Robocoop Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kraftige prostester som vi kan se, men har noen mer skyld enn andre? Man var jo med på oppturen - også folk flest. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Voldelige bøller. Det der har ingenting med ytringfrihet å gjøre. Det er pøbelskap. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jepp. Jeg bor på Island og den lille gruppen som gjør slike handlinger vet ikke hva de driver med. Ødelegger en diskusjon, en helt vanlig demokratisk diskusjon for å skape vrede og sinne hos folket men det var få eller ingen som synes det var en god måte å gjøre det på. Det var også noen som kastet murstein på en av tv-reporterne, noe som er grunnen til håndgemengen som brøt ut og som er på youtube videoen ovenfor Endret 2. januar 2009 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvem er disse folka egentlig? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ut fra videoopptakene ser de ikke helt ut som 'typiske blitzere'. De ser mer ut som 'folk flest'. Men man bruker ikke vold for å underbygge politiske standpunkt, det er ikke akseptabelt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ut fra videoopptakene ser de ikke helt ut som 'typiske blitzere'. De ser mer ut som 'folk flest'. Vil karakterisere blitzere etter deres felles lavpanne-mentalitet, ikke etter kostymevalg. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvem er disse folka egentlig? virker som det er casuals. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ser ut som idioter, en relativt vidspredende gruppe som man finner representanter fra i alle sosiale lag og politiske ideologier. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jo, idioter finner man så visst over alt. Både i termens bruk om en mental tilstand, men også i termens tradisjonelle og noe mer folkelige bruk. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jepp. Jeg bor på IslandHvor bor du hen da? Selfoss her.EDIT: Sjekka profilen. Var som jeg regna med, Reykjavik ^^. Er naa vid enighet her at flesteparten der ikke hadde peiling paa hva de demonstrerte mot og bare ville drive med jævelskap. Endret 28. januar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå