F.torres Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 jeg har en mac og har klart og gjort noe rart med den, byttet noe bilde opplegg eller no, så det ser helt jævlig ut. noen ting er også vanskelig og se, men hvet ikke åssen jeg får det tilbake:S noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det ville vært til hjelp for oss andre om du kan beskrive eller vise problemet på en bedre måte. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 hvet det men hvet ikke åssen jeg får forklart meg bedre men åssen tar jeg screenshot på mac? så kan jeg laste opp bilde her? så dere ser? Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 "eple" + shift + 3 Hold disse knappene inne, så kommer blir bilde lagret på skrivebordet Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kor ligg problemet? Kan du utdype? Er det lav oppløsning? Rar farge? Mac har ein rekke oppsett for fargar (noko som er praktisk) men kan se jævlig ut om ein veljer feil. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) det ligger på dårlige bilder, er mye svart hvitt og lyse blått Endret 2. januar 2009 av F.torres Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kan du ikke prøve og skrive mere seriøst. Jeg godtar det vis du dyseleksi, men prøv og øv. Hva har du tuklet med da? Har du sittet og lekt deg med skjerminstillingene ? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 tok vel på graftii i stedet for blå. men har tatt tilbake men det funker fortsatt ikke. noen som har fasit svar på åssen det egentlig skal være? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Eh... Ja... Utifra det bildet du posta kan jeg ikke se noe galt... Hva er problemet? Har du for lav oppløsning? Feil farger? (Noe jeg ikke kan se at du har utifra bildet) Er det at meny baren er gjennomsiktig? Trenger at du forklarer deg bedre... /Yariks Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 problemet er at fargene er mørkere, på bilder ser jeg nesten ikke hva det er bilde av:( noe sted på pc der jeg kan resette alt til sånn som det var da jeg fikk pc? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Bildet ser da helt ok ut ifra bildet du gav oss. Har du skrudd ned lyset på skjermen? Kalibrert skjermen? Det er ufattelig vanskelig å forstå hva det er som er problemet ditt med måten du forklarer deg på. For å stille maskinen tilbake til fabrikkinstillingene er den eneste måten jeg vet om, å gjeninstallere operativsystemet. Endret 3. januar 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 jeg hvet ikke åssen jeg reinstalerer pc, men det er nesten som alt er mere tegne serie aktig:( jeg hvet ikke. jeg bare sjekka litt på systemvalg, men jeg hvet ikke. er jævla kjedelig for alt ser helt fucka ut. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vel om du har satt opp iChat-kontoen din kan du legge til trynemjoel[at]mac.com til listen din så kan jeg ta en titt. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) takker har ikke satt opp men kan gjøre det til i morgen hvis det er greit, eller nå? trur det er noe veldig fucka for da jeg åpner ichat så står det bare oppe på den øverste linjen, så tar jeg bort på venner den er helt blank den lista som kommer ned, og hvis jeg klikker på den så kommer det opp en liste med noe navn den som egentlig skulle bli hvist så bare blir det borte:S Endret 3. januar 2009 av F.torres Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Klikk på (eplet øverst), og velj Systemvalg. Velj Skjermar, og derretter Fargar frå tabben. Sjå om du ikkje har komt til å komme borti ei anna fargeprofil. Velj den øverste. Hos meg står det iMac, men hos deg står det nok namnet på maskina di. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Samma for meg, det er ikke jeg som har problemer, men det er jo best om du gjør det mens jeg er på nett. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Prøv å trykke følgende: CTRL+ALT+COMMAND+8 Kanskje du har "inverta" skjermen. Fort gjort. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 nei da ble det enda litt verre, men er noe lignene det som har skjedd. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Prøvde du det eg nemnte med fargane? Forresten, trykk det same for å få billete tilbake til vanleg. No tek eg kveld forresten. Lukke til. Ganske sikker på at det er fargane som er problemet. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 ja prøvde det men skjønte ikke orentlig, men trur det er fargene jeg og:D så får jeg se om jeg får fiksa det i morra, for nå skal jeg sove:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå