andre hvordan historien tidligere i serien er... Endret 1. januar 2009 av Agg Lenke til kommentar
mESA Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er uansett bedre enn ingenting. Hvis han ikke har tilgang til PS2 og de andre spillene Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Vel... jeg har en PS2 liggende, og dessuten tilgang til MGS3 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Spill gjennom forgjengerene and live! That's all I can tell you ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå