Skallesei Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kan jeg kjøre disse to kortene i SLI å få en ytelsesforbedring i spill? Har et EVGA nForce 680i SLI hovedkort. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kan jeg kjøre disse to kortene i SLI å få en ytelsesforbedring i spill? Har et EVGA nForce 680i SLI hovedkort. Dessverre kortene må være like for å kunne utnytte SLI. Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 110% sikker? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 8800GTS og 9800GTX+ vil ikke gå sammen i SLI da GPU spec. er forskjellige. Men f.eks like GPU med forskjellige mengde på ram hadde fungert. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Etter den nye driver oppdateringen går det faktsik, Nvidia sa at man kunne bruke det ene til Physx. edit: Fant linken. Her kan du se at de har noe som kalles multi-card og det er at to forksjellige GPU'er kan jobbe sammen, ved at det ene tar seg av grafikken og det andre tar seg av Physx. 8, 9 og 200 serienstøttes, Physxkortet må ha minimun 256 MB RAM. Endret 2. januar 2009 av Chris93 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Etter den nye driver oppdateringen går det faktsik, Nvidia sa at man kunne bruke det ene til Physx. edit: Fant linken. Her kan du se at de har noe som kalles multi-card og det er at to forksjellige GPU'er kan jobbe sammen, ved at det ene tar seg av grafikken og det andre tar seg av Physx. 8, 9 og 200 serienstøttes, Physxkortet må ha minimun 256 MB RAM. Dette var noe nytt for meg. Blir det i praksis slikt at den vil kjøre på ytelse til det dårligste kortet? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg vet ikke hvordan det funker, men jeg tror man kan velge hvilke av kortene som skal gjøre hva. Men det er bare ett kort som tar av seg det grafiske. Så med mindre spillet eller programmet ikke støtter Physx eller Cuda vil det ikke være noen ytelsesforksjell. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 ja kjøpte du det? ble det noe forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå