Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer tidlig - noe som går over av seg selv?

Gjest Spruter'n

Anbefalte innlegg

Gjest Spruter'n

Hei forum folk. Vil bare starte med å si; Godt nyttår allesammen! :)

Rett etter jul så mistet jeg jomfrudommen min, første sammleie varte i 5 minutter (pluss, minus). Heldigvis klarte jeg en runde rett etterpå, bare bytte av kondom.

Hadde sex igjenn idag, og det varte ca like lenge, men klarte også 1 rett etterpå denne gangen også. Heldigvis, for hvis ikke så hadde ikke dama fått så mye ut av det :).

Så det jeg lurer på er; Er dette noe som vil "skjerpe" seg etterhvert? Har trossalt bare hatt sex 2 ganger. Isåfall, noen småting som kan hjelpe? Lenger forspill osv?

Jeg har bladd igjennom 36 sider i denne delen av forumet, for å se om jeg kunne finne svar, men dessverre. Fant kun tips til hvordan man holder lenger, da dette er ikke HELT det jeg ser etter!

Tusen takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Spruter'n

Stemmer, ejakulasjonen kommer litt tidlig. Det du sier er det vi har gjort til nå, kjører 2 runder. Men vil gjerne holde litt lenger første gangen, er ikke sikkert jeg klarer 2 runder hver gang :)

Lenke til kommentar

Det er helt normalt at man får fort orgasme de første gangene man har sex. Det er en tilvenningssak og en treningssak:) For å unngå tidlig sædavgang kan man gjøre ulike ting. Man kan holde igjen, eller man kan ta det litt rolig i blant mens økten pågår, ikke kjøre på hele tiden. Ta litt tid til å kose med hverandre/ta på hverandre mens dere har sex, det øker også tilliten mellom partene:) Øvelse gjør mester:)

Lenke til kommentar
Gjest Spruter'n

Hei igjenn!

Jeg og dama hadde sex igjenn idag, vi started med at hun var på topp. Her var alt fint, jeg kunne holdt på så lenge jeg orket. Men når vi byttet til misjonæren, så slet meg med å holde igjenn, og det tok ikke lang tid før jeg var ferdig.

Hva kan det komme av ?

Lenke til kommentar

Det at du kommer tidlig kan være en positiv ting også, for det viser jo også at du faktisk tenner på dama di:)

Hvis du akkurat har begynt med å ha sex er det bare øvelse som gjelder:) Ha masse sex, så mye dere klarer!;)

Lenke til kommentar
Hei igjenn!

Jeg og dama hadde sex igjenn idag, vi started med at hun var på topp. Her var alt fint, jeg kunne holdt på så lenge jeg orket. Men når vi byttet til misjonæren, så slet meg med å holde igjenn, og det tok ikke lang tid før jeg var ferdig.

Hva kan det komme av ?

Fordi vi får dårligere stimulering når kvinnfolket er oppå.

Lenke til kommentar
Hei igjenn!

Hva kan det komme av ?

Fordi vi får dårligere stimulering når kvinnfolket er oppå.

Kommer helt på hvordan jenta beveger seg:)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...