MKF Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Pcen frøy på nytt i dag kl. 7:35. Sjekket event vieweren etterpå, men fann ingen errormedligner. Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Pcen frøy på nytt i dag kl. 7:35. Sjekket event vieweren etterpå, men fann ingen errormedligner. Kunne du ha sjekket "C:\WINDOWS\Minidump" etter .dmp fil fra sist crash ? Eventuelt lagt den opp her som vedlegg ? Lenke til kommentar
MKF Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Fann ingen mappe med namnet minidump i D:\WINDOWS. Har skrudd på visning av skjulte filer og mapper og eg sjekket på "startup and recovery" at "Write an Event to the system log" var skrudd på. Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis du går høyreklikker "My computer" og velger "properties". Går på tabben som heter "Advanced" og velger "Settings" på "Startup & Recovery", stemmer det overens med bilde under ? Lenke til kommentar
MKF Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Joda, det ser ut som det er det samme. Lenke til kommentar
aseem Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har opplevd det samme selv. Akkurat samme symptomer. CPU vifta var så full av støv at den ikke gikk rundt. Når CPU'en blir for varm, så stopper den helt ser det ut til. Ingen advarsel, ingen ting. Sjekk at både CPU og NB vifta sitter godt nede på kretsene, og at de begge roterer. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Prøv å overføre en stor fil fra c: til d: f.eks, prøv en og en om gangen.. Hos meg var det at ene hddn frøys, uten errormeldinger eller noe Lenke til kommentar
MKF Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Cpuen ligger på ca. 45 C, så eg tviler på at problemet er varmerelatert. Lenke til kommentar
MKF Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Flytta filer frå c: til d: og omvendt, men ingenting skjedde. Endret 4. februar 2009 av MKF Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Flytta filer frå c: til d: og omvendt, det skjedde ingenting. Jeg hadde et lignene problem. Det var norman securytsuite som var problemet her, er det lenge siden problemt oppstod? kan det være et program`? Lenke til kommentar
MKF Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Det er ei stund sidan problemet oppstod, det er lite sansyneleg at problemet skyldes eit program sidan eg har formatert harddisken fleire gonger. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er ei stund sidan problemet oppstod, det er lite sansyneleg at problemet skyldes eit program sidan eg har formatert harddisken fleire gonger. ER problemet borte? Lenke til kommentar
MKF Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Nei, Pcen har framleis det same problemet. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nei, Pcen har framleis det same problemet. Så rart Lenke til kommentar
MKF Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Problemet er sansynlegvis vekke. Instalerte RAM av eit anna merke (OCZ), har ikkje opplevd problemet sidan. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Problemet er sansynlegvis vekke. Instalerte RAM av eit anna merke (OCZ), har ikkje opplevd problemet sidan. Så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå