Gå til innhold

Trenger help med hår


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har krøller og håret mitt er som en pute? x)

 

Siden jeg har krøller så bruker jeg rettetang men håret blir veldig slitt.. så vet dere om noe jeg kan bruke for at håret ikke skal bli så slitt? men likevell rett

 

Og når jeg da bruker gelwax for og fikse håret etter at jeg har rettet det, så står håret oppe i 10 sekunder også bare går det rett ned igjen vet dere hvorfor?

 

Vet dere om noe jeg kan gjøre for og fikse på probleme mine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes en hårspray man påfører før man retter håret som gjør at håret tåler varmen. Det er veldig viktig å bruke det om man vil slippe å få slitt hår.

 

Man får kjøpt dette på frisørsalonger ihvertfall, og koster rundt det sammme som en hårspray tror jeg.

 

Ang det at håret ikke står har det nok noe med at voksen er for slapp.

 

Kjøp en sterkere voks. Jeg anbefaler selv Renati Rock Hard for dette. Den gir deg bra hold hele dagen, og er bedre for håret/hodebunnen enn vanlige "billig voks". Om du er ute etter en litt "svakere" variant funker renati sin strong hold bedre.

 

Hvis du er ute etter en billig voks som gir bra hold så har også Got 2 B en model som heter spiking cement eller glue som gir sykt hold. Men denne anbefales ikke fordi den er umulig å få ut av håret i motsetning til renati og den er dårlig for håret regner jeg meg.

Endret av snaffle
Lenke til kommentar
oi, hvor kjøpte du det? :p

 

dt var en vennine som kjøpte den for meg. regner med at den kan kjøpes på Toni&Guy frisørsalonger, siden det er dems eget merke :)

"blåbær" mitt innlegg du svarte på ? .. isåfall, jeg kjøpte det ikke i marokko. Tull kan du skrive et annet sted

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...