Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 og Tiscali ADSL.


Anbefalte innlegg

Noen som har tele2 adsl og er fornøyd med det?

Ser at de leverer bra båndbredde etter hva dem selger, og har bra båndbredde etter prisen ifølge it-avisen sin siste bredbåndsmåling i mars.

 

Er folket her som har tiscali adsl fornøyd med det?

Jeg har tiscali isdn maxi surfer nå og er jevli frustrert over peeringen tiscali har nå, som fører til at jeg har 80-160ms til de fleste isp'er i norge. De eneste jeg har lagt merke til at jeg får bra ping mot er uninet og tiscali selv. Er det like ille for dem som har tiscali adsl?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har tele2 adsl og er fornøyd med det?

Ser at de leverer bra båndbredde etter hva dem selger, og har bra båndbredde etter prisen ifølge it-avisen sin siste bredbåndsmåling i mars.

 

Er folket her som har tiscali adsl fornøyd med det?

Jeg har tiscali isdn maxi surfer nå og er jevli frustrert over peeringen tiscali har nå, som fører til at jeg har 80-160ms til de fleste isp'er i norge. De eneste jeg har lagt merke til at jeg får bra ping mot er uninet og tiscali selv. Er det like ille for dem som har tiscali adsl?

 

Jeg vil si at tiscali leverer absolutt ikke den båndbredden som jeg betaler for. har 1Mbit og får vel et eller annet sted mellom 300Kbit-700Kbit. Gidder ikke ringe til kundeservice å klage for da må jeg stå 40minutter i kø, og dem leser ikke mailene man sender til dem. Jeg ville helelr satset på Bluecom eller tele2.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at tiscali leverer absolutt ikke den båndbredden som jeg betaler for. har 1Mbit og får vel et eller annet sted mellom 300Kbit-700Kbit. Gidder ikke ringe til kundeservice å klage for da må jeg stå 40minutter i kø, og dem leser ikke mailene man sender til dem. Jeg ville helelr satset på Bluecom eller tele2.

Har du ikke fått mail om at de oppgraderer nettet? Hadde problemer med dårlig hastighet for litt siden, men nå er alt bra igjen...

 

"Vi har nå iverksatt oppgradering av vårt nett som medfører nesten en 4

dobling av kapasiteten.

For de kunder som har slitt med dårlig hastighet og høy ping beklager vi

dette.

Oppgraderingen skal være fullført innen ca 2 uker.

Med vennlig hilsen,

ADSL Avdelingen

Tiscali AS"

Lenke til kommentar

:roll:

Kan ikke skjønne at dette ikke har blitt opplyst tidligere. Den siste mnd så har jeg ikke hatt hastighet nok til og åpna startsiden engang. Har pratet med kundeservice opptil flere ganger og ikke blitt opplyst om dette. Nei, nå har jeg sendt oppsigelsen på mitt adsl abonnement skriftlig 2 ganger og ikke fått svar. (noen som er sjokkert over det). Har bl.a. sendt flere mailer de blir også kassert tenker jeg. Nå blir nok dette en sak for forbrukerrådet da jeg har kontaktet dem, så da får vi se om Tiscali i det minste kan gi meg ett svar.

 

Znoken :grumpy:

Lenke til kommentar

HALLO!! :o

 

Hvis du hadde vært aktiv i forumet så hadde du skjønt at

TISCALI suger skikklig!!

Utsagn som

-Snart så blir alt bra. LØGN

Farten er ok, men pingen til norske cs servere er elendig.

cs.vg.no = ping 100-120!!!

 

Kundeservice er ok, de er høflige når du først kommer igjennom.

Men de kan sjelden hjelpe deg.

 

Jeg har TISCALI selv. 10 mnd. igjen av bindingstiden! :grumpy:

Lenke til kommentar
HALLO!! :o  

 

Hvis du hadde vært aktiv i forumet så hadde du skjønt at  

TISCALI suger skikklig!!

Utsagn som

-Snart så blir alt bra. LØGN

Vel, alt har allerede blitt bra igjen hos meg. Dessuten varte problemet "bare" 2-3 uker, og ellers har Tiscali alltid gitt meg mer enn hastigheten jeg betaler for.

Lenke til kommentar
HALLO!! :o  

 

Hvis du hadde vært aktiv i forumet så hadde du skjønt at  

TISCALI suger skikklig!!

Utsagn som

-Snart så blir alt bra. LØGN

Farten er ok, men pingen til norske cs servere er elendig.  

cs.vg.no = ping 100-120!!!

 

Kundeservice er ok, de er høflige når du først kommer igjennom.

Men de kan sjelden hjelpe deg.  

 

Jeg har TISCALI selv. 10 mnd. igjen av bindingstiden! :grumpy:

 

Det har jo vært flere tråder om dette nedeover i seneste, som jeg også har skrevet endel i. Og jeg etterlyser fortsatt flere erfaringer fra folk som har pratet med kundeservice, hva de sier for noe om akkurat disse kundeservice problemene i seg selv ( hvis noen har sagt noe).

 

Som jeg har skrevet før, så synes jeg det veldig snodig det med at Tiscali ofte har tendensen til å ignorere henvendelser, og ikke har vett til å legge ut litt info på siden etc.

Men jeg altså usikker hva som EGENTLIG ligger i fenomenet. tankeløshet? kynisme? kollapset kapasitet? ...??

Lenke til kommentar

"Men jeg altså usikker hva som EGENTLIG ligger i fenomenet. tankeløshet? kynisme? kollapset kapasitet? ...??"

 

Som forbruker bryr jeg meg ikke om hvorfor leverandøren av produktet ikke klarer å levere produktet som jeg har betalt for!!

 

 

Nemo

Lenke til kommentar

Joda. Det er jeg forsåvidt enig i. Men når man akkurat vurderer hva man skal satse på; å fornye aboet eller skifte til en annen lev., så kan det være greit å få litt pekepinn eller et inntrykk av hva man kan forvente fremover.

 

Noe "galt" eller ikke fått det som jeg betaler for har ikke vært problemet hos meg.

Det går bare på dette med at alt mulig drøyer i forhold til det som først blir opplyst, og av og til drøyer veldig lenge. Og så at det da er så vanskelig å få rede på hva som er problemet. At mange blir sittende i uvisshet i lange tider uten at noen informerer.

Det er bare det for min del, ikke noe annet. Det blir ganske slitende hvis det kommer til å fortsette sånn mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...