Gå til innhold

BK- Ung,uskyldig sårbarhet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke ræva. Det er derimot et flott bilde av et hode. Det burde jo du som har tatt bildet vite. Jeg synes altså det er bra, og jeg liker bruken av dybdeskarpheten. Jeg ser godt sammenhengen mellom tittel og bilde, og når man har det i bakhodet så forteller bildet en liten historie. Det er et fint og litt uvanlig portrett, og jeg lurer litt på om det var et samarbeid her, eller om det var mer candid. Uansett så er det fint, og den fine S-komposisjonen er også en diagonal. Det er kjekt å se når noen bevisst bruker flere enn en komposisjonsregel i et bilde.

Lenke til kommentar
Skal du heve bildet mer, må du endre ørlite på forutsetningene. La modellen være vel vitende om bildet, så du får satt opp en ekstra lyskilde eller en reflektor for å myke opp kanten av skyggene.

Godt innspill - kommer jeg til å gjøre når modellen blir et par år eldre og ikke lenger nekter å la seg fotografere frivillig :)

Lenke til kommentar

Altså, dette er et vakkert bilde! Det forteller absolutt en historie. Synes ikke utsnittet er for trangt, det hjelper bare på "historien." Men jeg kunne tenkt meg en s/h-versjon med litt mer kontrast. Sånn bare for å se det. Men det er mer en smakssak, bildet er fortsatt like "mystisk."

Det at modellen er uvitende om bildet hjelper til for stemningen/historien for bildet, i alle fall for meg. Det kan være kun fordi jeg vet at modellen er uvitende da. :p Jeg liker bilder jeg kan legge en historie bak, og det viktigste med bildet er det man ikke ser på bildet (så klart så må bildet være bra, sånn komposisjon/lys/skarphet og teknisk generelt), og dette er definitivt et slikt bilde.

Et vakkert bilde!! :D

Endret av OleAlexanderK
Lenke til kommentar
Altså, dette er et vakkert bilde! Det forteller absolutt en historie. Synes ikke utsnittet er for trangt, det hjelper bare på "historien." Men jeg kunne tenkt meg en s/h-versjon med litt mer kontrast. Sånn bare for å se det. Men det er mer en smakssak, bildet er fortsatt like "mystisk."

Det at modellen er uvitende om bildet hjelper til for stemningen/historien for bildet, i alle fall for meg. Det kan være kun fordi jeg vet at modellen er uvitende da. :p Jeg liker bilder jeg kan legge en historie bak, og det viktigste med bildet er det man ikke ser på bildet (så klart så må bildet være bra, sånn komposisjon/lys/skarphet og teknisk generelt), og dette er definitivt et slikt bilde.

Et vakkert bilde!! :D

Du har de samme tankene rundt bildet som jeg har :)

Legger ved en s/h-versjon med litt mere kontrast

post-45747-1230975972_thumb.jpg

Endret av olar0701
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...